চতুৰ্থ দিনা সৃষ্টিশীল মন আৰু চিনেমাৰ আইকনৰ সংগম ঘটিল আইএফএফআইত
ভাৰতীয় আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় চলচ্চিত্ৰ মহোৎসৱ ২০২৫ৰ চতুৰ্থ দিনটোত বিশ্ব প্ৰতিভাৰ উচ্চ শক্তিৰ অভিসৰণ হয়, য’ত তীব্ৰ সৃষ্টিশীল প্ৰত্যাহ্বান আৰু প্ৰেৰণাদায়ক মাষ্টাৰক্লাছৰ সমাপ্তি ঘটে।
দিনটোৰ আৰম্ভণি হৈছিল ৪৮ ঘণ্টীয়া চেলেঞ্জ অৱ ক্ৰিয়েটিভ মাইণ্ডছ অৱ টুম’ৰ’ (চিএমঅ’টি)ৰ জৰিয়তে, য’ত যুৱ চলচ্চিত্ৰ নিৰ্মাতাসকলে তেওঁলোকৰ চূড়ান্ত সৃষ্টি উপস্থাপন কৰাৰ সময়ত তেওঁলোকৰ ক্লান্তি, সকাহ আৰু উল্লাসক বন্দী কৰা হয়।
পিআইবি মিডিয়া চেণ্টাৰ আছিল এই মহোৎসৱৰ স্পন্দনশীল হৃদয়, য’ত ধাৰাবাহিকভাৱে বৃহৎ সংবাদমেলৰ আয়োজন কৰা হয়। ‘ডে টাল পালো’ (ইভান ডেৰিয়েল অৰ্টিজ লেণ্ড্ৰন, জোচে ফেলিক্স গোমেজ) আৰু ‘পাইক ৰিভাৰ’ (ৰবাৰ্ট ছাৰ্কিছ) ছবিখনৰ পৰিচালক আৰু অভিনেতাসকলে তেওঁলোকৰ কাহিনীৰ আখ্যানৰ বিষয়ে আলোচনা কৰাৰ বিপৰীতে ‘ছাইড ছেৰেণ্ডিপিটি’ (টম’মি যোছিমুৰা) আৰু ‘টাইগাৰ’ (অংশুল চৌহান, কোচেই কুডো, মিনা মোটেকি)ৰ আঁৰৰ দলসমূহে...এছিয়ান চিনেমাৰ শক্তিশালী উপস্থিতি দাঙি ধৰে।
সন্দেশ কাদুৰ, পৰেশ মকাশী আৰু দেবাংকৰ বৰগোহাঁয়ে তেওঁলোকৰ সুকীয়া ছবিসমূহৰ বাবে সংবাদ মাধ্যমক সম্বোধন কৰে। ইয়াত তেওঁলোকৰ ‘নীলগিৰিছ–এ শ্বেয়াৰড ৱাইল্ডাৰ্নেছ,’ ‘মুক্কাম পোষ্ট বম্বিলৱাদী,’ আৰু ‘চিকাৰ’ আদি ভাৰতীয় আঞ্চলিক চিনেমা আৰু তথ্যচিত্ৰসমূহে উজ্জ্বলভাৱে জিলিকি উঠে। আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় শিল্পকলাৰ আকৰ্ষণ অব্যাহত ৰাখি পৰিচালক ক্ৰীষ্টিনা থেৰেছা টুৰ্নাটজেছ (‘কাৰ্লা’) আৰু হায়াকাৱা চিয়ে (‘ৰেন’য়াৰ’) যুটীয়া অধিবেশনত নিজৰ সৃষ্টিশীল যাত্ৰাৰ বিষয়ে শ্বেয়াৰ কৰে।
চতুৰ্থ দিনাৰ মূল দিশ আছিল বহু প্ৰত্যাশিত ‘ত্যাগ কৰাটো পছন্দৰ কাম নহয়!’ শীৰ্ষক মাষ্টাৰক্লাছত কিংবদন্তি অভিনেতা তথা বক্তা অনুপম খেৰে কালা একাডেমীত দৰ্শকক মন্ত্ৰমুগ্ধ কৰি ৰাখে। তেওঁ দিনটোৰ সুস্থিৰতা আৰু আবেগক কটকটীয়া ৰূপত গঢ়ি তোলা এক শক্তিশালী আৰু প্ৰেৰণাদায়ক ভাষণ প্ৰদান কৰে।
৪৮ ঘণ্টীয়া চিএমঅ’টিৰ চেলেঞ্জৰ অন্ত পৰিল
আজি ২৩ নৱেম্বৰ, ২০২৫ তাৰিখে গোৱাৰ কলা একাডেমীত ৫৬সংখ্যক ভাৰতীয় আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় চলচ্চিত্ৰ মহোৎসৱ (আইএফএফআই) ২০২৫ত ৪৮ ঘণ্টীয়া "ভৱিষ্যতৰ সৃষ্টিশীল মন" (CMOT) চেলেঞ্জৰ সামৰণি অনুষ্ঠান অনুষ্ঠিত হয়।
Release ID:
2195122
| Visitor Counter:
2