তথ্য আৰু সম্প্ৰচাৰ মন্ত্ৰালয়
azadi ka amrit mahotsav

ভাৰত চৰকাৰে ‘ক্ৰিয়েট ইন ইণ্ডিয়া চেলেঞ্জ - চিজন ১’ৰ ৱেভছ ফাইনেলিষ্টৰ বাবে বিশ্বব্যাপী প্লেটফৰ্মত প্ৰতিভা প্ৰদৰ্শন আৰু সহযোগিতা আগবঢ়াব

এনিমেচন, চলচ্চিত্ৰ নিৰ্মাণ, গেমিং, সংগীত, আৰু দৃশ্যকলাৰ দৰে শাখাবোৰ বিস্তৃত কৰি আগশাৰীৰ উদ্যোগ সংস্থা আৰু সংগঠনবোৰে প্ৰত্যাহ্বানসমূহ আয়োজন কৰিব

ৰাষ্ট্ৰীয় পৰ্যায়ৰ প্ৰতিযোগিতা আৰু স্বীকৃতিৰ সৈতে ভাৰতৰ মাংগা আৰু এনিমে দৃশ্য উন্নত কৰাৰ বাবে এনিমে প্ৰত্যাহ্বান; উদ্যোগটোৱে বিকাশ লক্ষ্য কৰিব আৰু এক জীৱন্ত ফেনবেচ প্ৰস্তুত কৰিব

ভাৰতীয় শিল্পীসকলৰ বাবে অভিনৱ নতুন প্লেটফৰ্ম প্ৰদৰ্শন কৰিবলৈ এআই আৰ্ট ইনষ্টলেশ্বন চেলেঞ্জ আৰু কমিউনিটি ৰেডিঅ’ প্ৰতিযোগিতা

নতুন প্ৰতিভা আৰু সৃজনশীল উৎকৰ্ষতাৰ সৈতে ভাৰতৰ কমিক উদ্যোগক উৎসাহিত কৰিবলৈ কমিক্স সৃষ্টিকৰ্তা চেম্পিয়নশ্বিপ

Posted On: 23 AUG 2024 5:31PM by PIB Guwahati

ৱৰ্ল্ড অডিঅ’ ভিজুৱেল এণ্ড এণ্টাৰটেইনমেণ্ট ছামিটৰ (ৱেভছ) বাবে ‘ক্ৰিয়েট ইন ইণ্ডিয়া চেলেঞ্জ - চিজন ১’ৰ অংশ হিচাপে ২৫ টা প্ৰত্যাহ্বান আগশাৰীৰ উদ্যোগ সংস্থা আৰু সংগঠনবোৰে আয়োজন কৰিবলৈ সাজু হৈছে, য’ত এনিমেচন, চলচ্চিত্ৰ নিৰ্মাণ, গেমিং, সংগীত আৰু দৃশ্যকলাকে ধৰি বিভিন্ন শাখা সামৰি লোৱা হৈছে।

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image0019XD6.jpg

ৱেভছত ফাইনেলিষ্টসকলৰ বাবে গোলকীয় সুযোগ

তথ্য আৰু সম্প্ৰচাৰ মন্ত্ৰালয়ে এই ২৫ টা অনুষ্ঠানৰ সকলো ফাইনেলিষ্টক মুখ্য ৱেভছ মঞ্চত একত্ৰিত হ’বলৈ আৰু তেওঁলোকৰ সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ প্ৰদৰ্শন কৰাৰ সুযোগ প্ৰদান কৰিব। বিভিন্ন প্ৰত্যাহ্বানৰ পৰা চূড়ান্ত নিৰ্বাচিত লোকসকলক বিশ্বৰ কিছুমান বৃহৎ প্ৰাসংগিক মঞ্চত অংশগ্ৰহণ কৰাৰ সুযোগ দিয়া হ’ব। উদাহৰণ স্বৰূপে, এনিমেচন চলচ্চিত্ৰ নিৰ্মাণত বিজয়ীক কিছুমান ডাঙৰ প্ৰযোজনা গৃহৰ সৈতে চুক্তিবদ্ধ হৈ তেওঁলোকৰ প্ৰকল্পটো সম্পূৰ্ণ কৰিবলৈ সহায় কৰা হ’ব। তেওঁলোকৰ অন্তিম প্ৰকল্পটো তেতিয়া তথ্য আৰু সম্প্ৰচাৰ মন্ত্ৰালয়ে সমৰ্থন কৰিব আৰু এনিচি এনিমেচন চলচ্চিত্ৰ মহোৎসৱ আদিৰ দৰে প্ৰসিদ্ধ উৎসৱলৈ লৈ যোৱা হ'ব। এনিমে প্ৰতিযোগিতাৰ বিজয়ীসকলক জাপানৰ আটাইতকৈ ডাঙৰ এনিমে ইভেণ্টত অংশগ্ৰহণ কৰিবলৈ সমৰ্থন কৰা হ'ব।

