وزیراعظم کا دفتر
azadi ka amrit mahotsav

وزیر اعظم جناب نریندر مودی اور اقوام متحدہ کے سکریٹری جنرل، عزت مآب ایچ ای انتونیو گٹیرس کے درمیان ٹیلی فون پر بات چیت

Posted On: 29 JUL 2022 10:26PM by PIB Delhi

وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے آج اقوام متحدہ کے سکریٹری جنرل (یو این ایس جی) عزت مآب انتونیو گٹریس کے ساتھ ٹیلی فون پر بات چیت کی۔

دونوں رہنماؤں نے رپبلک جمہوریہ کانگو (MONUSCO) میں اقوام متحدہ کے تنظیم استحکام مشن پر حالیہ حملے پر تبادلہ خیال کیا، جہاں دو ہندوستانی امن فوجی شہید ہوئے تھے۔

وزیر اعظم نریندر مودی نے اقوام متحدہ کے سیکورٹی جنرل پر زور دیا کہ وہ اس حملے کے قصورواروں کو انصاف کے کٹہرے میں لانے کے لیے جلد تحقیقات کو یقینی بنائے۔ انہوں نے اقوام متحدہ کے امن مشن کے لیے ہندوستان کی مستقل وابستگی پر زور دیا، جس میں اب تک 2,50,000 سے زیادہ ہندوستانی امن دستے اقوام متحدہ کے امن مشن کے تحت خدمات انجام دے چکے ہیں۔ 177 ہندوستانی امن فوجیوں نے اقوام متحدہ کے امن مشن میں خدمات انجام دیتے ہوئے سب سے بڑی قربانی دی ہے، جو کسی بھی فوجی تعاون کرنے والے ملک کی طرف سے سب سے بڑا تعاون ہے۔

یو این ایس جی نے بھارتی بارڈر سکیورٹی فورس کے دو شہید اہلکاروں کے اہل خانہ کے ساتھ ساتھ حکومت اور بھارت کے عوام سے تعزیت کا اظہار کیا۔ انہوں نے مونسکو کے خلاف ہونے والے حملے کی اپنی واضح مذمت کا اعادہ کیا اور جلد تحقیقات کرنے کے لیے ہر ممکن کارروائی کی یقین دہانی کرائی۔

وزیر اعظم نریندر مودی نے کانگو کے جمہوری لوگوں میں امن اور استحکام کے لیے ہندوستان کی غیر متزلزل حمایت پر بھی زور دیا، جہاں اس وقت تقریباً 2040 ہندوستانی فوجی MONUSCO میں تعینات ہیں۔

 

ش ح۔   ش ت۔ج

Uno-8410

 



(Release ID: 1846473) Visitor Counter : 50