তথ্য আৰু সম্প্ৰচাৰ মন্ত্ৰালয়
সংস্কৃতি হৈছে এক শক্তিশালী পদ্ধতি যাৰ জৰিয়তে ব্ৰেণ্ডসমূহে দৰ্শকক জড়িত কৰিব পাৰে, ব্যক্তিত্বৰ সৈতে তেওঁলোকৰ বাৰ্তা প্ৰেৰণ কৰিব পাৰে, আৰু অৰ্থপূৰ্ণ সম্পৰ্ক গঢ়ি তুলিব পাৰেঃ ৱেভছ ২০২৫ত প্ৰেম নাৰায়ণ, অগিলভি
ব্ৰেণ্ড নিৰ্মাণৰ ইন্ধন হিচাপে সংস্কৃতি-ৱেভছ ২০২৫ত মাষ্টাৰক্লাছত অগিলভিৰ শ্ৰীযুত প্ৰেম নাৰায়ণৰ পৰা মূল্যৱান চিন্তা
Posted On:
01 MAY 2025 6:02PM
|
Location:
PIB Guwahati
ৱেভছ ২০২৫ৰ উদ্বোধনী দিনটোত অগিলভিৰ মুখ্য কৌশল বিষয়া প্ৰেম নাৰায়ণে ব্ৰেণ্ড গঢ় দিয়াৰ ওপৰত এক মূল্যৱান মাষ্টাৰক্লাছে ভাৰতীয় গ্ৰাহকৰ সৈতে অনুৰণন ঘটা ব্ৰেণ্ড নিৰ্মাণৰ বাবে সংস্কৃতিৰ ব্যৱহাৰ কেনেকৈ কৰিব পাৰি তাৰ গভীৰ অন্তৰ্দৃষ্টি প্ৰদান কৰে।
“ব্ৰেণ্ড নিৰ্মাণৰ বাবে ইন্ধন হিচাপে সংস্কৃতি” শীৰ্ষক অধিবেশনত নাৰায়ণে ব্ৰেণ্ডৰ আখ্যান সৃষ্টি আৰু গ্ৰাহকৰ আচৰণক প্ৰভাৱিত কৰাত সাংস্কৃতিক প্ৰাসংগিকতাৰ জটিল ভূমিকাক আলোকপাত কৰে। তেওঁ বুজাই দিলে যে ভাৰতত বিজ্ঞাপন সাংস্কৃতিক পৰম্পৰাত শিপাই থকাৰ বাবে কেনেদৰে বিকশিত হৈছে আৰু সাংস্কৃতিক মূল্যবোধৰ সৈতে সংযোগ স্থাপন কৰা ব্ৰেণ্ডসমূহে গ্ৰাহকৰ পৰা কেনেকৈ স্থায়ী আনুগত্য লাভ কৰাৰ সম্ভাৱনা অধিক।
কেডবেৰীৰ বিজ্ঞাপন যাত্ৰাৰ উদাহৰণ দি শ্ৰী নাৰায়ণে ব্যাখ্যা কৰে যে কেনেকৈ ব্ৰেণ্ডটোৱে এই গভীৰ শিপাই থকা পৰম্পৰাৰ আধুনিক প্ৰকাশ হিচাপে চকলেটক স্থান দি ভাৰতীয় ‘মিঠাই’ পৰম্পৰাত সফলতাৰে নিজকে মোকোলাই দিলে। এই সাংস্কৃতিক সংযোজনে ব্ৰেণ্ডটোক ভাৰতীয় ঘৰত এক অনন্য আৰু স্থায়ী স্থান সৃষ্টি কৰাত সহায় কৰিছে, উদযাপন আৰু দৈনন্দিন মুহূৰ্তক পুনৰ সংজ্ঞায়িত কৰিছে।
অধিবেশনত ব্ৰেণ্ডৰ সুবিধা প্ৰদানৰ বাবে সাংস্কৃতিক অন্তৰ্দৃষ্টিক ফলপ্ৰসূভাৱে ব্যৱহাৰ কৰা অন্যান্য অভিযানসমূহৰ ওপৰতো আলোকপাত কৰা হয়। ইয়াক অন্যতম উদাহৰণ হৈছে CEATৰ সুৰক্ষা বাৰ্তা আৰু Fevicolৰ হাস্যৰসময়ী অথচ সাংস্কৃতিকভাৱে প্ৰাসংগিক কাহিনী–যি দুয়োটাই ব্ৰেণ্ড ৰিকাল আৰু আৱেগিক সংযোগ বৃদ্ধি কৰিছে।