অহা কেইমাহমানৰ ভিতৰত সমগ্ৰ সৃষ্টিকৰ্তাৰ সম্প্ৰদায়ক সমগ্ৰ দেশত জড়িত কৰাৰ লক্ষ্যৰে এই প্ৰত্যাহ্বানবোৰ মূল অনুষ্ঠানটোৰ বাবে আয়োজন কৰা হৈছে।

১. ভাৰতৰ ৰাজহুৱা সম্প্ৰচাৰক প্ৰসাৰ ভাৰতীয়ে দ্যা বেটল অৱ বেণ্ড আৰু দ্যা চিম্ফনি অৱ ইণ্ডিয়া প্ৰত্যাহ্বানৰ আয়োজন কৰিছে।

দ্যা বেটল অৱ বেণ্ড, বিশেষকৈ, বেণ্ডবোৰক আধুনিক সংগীত আৰু পৰম্পৰাগত লোক সংগীতৰ সংমিশ্ৰণৰ সৈতে পৰীক্ষা কৰাৰ বাবে এক মঞ্চ প্ৰদান কৰে। এই অভিনৱ পদ্ধতিটোৱে অধিক সংখ্যক দৰ্শকক আকৰ্ষিত কৰাৰ আৰু নতুন প্ৰজন্মক ভাৰতৰ সংগীত পৰম্পৰাৰ সৌন্দৰ্য আৰু বৈচিত্ৰ্যৰ সৈতে পৰিচয় কৰাই দিয়াৰ সম্ভাৱনা আছে। তেওঁলোকৰ প্ৰতিভা প্ৰদৰ্শন কৰি আৰু উদ্যোগৰ পেছাদাৰীসকলৰ সৈতে সংযোগ স্থাপন কৰি, অংশগ্ৰহণকাৰী বেণ্ডবোৰে তেওঁলোকৰ দৃশ্যমানতা বৃদ্ধি কৰিব পাৰে, তেওঁলোকৰ অনুৰাগীৰ আধাৰ গঢ়িতুলিব পাৰে, আৰু সহযোগিতা আৰু বিতৰণৰ সুযোগ সুৰক্ষিত কৰিব পাৰে।

আনহাতে, চিম্ফনি অৱ ইণ্ডিয়া প্ৰতিযোগিতাখন পৰম্পৰাগত ভাৰতীয় শাস্ত্ৰীয় সংগীতত বিশেষজ্ঞ একক শিল্পী আৰু সাজ-সজ্জাৰ কৌশল উদযাপনৰ বাবে সমৰ্পিত। এই প্ৰতিভাশালী শিল্পীসকলক তেওঁলোকৰ দক্ষতা প্ৰদৰ্শন কৰাৰ বাবে এখন মঞ্চ প্ৰদান কৰি, প্ৰসাৰ ভাৰতীয়ে ভাৰতৰ শাস্ত্ৰীয় সংগীত পৰম্পৰাৰ প্ৰশংসা আৰু সংৰক্ষণৰ প্ৰচাৰ কৰাৰ লক্ষ্য ৰাখিছে। আজিৰ দ্ৰুত গতিৰ পৃথিৱীত এইটো বিশেষভাৱে গুৰুত্বপূৰ্ণ, য'ত পৰম্পৰাগত কলাবোৰ প্ৰায়ে জনপ্ৰিয় সংস্কৃতিৰ পক্ষত উপেক্ষা কৰা হয়।

