سائنس اور ٹیکنالوجی کی وزارت

موٹر سائیکل سواروں کے لیے تازہ ہوا کا جھونکا

Posted On: 22 AUG 2022 4:18PM by PIB Delhi

نئی دہلی، 22 اگست 2022 :

دہلی میں قائم اسٹارٹ اپ کے ذریعہ تیار کردہ انسداد آلودگی ہیلمٹ 2 پہیہ گاڑیوں کے سواروں کو صاف ہوا میں سانس لینے میں مدد دے سکتا ہے۔ ہیلمٹ کی طرف سے تیار شیلیوس ٹیکنولیبس میں بلوٹوتھ فعال ایپ ہے جو سوار کو یہ بتانے دیتی ہے کہ ہیلمٹ کو صفائی کی ضرورت کب ہوتی ہے۔

اسٹارٹ اپ کو سائنس اور ٹیکنالوجی کے محکمے (ڈی ایس ٹی) سے بیج فنڈنگ ملی ہے اور سائنس اینڈ ٹیکنالوجی انٹرپرینیور پارک (جے ایس ایس اے ٹی ای-سٹیپ) نوئیڈا میں اس کی انکیوبیشن کی گئی ہے۔

انھوں نے ہیلمٹ کے لیے معروف او ای ایم کے ساتھ کمرشلائزیشن کے معاہدے پر دستخط کیے تھے۔ ٹیکنالوجی ریڈینس لیول (ٹی آر ایل) لیول 9 پر اس پروڈکٹ کو یوٹیلٹی پیٹنٹ دیا گیا ہے اور اب اسے ملک کے تمام حصوں میں فروخت کیا جا رہا ہے جس کی قیمت 4500/- روپے ہے۔ پراڈکٹ کے اینڈ یوزر میں پورے بھارت میں انفرادی سوار شامل ہیں اور اگلے ورژن کے لیے شیلیوس نے مصنوعات کو کمرشلائز کرنے کے لیے رائل اینفیلڈ موٹر سائیکلز کے ساتھ شراکت داری کی ہے۔

شیلیوس ٹیکنو لیبز کے بانیوں نے سردی کے مہینوں میں دہلی کو درپیش ہوا کے معیار کے بحران کے دوران موٹر سائیکل سواروں کو درپیش چیلنجوں کا احساس کرنے کے خیال پر زور دیا۔

بانیوں میں سے ایک امت پاٹھک نے کہا کہ ہم سڑکوں پر موجود لوگوں پر ہوا کے معیار کی صورتحال کے صحت پر پڑنے والے اثرات سے پریشان تھے، خاص طور پر لاکھوں دو پہیہ سوار جو روزانہ طویل عرصے تک ایکسپوژر کر رہے تھے اور وہ بھی، ہوا میں ذراتی مادے اور گاڑیوں کے اخراج کی دوہری مار سے جس میں وہ سانس لیتے ہیں۔

پی او آر او ایس نامی ہیلمٹ کو ہوا کو صاف کرنے والے آلات سے لیس کیا گیا ہے جس میں اسٹارٹ اپ کی پیٹنٹ شدہ اختراعات شامل ہیں - ایک برش لیس ڈی سی (بی ایل ڈی سی) بلور فین، ہائی ایفیشینسی پارٹیکولیٹ ایئر (ایچ ای پی اے) فلٹر جھلی، الیکٹرانک سرکٹ اور مائیکرو یو ایس بی چارجنگ پورٹ ہیلمٹ سے لیس ہے۔ ہیلمٹ کے پچھلے حصے میں قائم ہوا صاف کرنے والا نظام باہر سے آنے والے تمام ذراتی مادے کو اٹھاتا ہے اور موٹر سائیکل سوار تک پہنچنے سے پہلے ہوا کو صاف کرتا ہے۔

حکومت کی جانب سے مقرر کردہ تمام لازمی معیارات پر عمل کرتے ہوئے 1.5 کلو گرام کا ہیلمٹ کنٹرول شدہ ماحول کا استعمال کرتے ہوئے ایکسپوژر میں 80 فیصد سے زیادہ کمی کو یقینی بناتا ہے۔

 

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image001CV0Y.pnghttps://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image0021DMB.jpg

***

(ش ح – ع ا – ع ر)

U. No. 9399

 



(Release ID: 1853678) Visitor Counter : 162