তথ্য আৰু সম্প্ৰচাৰ মন্ত্ৰালয়
এএএআই বিজ্ঞাপন ব্যয় অপ্টিমাইজাৰ হেকাথন
Posted On:
25 FEB 2025 6:30PM by PIB Guwahati
বিজ্ঞাপন ব্যয় অপ্টিমাইজেশ্যনৰ বাবে স্মাৰ্ট সমাধান
আৰম্ভণি
ৱেভছ ক্ৰিয়েট ইণ্ডিয়া চেলেঞ্জ ছিজন ১ৰ অংশ হিচাপে এডস্পেন্দ অপ্টিমাইজাৰ হেকাথন হৈছে এক উত্তেজনাপূৰ্ণ অনুষ্ঠান, যিয়ে প্ৰেডিক্টিভ এনালাইটিক্স ব্যৱহাৰ কৰি বিজ্ঞাপন ব্যয় অপ্টিমাইজেশ্যনক বিপ্লৱিত কৰিবলৈ উদ্যোগ বিশেষজ্ঞসকলক একত্ৰিত কৰে। তথ্য আৰু সম্প্ৰচাৰ মন্ত্ৰালয়ে এডভাৰ্টাইজিং এজেন্সীজ এশ্বচিয়েশ্বন অৱ ইণ্ডিয়া (এএএআই)ৰ সৈতে সহযোগত আয়োজন কৰা এই হেকাথনে বিজ্ঞাপন খণ্ডত মূল প্ৰত্যাহ্বানসমূহ সমাধান কৰা, দক্ষতা বিনিময় কৰা আৰু বৃদ্ধিৰ বাবে এক প্লেটফৰ্ম প্ৰদান কৰে। এতিয়ালৈকে ৩৫টা পঞ্জীয়ন হৈছে, য’ত ১টা আন্তৰ্জাতিক অংশগ্ৰহণকাৰীও অন্তৰ্ভুক্ত, ইভেণ্টটোৱে গতি লাভ কৰিছে।

প্ৰথম সংস্কৰণত বিশ্ব অডিঅ’ ভিজুৱেল এণ্ড এন্টাৰটেইনমেন্ট ছামিট (ৱেভছ) হৈছে সমগ্ৰ মিডিয়া এণ্ড এন্টাৰটেইনমেন্ট (এমএণ্ডই) খণ্ডৰ একত্ৰীকৰণৰ বাবে এক অনন্য প্লেটফৰ্ম। এই অনুষ্ঠানটো এক বিশ্বপ্ৰসিদ্ধ ইভেণ্ট, যিয়ে গোলকীয় এমএণ্ডই উদ্যোগৰ গুৰুত্ব ভাৰতলৈ আনিবলৈ আৰু ভাৰতীয় এমএণ্ডই খণ্ডৰ সৈতে ইয়াৰ প্ৰতিভাৰ সংযোগ স্থাপন কৰিবলৈ লক্ষ্য ৰাখিছে।
ছামিটটো ১ৰ পৰা ৪ মে’ ২০২৫লৈ মুম্বাইৰ জিঅ’ বিশ্ব সন্মিলন কেন্দ্ৰ আৰু জিঅ’ বিশ্ব উদ্যানত অনুষ্ঠিত হ’ব। চাৰিটা মূল স্তম্ভ—ব্ৰডকাষ্টিং এণ্ড ইনফটেইনমেন্ট, এভিজিচি-এক্সআৰ, ডিজিটেল মিডিয়া এণ্ড ইন’ভেশ্যন, আৰু চলচ্চিত্ৰৰ ওপৰত গুৰুত্ব দি ৱেভছে ভাৰতৰ বিনোদন উদ্যোগৰ ভৱিষ্যতক প্ৰদৰ্শন কৰিবলৈ নেতৃস্থানীয়সকল, সৃষ্টিকাৰীসকল আৰু প্ৰযুক্তিবিদসকলক একত্ৰিত কৰিব।
এএএআই এড স্পেন্দ অপ্টিমাইজাৰ হেকাথন হৈছে ব্ৰডকাষ্টিং এণ্ড ইনফটেইনমেন্ট স্তম্ভৰ অংশ। ই ভাৰত আৰু ইয়াৰ বাহিৰৰ যুৱ বিজ্ঞাপন আৰু বিপণন পেছাদাৰীসকলক বিজ্ঞাপন অপ্টিমাইজেশ্যনত তেওঁলোকৰ দক্ষতা প্ৰদৰ্শন কৰিবলৈ আমন্ত্ৰণ জনায়। অংশগ্ৰহণকাৰীসকলে ডাটা বিজ্ঞান, মেচিন লাৰ্নিং আৰু পৰিসংখ্যামূলক মডেলিং ব্যৱহাৰ কৰি সমাধান সৃষ্টি কৰিব, যিয়ে বিজ্ঞাপনদাতাসকলক ডাটা-চালিত সিদ্ধান্ত ল’বলৈ, আৰঅ’আই বৃদ্ধি কৰিবলৈ আৰু তেওঁলোকৰ বিপণন লক্ষ্যত উপনীত হ’বলৈ সহায় কৰিব।
অংশগ্ৰহণৰ মানদণ্ড
এএএআই এড স্পেন্দ অপ্টিমাইজাৰ হেকাথনে পেছাদাৰীসকলক উদ্ভাৱনী বিজ্ঞাপন কৌশল সৃষ্টি কৰিবলৈ আমন্ত্ৰণ জনায়:

- এককভাৱে বা দলগতভাৱে (সৰ্বাধিক ৩ সদস্য) অংশগ্ৰহণ কৰিব পাৰি, ডাটা বিজ্ঞান, মেচিন লাৰ্নিং, পৰিসংখ্যা, চফ্টৱেৰ, বিপণন আৰু বিজ্ঞাপনত দক্ষতাৰ মিশ্ৰণৰ সৈতে।
- বিজ্ঞাপন এজেন্সী (ফুল চাৰ্ভিছ, মিডিয়া, ডিজিটেল) বা বিপণন বিভাগৰ পেছাদাৰীসকলৰ বাবে মুক্ত, যিসকলৰ কমেও ১ বছৰৰ অভিজ্ঞতা আছে।
- এটা নিৰ্ধাৰিত বাজেটৰ ভিতৰত ট্ৰিমমাচটাৰৰ বিপণন লক্ষ্য পূৰণ কৰিবলৈ এক কৌশল বিকশিত কৰিব লাগিব।
- অংশগ্ৰহণকাৰীসকলে তেওঁলোকৰ সমাধান এটা পাৱাৰ পইণ্ট প্ৰেজেণ্টেশ্যনৰ ৰূপত জমা দিব লাগিব।
ট্ৰিমমাচটাৰৰ ব্ৰেণ্ড কৌশল গঠন
অংশগ্ৰহণকাৰীসকলে "ট্ৰিমমাচটাৰ – এনহেন্সিং ব্ৰেণ্ড ষ্ট্ৰেটেজী ফৰ মেল গ্ৰুমিং" কেছ ব্যৱহাৰ কৰি শীৰ্ষ-ফানেল বিপণন প্ৰচেষ্টা উন্নত কৰিব পাৰে।
পৃষ্ঠভূমি: ট্ৰিমমাচটাৰ হৈছে এক প্ৰখ্যাত প্ৰত্যক্ষ-গ্ৰাহক ব্ৰেণ্ড, যিয়ে পুৰুষৰ গ্ৰুমিং প্ৰডাক্টত বিশেষজ্ঞ। তেওঁলোকৰ মূল প্ৰডাক্ট প্ৰিচিজনট্ৰিম ট্ৰিমাৰে গ্ৰাহকসকলৰ মাজত জনপ্ৰিয়তা অৰ্জন কৰিছে। কিন্তু এটা উৎকৃষ্ট প্ৰডাক্ট আৰু বৃদ্ধি পোৱা গ্ৰাহক ভিত্তিৰ সত্ত্বেও ট্ৰিমমাচটাৰে ইয়াৰ ব্ৰেণ্ড সচেতনতাৰ পৰ্যায় উন্নত কৰাত প্ৰত্যাহ্বানৰ সন্মুখীন হৈছে।
বৰ্তমান পৰিস্থিতি: ট্ৰিমমাচটাৰৰ গৱেষণাই ব্ৰেণ্ড অনুসন্ধান আৰু অসমৰ্থিত সচেতনতাৰ মাজত এক শক্তিশালী সম্পৰ্ক দেখুৱাইছে। বৰ্তমান, ব্ৰেণ্ডটোৰ অসমৰ্থিত সচেতনতা স্ক’ৰ ৫২, যিটো ভাল কিন্তু উন্নতিৰ বাবে স্থান আছে। পুৰুষ গ্ৰুমিং বজাৰত বাঢ়ি অহা প্ৰতিযোগিতাৰ সৈতে ট্ৰিমমাচটাৰে সামগ্ৰিক ব্ৰেণ্ড স্মৃতি আৰু সচেতনতা উন্নত কৰিবলৈ ব্ৰেণ্ড অনুসন্ধান বৃদ্ধি কৰিবলৈ লক্ষ্য ৰাখিছে।
প্ৰত্যাহ্বান: ট্ৰিমমাচটাৰৰ বিপণন দলে শীৰ্ষ-ফানেল বিপণন প্ৰচেষ্টা অপ্টিমাইজ কৰাত মূল প্ৰত্যাহ্বানসমূহৰ সন্মুখীন হৈছে:

উদ্দেশ্য: ট্ৰিমমাচটাৰে ইয়াৰ অসমৰ্থিত ব্ৰেণ্ড সচেতনতা স্ক’ৰ ৫২ৰ পৰা ৭৫লৈ বৃদ্ধি কৰিবলৈ লক্ষ্য ৰাখিছে, বহু চেনেলত অপ্টিমাইজ কৰা বিজ্ঞাপন ব্যয় কৌশলৰ জৰিয়তে, ব্ৰেণ্ড লিফ্ট আৰু আৰঅ’আইৰ ওপৰত পৰিমাপযোগ্য প্ৰভাৱ নিশ্চিত কৰি। বাজেট হৈছে ২,০০,০০,০০০ টকা (দুই কোটি)। গুৰুত্ব দিব লাগিব:

মূল্যায়নৰ মানদণ্ড
অংশগ্ৰহণকাৰীসকলৰ ব্ৰেণ্ড কৌশলসমূহ তলত দিয়া মূল প্ৰাচলসমূহৰ ওপৰত ভিত্তি কৰি মূল্যায়ন কৰা হ’ব:

পুৰস্কাৰ
বিজয়ী ব্যক্তি আৰু দলসমূহে পাব:
- শীৰ্ষ ৩য়ে ৱেভছ ইভেণ্টত তেওঁলোকৰ সমাধান প্ৰেজেণ্ট কৰিব (বিৱৰণ পিছত ঘোষণা কৰা হ’ব), ভ্ৰমণৰ খৰচ পুনৰুদ্ধাৰ কৰা হ’ব।
- উৎকৃষ্ট প্ৰেজেণ্টেশ্যনৰ বাবে উত্তেজনাপূৰ্ণ পুৰস্কাৰ।
- এএএআইয়ে শীৰ্ষ ৩ক ভাৰতত বিজ্ঞাপন উৎসৱ/সম্মিলনত অংশগ্ৰহণ কৰাৰ বাবে পঞ্জীয়ন খৰচ বহন কৰিব।
উপসংহাৰ
ৱেভছ ক্ৰিয়েট ইণ্ডিয়া চেলেঞ্জৰ অংশ হিচাপে এএএআই এডস্পেন্দ অপ্টিমাইজাৰ হেকাথনে পেছাদাৰীসকলক ট্ৰিমমাচটাৰৰ বাবে বিজ্ঞাপন ব্যয় অপ্টিমাইজ কৰি ব্ৰেণ্ড সচেতনতা বৃদ্ধি কৰিবলৈ উদ্ভাৱনী কৌশল বিকশিত কৰিবলৈ আমন্ত্ৰণ জনায়। উত্তেজনাপূৰ্ণ পুৰস্কাৰ আৰু ৱেভছত প্ৰেজেণ্ট কৰাৰ সুযোগৰ সৈতে, এইটো বিজ্ঞাপনৰ ভৱিষ্যত গঠন কৰা আৰু প্ৰকৃত প্ৰভাৱ পেলোৱাৰ এক অনন্য সুযোগ।
উত্স
পিডিএফ চাবলৈ ইয়াত ক্লিক কৰক।
*****
Santosh Kumar/ Sarla Meena/ Kamna Lakaria/AA
(Release ID: 2107607)
Visitor Counter : 14