২. এনিমেছন চলচ্চিত্ৰ নিৰ্মাতা প্ৰতিযোগিতাৰ লক্ষ্য হৈছে উচ্চাকাংক্ষী চলচ্চিত্ৰ নিৰ্মাতাসকলক তেওঁলোকৰ প্ৰতিভা প্ৰদৰ্শন, উদ্যোগৰ নেতৃবৃন্দৰ সৈতে সংযোগ স্থাপন আৰু তেওঁলোকৰ দক্ষতা বিকাশৰ বাবে এক অতি প্ৰয়োজনীয় মঞ্চ প্ৰদান কৰি ভাৰতৰ এনিমেচন উদ্যোগত বৈপ্লৱিক পৰিৱৰ্তন অনা। যিখন দেশত এনিমেচন উদ্যোগ দ্ৰুতগতিত বিকশিত হৈ আছে কিন্তু তথাপিও প্ৰতিভা বিকাশ আৰু স্বীকৃতিৰ ক্ষেত্ৰত প্ৰত্যাহ্বানৰ সন্মুখীন হৈছে, এই প্ৰতিযোগিতাখনে চলচ্চিত্ৰ নিৰ্মাতাসকলৰ বাবে এক অনন্য সুযোগ প্ৰদান কৰিব আৰু এক গুৰুত্বপূৰ্ণ প্ৰভাৱ পেলাব। শক্তিশালী কাহিনী কোৱাৰ বাবে প্ৰসিদ্ধ এলএ-স্থিত এনিমেচন বিকাশ ষ্টুডিঅ' ডান্সিং এটমছৰ দ্বাৰা আয়োজিত, প্ৰতিযোগিতাখনে অংশগ্ৰহণকাৰীসকলক উদ্যোগ বিশেষজ্ঞ, পৰামৰ্শ, আৰু নেটৱৰ্কিং সুযোগ প্ৰদান কৰে যি তেওঁলোকৰ কেৰিয়াৰক আগুৱাই নিব পাৰে। উদীয়মান প্ৰতিভাক লালন-পালন আৰু সমৰ্থন কৰি, এই প্ৰতিযোগিতাত ভাৰতীয় এনিমেচনৰ মানদণ্ড আৰু বৈচিত্ৰ্য উন্নত কৰাৰ আৰু দেশখনক এই ক্ষেত্ৰত এক গোলকীয় নেতা হিচাপে প্ৰতিষ্ঠা কৰাৰ সম্ভাৱনা আছে।

প্ৰক্ৰিয়াটোত অনলাইন বাছনি আৰু মাষ্টাৰক্লাছ অন্তৰ্ভুক্ত আছে, তাৰ পিছত পিটচ ডেক দাখিল আৰু পৰিশোধন অন্তৰ্ভুক্ত আছে। ব্যক্তিগত পৰামৰ্শ আৰু ভিডিঅ’ পিটছ দাখিলে প্ৰতিযোগিতাখন ১৫ গৰাকী ফাইনেলিষ্টলৈ সংকুচিত কৰে। এই প্ৰতিযোগিতাৰ জৰিয়তে, অংশগ্ৰহণকাৰীসকলে তেওঁলোকৰ কাম বিশ্বব্যাপী দৰ্শকৰ আগত প্ৰদৰ্শন কৰাৰ, মুখ্য অংশীদাৰসকলৰ সৈতে সংযোগ স্থাপন, তেওঁলোকৰ খ্যাতি প্ৰতিষ্ঠা কৰা, সহযোগিতা আৰু বিতৰণৰ সুযোগ আকৰ্ষণ কৰা, আৰু তেওঁলোকৰ ধাৰণাবোৰ সফল কৰাৰ বাবে পুঁজি সুৰক্ষিত কৰাৰ সুযোগ পাব। ইয়াৰ উপৰিও, বিজয়ীসকলে প্ৰখ্যাত ষ্টুডিঅ', প্ৰযোজক, বিতৰক আৰু ডিডিৰ দৰে সম্প্ৰচাৰকসকলৰ সৈতে সহযোগিতা কৰাৰ সুযোগ পাব।

