ا قتصادی امور کی کابینہ کمیٹی
azadi ka amrit mahotsav

کابینہ نے 14ویں مالیاتی کمیشن سے اگلے مالیاتی کمیشن سائیکل (2021-2026) تک مکمل احاطہ کرنے والی اسکیم ’’ماحول اور آب و ہوا کی تحقیق-ماڈلنگ مشاہداتی نظامات اور خدمات (اکروس)‘‘ کو جاری رکھنے کی منظوری دی

اکروس اپنی آٹھ ذیلی اسکیموں کے ساتھ اگلے پانچ مالیاتی دور تک 2,135 کروڑ روپے کیتخمینی لاگت آئے گی

Posted On: 24 NOV 2021 3:41PM by PIB Delhi

نئی دہلی،24نومبر 2021: 

وزیر اعظم جناب نریندر مودی کی صدارت میں اقتصادی امور سے متعلق کابینہ کمیٹی نے آج مکمل احاطہ کرنے والی اسکیم ’’ماحول اور آب و ہوا کی تحقیق-ماڈلنگ مشاہداتی نظامات اور خدمات (اکروس)‘‘ کے ساتھ ساتھ اس کی آٹھ ذیلی اسکیموں کو اگلے مالیات تک جاری رکھنے کی منظوری دی۔ پانچ سال کا سائیکل یعنی 2021-2026 جس کی تخمینہ لاگت 2,135 کروڑ روپے ہے۔ اس اسکیم کو اراضی سائنسز کی وزارت (ایم او ای ایس) اپنی اکائیوں یعنی ہندوستان کا محکمہ مو سمیات (آئی ایم ڈی)، نیشنل سینٹر فار میڈیم رینج ویدر فورکاسٹنگ (ا؎ین سی ایم آر ڈبلیو ایف) کے ذریعے نافذ کر رہی ہے۔ انڈین انسٹی ٹیوٹ آف ٹراپیکل میٹرولوجی (آئی آئی ٹی ایم) اور انڈین نیشنل سینٹر فار اوشین انفارمیشن سروسز (آئی این سی او آئی ایس) کے ذریعے نافذ کر رہی ہے۔

تفصیلات:

اکروس اسکیم اراضی سائنسز کی وزارت (ایم او ای ایس) کے ماحولیاتی سائنس پروگراموں سے متعلق ہے اور موسم اور آب و ہوا کی خدمات کے مختلف پہلوؤں کو حل کرتی ہے۔ ان میں سے ہر ایک پہلو کو ’’ اکروس‘‘ نامی مکمل احاطہ کرنے والی اسکیم کے تحت آٹھ ذیلی اسکیموں کے طور پر شامل کیا گیا ہے اور مذکورہ چار اداروں کے ذریعے مربوط انداز میں لاگو کیا گیا ہے۔

نفاذ کی حکمت عملی اور ہدف:

اکروس اسکیم کے تحت آٹھ ذیلی اسکیمیں نوعیت کے اعتبار سے کثیر نظم و ضبط والی ہیں اور موسم اور آب و ہوا کے تمام پہلوؤں کا احاطہ کرنے کے لیے آئی ایم ڈی، آئی آئی ایم ٹی، این سی ایم آر ڈبلیو ایف اور INCOISآئی این سی او آئی ایس کے ذریعے مربوط انداز میں لاگو کی جائیں گی۔ درج ذیل آٹھ اسکیموں کے ذریعے مندرجہ بالا کاموں کو پورا کرنے کے لیے ہر انسٹی ٹیوٹ کا ایک مخصوص کردار ہے:

  1. پولاری میٹرک ڈوپلر ویدر ریڈارز(ڈی ڈبلیو آر) – آئی ایم ڈی کی کمیشننگ
  2.  فورکاسٹ سسٹم-آئی ایم ڈی کی اپ گریڈیشن
  3.  موسم اور آب و ہوا کی خدمات- آئی ایم ڈی
  4.  ایٹموسفیرک آبزرویشن نیٹ ورک-1 ایم ڈی
  5.  موسم اور آب و ہوا کی عددی ماڈلنگ –این سی ایم آر ڈبلیو ایف
  6.  مانسون مشن III - آئی آئی ٹی ایم / این سی ایم آر ڈبلیو ایف /آئی این سی او آئی ایس /آئی ایم ڈی
  7.  مانسون کی نقل و حرکت، بادل اور موسمیاتی تبدیلی (ایم سی 4) - آئی آئی ٹی ایم / این سی ایم آر ڈبلیو ایف /آئی ایم ڈی
  8.  ہائی پرفارمنس کمپیوٹنگ سسٹم(ایچ پی سی ایس)- آئی آئی ٹی ایم / این سی ایم آر ڈبلیو ایف

اہم اثرات بشمول روزگار پیدا کرنے کی صلاحیت

یہ اسکیم بہتر موسم، آب و ہوا، سمندر کی پیشن گوئی اور خدمات، اور دیگر خطرات سے متعلق خدمات فراہم کرے گی اس طرح مختلف خدمات جیسے عوامی موسم کی خدمات، زرعی موسمیاتی خدمات، ہوا بازی کی خدمات، ماحولیاتی نگرانی کی خدمات کے ذریعے اختتامی صارف کو مساوی فوائد کی منتقلی کو یقینی بنائے گی۔ ہائیڈرو میٹرولوجیکل خدمات، آب و ہوا کی خدمات، سیاحت، زیارت، بجلی کی پیداوار، پانی کا انتظام، کھیل اور مہم جوئی وغیرہ۔ پیشن گوئی کی تیاری سے لے کر اس کی فراہمی تک کے پورے عمل کے لیے، ہر مرحلے پر کافی افرادی قوت کی ضرورت ہوتی ہے، اس طرح بہت سے لوگوں کے لیے روزگار کے مواقع پیدا ہوتے ہیں۔

پس منظر:

اراضی سائنسز کی وزارت کے مینڈیٹ میں سے ایک موسم، آب و ہوا اور سمندری پیرامیٹرز کا مشاہدہ کرنا اور آر اور ڈی سرگرمیاں انجام دینا ہے تاکہ سماجی، اقتصادی اور ماحولیاتی فوائد کے لیے موسم، آب و ہوا اور خطرات سے متعلق مظاہر کی پیش گوئی کرنے کی صلاحیت کو بہتر بنایا جا سکے۔ تبدیلی اور آب و ہوا کی خدمات کی ترقی. عالمی موسمیاتی تبدیلیوں کی وجہ سے شدید موسمی واقعات کے بڑھتے ہوئے واقعات اور شدید موسم سے وابستہ خطرے نے ایم او ای ایس کو بہت سے ہدف پر مبنی پروگرام ترتیب دینے پر آمادہ کیا ہے، جو آئی ایم ڈی، آئی آئی ایم ٹی، این سی ایم آر ڈبلیو ایف اور INCOIS آئی این سی اوآئی ایس کے ذریعے مربوط انداز میں انجام پاتے ہیں۔ نتیجتاً، یہ سرگرمیاں ایک مکمل احاطہ کرنے والی اسکیم ’’اکروس‘‘ کے تحت رکھی گئی ہیں۔

*****

U.No.13242

(ش ح - اع - ر ا)   



(Release ID: 1774748) Visitor Counter : 89