শ্ৰী নাৰায়ণে দঢ়তাৰে কয় যে “ব্ৰেণ্ড প্ৰেম” গঢ়ি তোলাটোৱে সামগ্ৰীৰ বৈশিষ্ট্যৰ ঊৰ্ধ্বত যায়– ইয়াৰ বাবে ব্ৰেণ্ডটোক সাংস্কৃতিক বস্ত্ৰত সন্নিৱিষ্ট কৰাৰ প্ৰয়োজন। উদাহৰণস্বৰূপে, ভাৰতীয় আতিথ্যৰ প্ৰতীক হিচাপে চাহৰ সৰল ধাৰণাটো বিভিন্ন ব্ৰেণ্ডে সৃষ্টিশীলভাৱে ব্যৱহাৰ কৰি একেলগে আৰু পৰিচিতিৰ ওপৰত গুৰুত্ব আৰোপ কৰিছে, যাৰ ফলত ব্ৰেণ্ডৰ অভিজ্ঞতা অধিক সম্পৰ্কীয় আৰু হৃদয়স্পৰ্শী হৈ পৰিছে।
মাষ্টাৰক্লাছত সাংস্কৃতিক সুযোগ আৰু ডিজিটেল প্ৰযুক্তিৰ অভিসৰণে ব্যৱসায়িক বৃদ্ধিৰ বাবে কেনেদৰে নতুন পথ মুকলি কৰে সেই বিষয়ে আলোকপাত কৰা হয়। শ্বাহৰুখ খানক লৈ কেডবেৰীৰ "মাই এড" অভিযানক হাইপাৰ-পাছনেলাইজড বিজ্ঞাপনৰ আৰ্হি হিচাপে উপস্থাপন কৰা হৈছিল যিয়ে ডিজিটেল সঁজুলি ব্যৱহাৰ কৰি বহল দৰ্শকৰ মাজলৈ যোৱাৰ লগতে ভাগ-বতৰা কৰা সাংস্কৃতিক মুহূৰ্তৰ সৈতেও কথা কয়।
শ্ৰীযুত নাৰায়ণে কয় যে ডিজিটেল আৰু সামাজিক মঞ্চসমূহ সাংস্কৃতিক ইংগিতেৰে সমৃদ্ধ যাৰ সহায়ত অধিক প্ৰাসংগিক আৰু অৰ্থপূৰ্ণ কাহিনী ক’ব পাৰি। তেওঁ ট্ৰাক চালকৰ বাবে ‘আই টেষ্ট মেনু’ অভিযানৰ কথা উল্লেখ কৰে, যিয়ে নিৰ্দিষ্ট দৰ্শকক ব্যক্তিগত পৰ্যায়ত বাৰ্তা প্ৰেৰণ কৰাই নহয়, প্ৰত্যক্ষ সামাজিক প্ৰভাৱো পেলায়, যাৰ জৰিয়তে আজিলৈকে ৪২,০০০ৰো অধিক ট্ৰাক চালক উপকৃত কৰা হৈছে।
অধিবেশনৰ সামৰণিত নাৰায়ণে এই কথাত গুৰুত্ব আৰোপ কৰে যে সংস্কৃতি হৈছে এক শক্তিশালী লেন্স যাৰ জৰিয়তে ব্ৰেণ্ডসমূহে নিজৰ দৰ্শকক বুজিব পাৰে, ব্যক্তিত্বৰ সৈতে নিজৰ বাৰ্তা প্ৰেৰণ কৰিব পাৰে আৰু অৰ্থপূৰ্ণ সম্পৰ্ক গঢ়ি তুলিব পাৰে। এই অধিবেশনে ব্ৰেণ্ডসমূহক কেৱল ‘ভাৰততে’ নহয়, ‘ভাৰতৰ সৈতে’ দৰ্শকৰ ভাষা, তেওঁলোকৰ পৰম্পৰা আৰু আকাংক্ষাৰ ভাষাত বিজ্ঞাপনৰ জৰিয়তে যোগাযোগ কৰি বৃদ্ধিৰ বাবে পথ প্ৰদৰ্শন কৰে।
* * *
PIB TEAM WAVES 2025 | Rajith/ Poushali/ Lekshmipriya/ Darshana | 126
Release ID:
(Release ID: 2126589)
| Visitor Counter:
5