৩. এনিমে চেলেঞ্জৰ উদ্দেশ্য হৈছে সৃষ্টিকৰ্তাসকলক তেওঁলোকৰ প্ৰতিভা প্ৰদৰ্শন, স্বীকৃতি প্ৰদান কৰা আৰু উদ্যোগৰ পেছাদাৰীসকলৰ সৈতে সংযোগ স্থাপনৰ বাবে এক অতি প্ৰয়োজনীয় মঞ্চ প্ৰদান কৰি ভাৰতীয় এনিমে আৰু মাংগা উদ্যোগত বৈপ্লৱিক পৰিৱৰ্তন আনিব। যিখন দেশত এই কলাৰ জনপ্ৰিয়তা দ্ৰুতগতিত বৃদ্ধি পাইছে কিন্তু তথাপিও দৃশ্যমানতা আৰু সমৰ্থনৰ ক্ষেত্ৰত প্ৰত্যাহ্বানৰ সন্মুখীন হৈছে, এই প্ৰতিযোগিতাখনে সৃষ্টিকৰ্তাসকলৰ বাবে এক অনন্য সুযোগ প্ৰদান কৰে আৰু এক গুৰুত্বপূৰ্ণ প্ৰভাৱ পেলায়।

মিডিয়া এণ্ড এণ্টাৰটেইনমেণ্ট এছ'চিয়েশ্যন অফ ইণ্ডিয়াৰ দ্বাৰা ১১ খন চহৰত আয়োজিত এই প্ৰতিযোগিতাখনত ৰাজ্যিক আৰু ৰাষ্ট্ৰীয় পৰ্যায়কে ধৰি একাধিক পৰ্যায় আছে। অংশগ্ৰহণৰ বাবে বিভিন্ন শ্ৰেণী প্ৰদান কৰি, যাৰ ভিতৰত আছে মাংগা, ৱেবটুন, আৰু এনিমে, প্ৰত্যাহ্বানটোৱে নিশ্চিত কৰে যে সকলো পৃষ্ঠভূমি আৰু শৈলীৰ সৃষ্টিকৰ্তাসকলে তেওঁলোকৰ কাম প্ৰদৰ্শন কৰাৰ সুযোগ পায়।

পৰামৰ্শদাতা, দৃশ্যমানতা আৰু নেটৱৰ্কিং সুযোগৰ জৰিয়তে, 'এনিমে চেলেঞ্জ'ৰ লক্ষ্য হৈছে এনিম উদ্যোগত বিকাশ বৃদ্ধি কৰা আৰু এক জীৱন্ত ফেনবেচ গঢ়ি তোলা। উদীয়মান প্ৰতিভাক লালন-পালন আৰু সমৰ্থন কৰি, এই প্ৰতিযোগিতাত ভাৰতীয় এনিমে আৰু মাঙ্গাৰ মানদণ্ড আৰু বৈচিত্ৰ্য উন্নত কৰাৰ সম্ভাৱনা আছে, যাৰ ফলত দেশখন এই সৃষ্টিশীল ক্ষেত্ৰত এক বিশ্বব্যাপী খেলুৱৈ হিচাপে প্ৰতিষ্ঠা হয়।

৪. ইণ্ডিয়া গেম ডেভেলপাৰ কনফাৰেন্স (আইজিডিচি)ৰ দ্বাৰা আয়োজিত গেম জেম হৈছে ভাৰতৰ বৰ্ধিত গেম বিকাশ উদ্যোগত সৃজনশীলতা আৰু উদ্ভাৱন প্ৰজ্বলিত কৰাৰ লক্ষ্যৰে এক ৰাষ্ট্ৰীয় পৰ্যায়ৰ প্ৰতিযোগিতা।

