وزارت اطلاعات ونشریات
azadi ka amrit mahotsav

کینز میں انڈیا – ڈی ڈی انڈیا  نے گراؤنڈ  زیروسے رپورٹ کا فریضہ انجام دیا

Posted On: 19 MAY 2022 12:46PM by PIB Delhi

فیسٹیول ڈی کینز کے قریب رہنا، ضمیر کے ساتھ فیسٹیول، ہمیشہ فلمی شائقین کی آخری خواہش ہوتی ہے۔ ہندوستانی فلموں کے شائقین کے لیے، یہ زندگی کے تجربے سے بھی بڑا ہے جو ایک بہترین فلمی سفر کی طرح ہے۔ دوردرشن کا بین الاقوامی چینل ڈی ڈی انڈیا عالمی سطح پر فلمی دنیا کی آوازوں کے بھرپور تنوع کو سمجھنے کے سلسلے میں آپ کو اس سفر پر لے جاتا ہے۔ ڈی ڈی انڈیا ہندوستان کا واحد ٹی وی نیوز چینل ہے جو کینز میں زمینی موجودگی کے ساتھ میلے سے لائیو رپورٹنگ کررہا ہے۔

انڈیا پویلین کے افتتاحی موقع پر ستاروں سے جڑی موجودگی نے ڈی ڈی  انڈیا پر 360 ڈگری کوریج دیکھی۔ ‘انڈیا ایٹ کانز’، ڈی ڈی انڈیا اور ڈی ڈی نیوز پر روزانہ آدھے گھنٹے کا شو دکھایا جا رہا ہے۔ یہ پروگرام کینز کے غیر معمولی تجربے سے روشناس کراتا ہے – توانائی اور جذبات، ابھرتے ہوئے رجحانات، 21 ویں صدی میں فلمی میلوں کی اہمیت اور متحرک تصاویر کے اعلیٰ تجربات۔ یہ ہندوستان کو مواد کے مرکز کے طور پر بھی نمایاں کرتا ہے۔ ڈی ڈی انڈیا کی طرف سے مشہور شخصیات کے موقع پر انٹرویوز ان کی زندگی اور کام کے بارے میں دلچسپ بصیرتیں سامنے لا رہے ہیں۔

فیسٹیول کے اس ایڈیشن میں کینز فلم مارکیٹ میں ہندوستان اعزاز کا سرکاری ملک ہے ، ڈی ڈی انڈیا ناظرین کو ان آوازوں سے جوڑ رہا ہے جو کینز فلم سرکٹ میں ابھر رہی ہیں۔ شیکھر کپور کا ان کہانیوں کے بارے میں جو ہندوستان کو دنیا میں سب سے بڑے فلم پروڈیوس کرنے والے ملک کے طور پر دریافت کیا ناہے ، نوازالدین صدیقی کا دنیا کا مواد کا مرکز بننے کی ہندوستان کی بے پناہ صلاحیت کے بارے میں بریف اور گریمی ایوارڈ یافتہ رکی کیج کا تہوار کی پرجوش توانائی پر پوائنٹ، گراؤنڈ زیرو سے پرکشش چیٹس کے ساتھ اسکرین پر سبھی کو واضح طور پر بڑھایا جا رہا ہے۔

روزانہ شو ‘انڈیا ایٹ کینز’ رات 10 بجے ڈی ڈی انڈیا پر اور رات 10:30 بجے ڈی ڈی نیوز پر نشر کیا جا رہا ہے۔ ڈی ڈی  انڈیا پر 2022 کینز فلم فیسٹیول دیکھنے کے لیے نیچے دیا گیا کیو آر کوڈ اسکین کریں۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image001FNOY.jpg

 

*****

 

(ش ح ۔اک ۔ ع آ)

5537



(Release ID: 1826639) Visitor Counter : 79