صحت اور خاندانی بہبود کی وزارت

کویون ڈیجیٹل پلیٹ فارم پر18-44 سال عمر کے زمرے کی ٹیکہ کاری کے لیے آن لائن رجسٹریشن/ وقت کے تعین کے علاوہ ٹیکہ کاری کی جگہ پر رجسٹریشن/ گروپ رجسٹریشن کی سہولت اب کوون کے لیے دستیاب ہے


فی الحال سرکاری کوویڈ ٹیکہ کاری مراکز(سی وی سی) پر مذکورہ سہولت دستیاب ہے

Posted On: 24 MAY 2021 1:11PM by PIB Delhi

ملک میں سب سے کمزور آبادی والے گروہوں کو کووڈ – 19 سے بچانے کے لئے ایک ویکسینیشن مشق کا باقاعدگی سے جائزہ لیا جاتا ہے اور اعلی سطح پر ان کی نگرانی کی جارہی ہے۔ ایک درجہ بندی اورپہلے سے فعال اور سرگرم نقطہ نظر نے تمام اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ وسیع مشاورت کے ساتھ موجودہ حالات کے مطابق مشق میں ترمیم کی ہے۔

یکم مارچ 2021 کو نیشنل ویکسینیشن ڈرائیو کے مرحلہ II کے آغاز کے ساتھ ، کوون آن لائن پلیٹ فارم کے ساتھ 45 سال یا اس سے زیادہ عمر کے شہریوں کے ٖصرف آن لائن رجسٹریشن اور تقرری کی سہولت فراہم کی گئی تھی۔ ان ترجیحی گروپوں کے لئے بعد میں سائٹ پر اندراج اور تقرری کی خصوصیت متعارف کروائی گئی۔ اس کے بعد ، یکم مئی 2021 ء کو 18 سے 44 سال کی عمر کے لوگوں تک ویکسینیشن کی کوریج کو بڑھایا گیا جس کے ساتھ لبرلائزڈ پرائسنگ اینڈ ایکسیلیریٹڈ نیشنل کووڈ- 19 ویکسی نیشن حکمت عملی پر عمل درآمد ہوا۔ ابتدائی طور پر 18 سے 44 سال کی عمر کے لوگوں کے لئے صرف آن لائن اپائنٹمنٹ موڈ کی سہولت نے ویکسینیشن سینٹریس میں زیادہ بھیڑ سے بچنے میں مدد ملی۔

اس تناظر میں ، ریاستوں کی طرف سے دی جانے والی مختلف نمائندگیوں اور 18-44 سال کی عمر کے گروپ کو ویکسینیشن کے لئے وزارت صحت کی طرف سے فراہم کردہ انپوٹس کی بنیاد پر ، مرکزی حکومت نے اب سائٹ پر رجسٹریشن / سہولت بخش رجسٹریشن کی سہولت فراہم کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ مندرجہ ذیل نکات پر غور کرتے ہوئے 18-44 سال کی عمر کے گروپ کے لئے کوئن ڈیجٹل پلیٹ فارم:

 

دن کے اختتام تک ، آن لائن سلاٹ کے ساتھ خصوصی طور پر ترتیب دیئے گئے سیشنوں کی صورت میں ، اگر آن لائن تقرری سے مستفیدین کسی بھی وجہ سے ٹیکے لگانے کے دن نہیں آ تے ہیں تو ، کچھ خوراکیں غیر استعمال شدہ رہ سکتی ہیں۔ ایسے معاملات میں ، کچھ مستحقین یا فائدہ اٹھانے والوں کی سائٹ پر اندراج ویکسین کے ضیاع کو کم کرنے کے لئے ضروری ہوسکتی ہے۔

 

اگرچہ کووِن موبائل نمبر کے ساتھ 4 افراد تک مستفیدین کی رجسٹریشن ، آ روگیاسیٹو اور امنگ کے ذریعہ اور کامن سروس سینٹرز وغیرہ کے ذریعہ رجسٹریشن اور تقرریوں کی سہولیات جیے سہولیات مہیا کرتا ہے ، ایسے افراد کو سہولت درکار ہے اوران کے بغیر انٹرنیٹ یا سمارٹ فونز یا موبائل فون تک رسائی کو ابھی تک محدود رسائی حاصل ہوتی ہے۔

 

لہذا ، سائٹ پر اندراج اور تقرری کی خصوصیت کووین پر اب 18-44 سال کی عمر کے گروپ کے لئے اہل بنائی جارہی ہے۔

 

تاہم ، اس خصوصیت کو موجودہ وقت میں صرف گورنمنٹ کووڈ ویکسینیشن مراکز (سی وی سی) کے لئے فعال کیا جارہا ہے۔

 

یہ خصوصیت نجی سی وی سی کے لئے فی الحال دستیاب نہیں ہوگی ، اور نجی سی وی سی کو اپنے ویکسینیشن کے نظام الاوقات خصوصی طور پر آن لائن تقرریوں کے سلسلے میں شائع کرنا ہوں گے۔

 

اس خصوصیت کا استعمال متعلقہ ریاست / یو ٹی کی حکومت کے ایسا کرنے کے فیصلے پر ہی ہوگا۔ ریاست / یو ٹی کو سائٹ سے متعلق رجسٹریشن / سہولت کاروں کی رجسٹریشن کھولنے اور مقامی تناظر کی بنیاد پر 18-44 سال کی عمر کے گروپوں کے لئے تقرریوں کے بارے میں فیصلہ کرنا ہوگا تاکہ ویکسین کے ضیاع کو کم سے کم کیا جاسکے اور 18-44عمر کے گروپ میں مستفیدین افراد کو ویکسینیشن کی سہولت کے لئے اہل ہوں گے۔

 

مرکزی وزارت صحت نے ریاستوں اور یوٹی کو مشورہ دیا ہے کہ وہ تمام ضلعی امیونائزیشن ٹیکوں کے افسران کو واضح ہدایات جاری کریں کہ وہ سائٹ سے رجسٹریشن اور تقرری کی خصوصیت کو 18 سے 44 سال تک عمر گروپ کے لئےاستعمال کرنے کی حد اور طریق کار سے متعلق , متعلقہ ریاست / یوٹی حکومت کے فیصلے پر سختی سے عمل کریں۔

 

سہولیات سے وابستہ افراد کو ویکسینیشن خدمات فراہم کرنے کے لئے مکمل طور پر مخصوص سیشن کا بھی اہتمام کیا جاسکتا ہے۔ جہاں بھی اس طرح کے مکمل طور پر محفوظ سیشنز کا انعقاد کیا جاتا ہے ، ایسے مستحقین کو کافی تعداد میں متحرک کرنے کے لئے بھی تمام تر کوششیں کی جانی چاہئیں۔

 

مرکزی وزارت صحت نے ریاستوں / یوٹی کو مزید یہ مشورہ دیا ہے کہ امیونائزیشنٹیکوں کے مراکز میں زیادہ تعداد میں بھیڑ سے بچنے کے لئے ، 18 سے 44 سال تک کی عمر کے گروپ کے لئے سائٹ پر رجسٹریشن اور تقرری کے آغاز کے دوران ، بہت زیادہ احتیاط برتنی چاہئے اور انتہائی احتیاطی تدابیر اختیار کی جانی چاہئے۔

 

**********

ش ح۔ ش ت۔ ر ب

U. NO. 4774



(Release ID: 1721470) Visitor Counter : 150