প্ৰতিযোগিতাখন দুটা ৰাউণ্ডত অনুষ্ঠিত কৰা হৈছে: ভাৰতৰ ছয়টা অঞ্চলত এক প্ৰাৰম্ভিক ভাৰ্চুৱেল গেম জেম, য'ত অংশগ্ৰহণকাৰীসকলে ৪৮ ঘণ্টাতকৈ অধিক প্ৰতিযোগিতা কৰে, তাৰ পিছত প্ৰতিটো অঞ্চলৰ শীৰ্ষ ১০ জন ফাইনেলিষ্টৰ বাবে শাৰীৰিক গেম জেম। শীৰ্ষ বিজয়ীসকলে এছটিপিআইৰ ইমেজ চিওই গোটত স্থান অৰ্জন কৰিব, যি তেওঁলোকক উন্নয়ন আৰু বিকাশৰ বাবে অধিক সুযোগ প্ৰদান কৰিব। গেম বিকাশকসকলৰ বাবে, এই প্ৰতিযোগিতাখনে অমূল্য এক্সপোজাৰ, পৰামৰ্শৰ সুযোগ, আৰু উচ্চ-প্ৰফাইল প্লেটফৰ্ম আৰু উদ্যোগ সংযোগৰ জৰিয়তে তেওঁলোকৰ কেৰিয়াৰ আগবঢ়োৱাৰ সুযোগ প্ৰদান কৰে।

৫. ইণ্টাৰনেট এণ্ড ম'বাইল এছ'চিয়েচন অফ ইণ্ডিয়াৰ দ্বাৰা এআই আৰ্ট ইনষ্টলেশ্বন চেলেঞ্জ হৈছে এক গুৰুত্বপূৰ্ণ প্ৰতিযোগিতা যি কলা আৰু প্ৰযুক্তিৰ সংযোগস্থলত বৈপ্লৱিক পৰিৱৰ্তন আনিবলৈ সাজু হৈছে। শিল্পী, ডিজাইনাৰ আৰু এআই উৎসাহীসকলক এআই ব্যৱহাৰ কৰি নিমজ্জিত আৰু ইন্টাৰেক্টিভ ইনষ্টলেশ্বন সৃষ্টি কৰিবলৈ আমন্ত্ৰণ জনাই, প্ৰত্যাহ্বানটোৱে পৰীক্ষা, উদ্ভাৱন, আৰু নতুন শৈল্পিক সীমাৰ অন্বেষণত উদগনি দিয়ে।

ইয়াৰ শৈল্পিক গুৰুত্বৰ বাহিৰেও, প্ৰতিযোগিতাখনে উদ্যোগটোৰ বাবে যথেষ্ট মূল্য বহন কৰে। ই কলাত এআইৰ অভিনৱ প্ৰয়োগ প্ৰদৰ্শন কৰাৰ বাবে এক মঞ্চ হিচাপে কাম কৰে, সম্ভাৱ্য বিনিয়োগকাৰী, সহযোগী আৰু গ্ৰাহকসকলৰ মাজত সজাগতা আৰু আগ্ৰহ বৃদ্ধি কৰে। এই এআই আৰ্ট ইনষ্টলেশ্বন চেলেঞ্জ হৈছে কলাত্মক উদ্ভাৱন আৰু এআই-চালিত সৃষ্টিশীল খণ্ডৰ বিকাশৰ বাবে এক অনুঘটক, যি ভাৰতক এই ৰোমাঞ্চকৰ আৰু দ্ৰুত গতিত বিকশিত ক্ষেত্ৰৰ শীৰ্ষস্থানলৈ লৈ যায়।

