وزیراعظم کا دفتر

راجیہ سبھا میں نئے وزراء کا تعارف کراتے ہوئے وزیر اعظم کے بیان کابنیادی متن

Posted On: 19 JUL 2021 3:15PM by PIB Delhi

 

نئی دہلی،19؍جولائی2021:

عزت مآب صدر نشیں جی،

آپ نے مجھے وزارت کے نئے ممبروں کا اس ایوان میں تعارف کرانے کے لئے حکم دیا ہے۔

آج ایک ایسا موقع ہے ایوان کا، جبکہ ملک کے دیہی پس منظر رکھنے والے کسان خاندانوں کے بچے آج وزیر بننے کے بعداِس باوقار ایوان میں اُن کا تعارف ہورہا ہے، تو کچھ لوگوں کو بڑی تکلیف ہورہی ہے۔

 

 

آج اس ایوان میں جو خواتین وزیر بنی ہیں،ان کا تعارف ہورہا ہے۔ وہ کون سی خاتون مخالف ذہنیت ہےکہ جس کی وجہ اِس ایوان میں ان کا نام بھی سننے کو تیار نہیں ہیں، ان کا تعارف کرانے کو تیار نہیں ہیں۔

عزت مآب صدر نشیں جی،

بہت بڑی تعداد میں درج فہرست قبائل کے ہمارے پارلیمنٹ کے ممبر ساتھی وزیر بنے ہیں۔ ہمارے ملک کے عوام کے تعلق سے ایسا کون سا غصے کا جذبہ ہے کہ قبائلی وزرا ء کا تعارف اس باوقار ایوان میں ہو، یہ بھی ان کو پسند نہیں آرہا ہے۔

عزت مآب صدر نشیں جی،

اس ایوان میں بہت بڑی تعداد میں دلت وزراء کا تعارف ہورہا ہے۔ دلت سماج کے نمائندوں کا نام سننے کو یہ تیار نہیں ہیں۔ یہ کون سی ذہنیت ہے جو دلتوں کی عزت کرنے کو تیار نہیں ہیں، قبائلیوں کی عزت کرنے کو تیار نہیں ، کسانوں کے بیٹے کی عزت کرنے کو تیار نہیں۔ یہ کون سی ذہنیت ہے جو خواتین کی عزت کرنے کو تیار نہیں۔ اس طرح کی مخدوش ذہنیت پہلی بار ایوان نے دیکھی ہے۔

 

 

اور اسی لیے عزت مآب صدر نشیں جی،

آپ نے تعارف کرانے کے لئے جو موقع دیااس کے لئے میں آپ کا شکر گزار ہوں، لیکن عزت مآب صدر نشیں جی، وزارت میں نو تقرر شدہ ممبروں کو راجیہ سبھا میں متعارف سمجھا جائے۔

 

************

 

ش ح۔ج ق۔ن ع

 (U: 6699)



(Release ID: 1736915) Visitor Counter : 41