৬. এডভাৰ্টাইজিং এজেঞ্চী এছ'চিয়েশ্যন অফ ইণ্ডিয়াৰ দ্বাৰা ৱেভছ হেকাথন: এডস্পেণ্ড অপ্টিমাইজাৰ প্ৰতিযোগিতাৰ লক্ষ্য হৈছে আৰওআই উন্নত কৰা, দক্ষতা বৃদ্ধি কৰা, ডাটা-চালিত সিদ্ধান্ত লোৱা, উদ্ভাৱন বৃদ্ধি কৰা, আৰু গ্ৰাহকৰ অভিজ্ঞতা বৃদ্ধি কৰা। আজিৰ প্ৰতিযোগিতামূলক ডিজিটেল লেণ্ডস্কেপত, বিজ্ঞাপনদাতাসকলে আৰওআই সৰ্বাধিক কৰাৰ বাবে তেওঁলোকৰ বিজ্ঞাপন ব্যয় কাৰ্যকৰীভাৱে আৱণ্টন কৰাৰ প্ৰত্যাহ্বানৰ সন্মুখীন হৈছে। ডাটা অভাৰলোড, চেনেল জটিলতা, গতিশীল বজাৰৰ স্থিতি, আৰু এট্ৰিবিউচন প্ৰত্যাহ্বানবোৰে সিদ্ধান্ত লোৱাত বাধা দিয়ে। বিজ্ঞাপনদাতা আৰু উদ্যোগৰ বাবে এই প্ৰত্যাহ্বানবোৰৰ মোকাবিলা কৰাটো গুৰুত্বপূৰ্ণ। অদক্ষ বিজ্ঞাপন ব্যয় আৱণ্টনৰ ফলত সম্পদ অপচয় হ'ব পাৰে, ব্ৰেণ্ডৰ খ্যাতি হ্ৰাস হ'ব পাৰে, আৰু সুযোগ হেৰুৱাব পাৰে। অংশগ্ৰহণ কৰি, দলবোৰে অধিক দক্ষ, কাৰ্যকৰী আৰু উপভোক্তা-কেন্দ্ৰিক ডিজিটেল বিজ্ঞাপন পৰিস্থিতিতন্ত্ৰত অৰিহণা যোগাব পাৰে।

৭. কমিউনিটি ৰেডিঅ কণ্টেণ্ট চেলেঞ্জ, কমিউনিটি ৰেডিঅ’ এছ’চিয়েশ্যনৰ দ্বাৰা, ভাৰতৰ সামূহিক ৰেডিঅ’ লেণ্ডস্কেপৰ ভিতৰত সৃজনশীলতা আৰু উৎকৰ্ষতা বৃদ্ধি কৰাৰ বাবে প্ৰস্তুত কৰা এক গুৰুত্বপূৰ্ণ প্ৰত্যাহ্বান। সমগ্ৰ ভাৰতৰ চিআৰএছে যিকোনো বিন্যাস বা ধাৰাত তেওঁলোকৰ সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ কাৰ্যসূচী দাখিল কৰিব। প্ৰতিটো দাখিল সহায়ক সামগ্ৰীৰ সৈতে আধা ঘণ্টাৰ কাৰ্যসূচী বা শৃংখলা এটাৰ এটা খণ্ড হ'ব লাগে। বিশেষজ্ঞৰ জুৰীয়ে দাখিলৰ মূল্যাঙ্কন কৰিব আৰু চূড়ান্ত ৰাউণ্ডৰ বাবে শীৰ্ষ ৫ টা দাখিল সংক্ষিপ্ত তালিকাভুক্ত কৰিব।

চিআৰএছক তেওঁলোকৰ আটাইতকৈ অভিনৱ আৰু প্ৰভাৱশালী কাৰ্যসূচী দাখিল কৰিবলৈ উৎসাহিত কৰি, প্ৰত্যাহ্বানটোৱে তেওঁলোকৰ স্থানীয় সম্প্ৰদায়বোৰলৈ সামূহিক ৰেডিঅ’ কেন্দ্ৰবোৰৰ অনন্য অৱদান প্ৰদৰ্শন কৰাৰ বাবে এক শক্তিশালী মঞ্চ হিচাপে কাম কৰে। এই পদক্ষেপে উদ্ভাৱনক উদগনি দিব, বিভিন্ন কণ্ঠস্বৰক আলোকপাত কৰিব, উৎকৃষ্টতাক স্বীকৃতি দিব আৰু সম্প্ৰদায় গঢ়ি তুলিব, অৱশেষত ভাৰতত সামূহিক ৰেডিঅ’ৰ ভৱিষ্যত গঢ়ি তুলিব।

৮. ভাৰতীয় ৰাষ্ট্ৰীয় চলচ্চিত্ৰ আৰ্কাইভ -এনএফডিচি-ৰ দ্বাৰা আয়োজিত চলচ্চিত্ৰ পোষ্টাৰ নিৰ্মাণ প্ৰতিযোগিতা হৈছে এক অনন্য পদক্ষেপ যি কলা আৰু চলচ্চিত্ৰৰ সংযোগ উদযাপন কৰে। অংশগ্ৰহণকাৰীসকলক উল্লেখযোগ্য চলচ্চিত্ৰৰ বাবে দৃশ্যমান ভাৱে আকৰ্ষণীয়, হস্তনিৰ্মিত পোষ্টাৰ ডিজাইন কৰিবলৈ প্ৰত্যাহ্বান জনাই, প্ৰতিযোগিতাখনে সৃষ্টিশীলতা, উদ্ভাৱন, আৰু চলচ্চিত্ৰপোষ্টাৰ ডিজাইনৰ শিল্পৰ বাবে গভীৰ প্ৰশংসা কঢ়িয়াই আনে।

এই প্ৰতিযোগিতাখনে কেইবাটাও কাৰণত চলচ্চিত্ৰ উদ্যোগৰ বাবে গুৰুত্ব বহন কৰে। প্ৰথমতে, ই উচ্চাকাংক্ষী শিল্পীসকলৰ বাবে তেওঁলোকৰ প্ৰতিভা প্ৰদৰ্শন কৰিবলৈ আৰু উদ্যোগটোৰ ভিতৰত স্বীকৃতি লাভ কৰাৰ বাবে এক মঞ্চ হিচাপে কাম কৰে। দ্বিতীয়তে, ই শক্তিশালী বিপণন সঁজুলি হিচাপে চলচ্চিত্ৰ পোষ্টাৰৰ গুৰুত্বৰ ওপৰত আলোকপাত কৰে যি এখন চলচ্চিত্ৰৰ সাৰাংশ ধৰি ৰাখিব পাৰে আৰু দৰ্শকক আকৰ্ষিত কৰিব পাৰে। তৃতীয়তে, ৰাষ্ট্ৰীয় চলচ্চিত্ৰ বঁটা বিজয়ী চলচ্চিত্ৰৰ ওপৰত গুৰুত্ব দি প্ৰতিযোগিতাখনে ভাৰতৰ সমৃদ্ধ চলচ্চিত্ৰ ঐতিহ্যৰ প্ৰতি শ্ৰদ্ধাঞ্জলি জ্ঞাপন কৰে আৰু নতুন প্ৰজন্মৰ শিল্পীসকলক কালজয়ী চলচ্চিত্ৰৰ সৈতে জড়িত হ’বলৈ উৎসাহিত কৰে।

৯. ভাৰতীয় ডিজিটেল গেমিং চ'চাইটিৰ (আইডিজিএছ) দ্বাৰা হেণ্ডহেল্ড এডুকেশ্বলেল ভিডিঅগেম ডেভেলপমেণ্ট প্ৰতিযোগিতাই উদ্ভাৱনীমূলক, হেণ্ডহেল্ড শৈক্ষিক ভিডিঅ' গেমৰ বিকাশত উদগনি দিয়ে। ইয়াৰ উদ্দেশ্য হৈছে আকৰ্ষণীয় সঁজুলি সৃষ্টি কৰা যি ব্যৱহাৰকাৰীসকলক, বিশেষকৈ শিশুসকলক, গণিত শিকাত, সাঁথৰ সমাধান কৰাত আৰু তেওঁলোকৰ জ্ঞানীয় দক্ষতা বৃদ্ধি কৰাত সহায় কৰে। প্ৰতিযোগিতাখনে হাৰ্ডৱেৰ বাছনিত ব্যয়-দক্ষতা আৰু সৃজনশীলতাৰ ওপৰত গুৰুত্ব আৰোপ কৰে। অংশগ্ৰহণকাৰীসকলে ধাৰণাটোৰ প্ৰমাণ দাখিল কৰিব আৰু তাৰ পিছত প্ৰটোটাইপ ডেমো দাখিল কৰিব। এই প্ৰতিযোগিতা উদ্যোগটোৰ বাবে গুৰুত্বপূৰ্ণ কিয়নো ই শৈক্ষিক প্ৰযুক্তিৰ বিকাশত সহায় কৰে, উদ্ভাৱন বৃদ্ধি কৰে, আৰু শিকাৰ বাবে গেমিঙৰ সম্ভাৱনাৰ ওপৰত আলোকপাত কৰে।

১০. ইণ্ডিয়ান কমিক্স এছ’চিয়েশ্যনৰ কমিক্স সৃষ্টিকৰ্তা চেম্পিয়নশ্বিপ হৈছে ভাৰতত কমিক কিতাপ সৃষ্টি আৰু সংস্কৃতি কঢ়িয়াই অনাৰ লক্ষ্যৰে এক প্ৰতিযোগিতা। শিল্পীসকলে, অপেছাদাৰী আৰু পেছাদাৰী, তেওঁলোকৰ পছন্দৰ কলা শৈলী ব্যৱহাৰ কৰি প্ৰদত্ত থীমবোৰত কমিক্স সৃষ্টি কৰি প্ৰতিযোগিতা কৰে। প্ৰতিযোগিতাখনত তিনিটা পৰ্যায় আছে, যাৰ সমাপ্তি হ’ব এক গ্ৰেণ্ড ফাইনেল য'ত বিজয়ী প্ৰবিষ্টি প্ৰকাশ কৰা হ’ব আৰু পুৰস্কৃত কৰা হ’ব। এই অনুষ্ঠানটো কমিক্স উদ্যোগৰ বাবে গুৰুত্বপূৰ্ণ কিয়নো ই সৃষ্টিকৰ্তাসকলক তেওঁলোকৰ প্ৰতিভা প্ৰদৰ্শন কৰিবলৈ, প্ৰকাশকৰ সৈতে নেটৱৰ্ক প্ৰদৰ্শন কৰিবলৈ আৰু ভাৰতত কমিক্স পৰিস্থিতিতন্ত্ৰৰ বিকাশত অৰিহণা যোগোৱাৰ বাবে এক মঞ্চ প্ৰদান কৰে।

এই প্ৰতিযোগিতাবোৰে কেৱল সৃষ্টিকৰ্তাসকলৰ বাবে স্বীকৃতি লাভ কৰাৰ সুযোগ প্ৰদান নকৰে বৰঞ্চ জীৱন্ত আৰু বৰ্ধিত সৃষ্টিকৰ্তাৰ অৰ্থনীতিত অৰিহণা যোগোৱাৰ এক মূল্যৱান সুযোগ প্ৰদান কৰে। ভাৰতীয় শিল্পীসকলক তেওঁলোকৰ অনন্য দৃষ্টিভংগী প্ৰদৰ্শন কৰাৰ বাবে এক মঞ্চ প্ৰদান কৰি, এই প্ৰতিযোগিতাবোৰে বিশ্বব্যাপী এনিমেচন উদ্যোগত এক আগশাৰীৰ প্ৰদৰ্শনকাৰী হিচাপে ভাৰতৰ স্থিতি দৃঢ় কৰাত সহায় কৰিব। সামগ্ৰিকভাৱে বিভিন্ন শ্ৰেণীৰ প্ৰতিযোগীসকল এনিমেচন, ভিজুৱেল ইফেক্ট আৰু গেমিং, কমিক্স - আৰু সম্প্ৰসাৰিত ৰিয়েলিটিৰ বাবে প্ৰস্তাৱিত ৰাষ্ট্ৰীয় উৎকৰ্ষ কেন্দ্ৰৰ বাবে এক ডাটা আধাৰ হৈ পৰিব।

তথ্য আৰু সম্প্ৰচাৰ মন্ত্ৰালয়ে এভিজিচি-এক্সআৰৰ বিভিন্ন প্ৰাসঙ্গিক ক্ষেত্ৰত ইনকিউবেচন সুবিধা আৰু বিভিন্ন ত্বৰক কাৰ্যসূচী প্ৰদান কৰাৰ বাবে আশাবাদী।

 

*****

PPG/KS/AA


(Release ID: 2072444) Visitor Counter : 15