وزارت آیوش

وزارت صنعت و تجارت اوروزارت آیوش نے آیوش ایکسپورٹ پروموشن کونسل قائم کرنے کا فیصلہ کیا

Posted On: 06 DEC 2020 2:18PM by PIB Delhi

 

نئی دہلی۔06  دسمبر           وزارت صنعت و تجارت اور وزارت آیوش نے آیوش  کی برآمدات کو فروغ دینے کے لئے ایک ایکسپورٹ پروموشن کونسل کے قیام کے لئے  مشترکہ طور پر کام کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ یہ فیصلہ حال ہی میں آیوش ٹریڈ اینڈ انڈسٹری کے مشترکہ جائزے میں وزیر صنعت و تجارت جناب پیوش گوئل اور آیوش کے وزیر شری شری پد نائک کی موجودگی میں لیا گیا ۔ جائزہ  اجلاس میں یہ بھی فیصلہ کیا گیا   کہ آیوش برآمدات کو فروغ دینے کے لئے قیمت اور معیار کی مسابقت حاصل کرنے کے لئے پورا آیوش سیکٹر مل کر کام کرے گا۔ 4 دسمبر 2020 کو ویڈیو کانفرنس کے ذریعہ ایک اجلاس میں یہ جائزہ لیا گیا تھا ، جس میں شعبہ  آیوش سے تعلق رکھنے والے تقریبا 50  صنعتی اور تجارتی رہنماؤں نے شرکت کی۔ ورچوئل پلیٹ فارم  پر براہ راست آیوش سیکٹر کے 2000 سے زائد شراکت داروں نے بھی ای -ایونٹ میں شرکت کی۔

سکریٹری آیوش نے وزارت آیوش کی گذشتہ اجلاس کی سفارشات پر کی جانے والی کارروائی پر ایک پریزنٹیشن کے ساتھ بات چیت کا آغاز کیا۔ انہوں نے کووڈ – 19 کی صورتحال میں کمی لانے اور آیوش صنعت کو فروغ دینے کے لئے وزارت آیوش کی جانب سے اٹھائے گئے مختلف دیگر اقدامات کے بارے میں بھی آگاہ کیا۔ انہوں نے آیوش سیکٹر کے فروغ کے لئے ابھرتے ہوئے مواقع کے بارے میں بات کی اور کچھ درپیش رکاوٹوں کا بھی ذکر کیا جن پر توجہ دینے  کی ضرورت  ہے۔

اس کے بعد اوپن  فورم میں ، وزارت صنعت و تجارت ، آر آئی ایس، بی آئی ایس ، انویسٹ انڈیا اور آیوش صنعت کے نمائندوں نے اپنے خیالات  کا اظہار کیا ۔ وزارت آیوش کی  جانب سے کووڈ -19 کے بعد عوام کو آیوش پر مبنی حل کے لئے جو کوششیں کی گئیں ان سب کی ستائش کی گئی۔

جناب شری پد نائک نے کووڈ -19  وبائی مرض کی  مشکل گھڑی میں بیماری سے لڑنے اور علاج کے لئے آیوش میں بڑھتی ہوئی عالمی دلچسپی پر روشنی ڈالی۔ انہوں نے کہا کہ ہندوستان اور بیرون ملک سے بڑھتے ہوئے مطالبات کو پورا کرنے کے لئے اور جو لوگ اپنی صحت کو برقرار رکھنے کے لئے آیوش کی طرف امید بھری نظروں سے دیکھ رہے ہیں،  انہیں خدمات فراہم کرنے کے لیے آیوش سیکٹر میں صنعت و  تجارت کو فروغ دینے کی ضرورت ہے۔ انہوں نے لوگوں کو خوفناک کورونا وائرس سے تحفظ فراہم کرنے کے لئے وبائی امراض کے دوران وزارت کی طرف سے اٹھائے گئے مختلف اقدامات کا بھی ذکر کیا۔ انہوں نے شرکا ء کو بتایا کہ آیوش  ایمیونیٹی پروٹوکول اور کووڈ 19 کے لئے نیشنل کلینیکل مینجمنٹ پروٹوکول برائے آیور وید اور یوگا کی  بروقت مداخلت سے آبادی کے بڑے حصوں کو راحت ملی۔ ملک میں کووڈ -19 سے اموات کی شرح  میں کمی اور لوگوں  کے ذریعہ آیوش  کے  حل کو بڑے پیمانے پر اپنانا صحت عامہ  کے لیے اہم ہے ۔

جناب پیوش گوئل نے کووڈ ۔19 کے خلاف جنگ میں آیوش سیکٹر کے ذریعہ  اولین کردار ادا کرنے  کی تعریف کی۔ وبا کے دوران عام لوگوں کو آیوش سسٹم کے پیش کردہ تحفظ نے اس کی دواؤں اور مصنوعات کی افادیت کے بارے میں بہت سے لوگوں کو پائے جانے والے شکوک و شبہات کو بے اثر کردیا۔ حالیہ مہینوں میں آیوش مصنوعات کی برآمدات میں اضافہ اور بہت سے ممالک میں ان کی بڑھتی ہوئی مقبولیت کا براہ راست عکاس ہے۔ برآمدات  سے متعلق ایچ ایس  کوڈ کو  معیاری  بنانے کے لیے  برآمدات کے فروغ  کے اقدام کے طور پر ترجیحی بنیاد پر غور کیا جائے گا۔ انہوں نےوزارت  آیوش سے وزارت  تجارت اور وزارت خزانہ کے ساتھ مل کر کام کرنے کی اپیل کی تاکہ اسے جلد حاصل کیا جاسکے۔ وزیر تجارت نے صنعتکاروں کو بھی مشورہ دیا کہ وہ اپنی مصنوعات کے معیار اور قیمتوں پر بیک وقت کام کریں ، تاکہ وہ عالمی منڈی میں تیزی سے مسابقتی  عمل کا حصہ بنیں۔ انہوں نے آیوش ایکسپورٹ پروموشن کونسل کے تصور کی حمایت کی اور کہا کہ وزارت تجارت کو  اس کی حمایت کرنے  میں خوشی ہوگی۔ تجارت کو فروغ دینے کے تمام معاملات پر وزارت تجارت کی مسلسل حمایت آیوش سیکٹر کو دستیاب ہوگی ، اور کسی بھی اہم مسئلے پر بات کرنے کے لئے وزارت کے عہدیداروں کے ساتھ خصوصی ملاقاتوں کا اہتمام کیا جائے گا۔ وزیر تجارت  مزید کہا کہ بین الاقوامی سطح پر پہچان بنانے کے مناسب معیار کو فروغ دیا جائے ۔ انہوں نے یہ بھی یقین دہانی کرائی کہ آیوش موجودہ  "برانڈ انڈیا" کی سرگرمیوں میں مناسب طریقے سے ہوگی۔ انہوں نے صنعت اور حکومت کو برانڈنگ اور فروغ کے مختلف پہلوؤں کے ساتھ مل کر کام کرنے کی ضرورت پر زور دیا۔

اجلاس میں حسب ذیل نکات  سامنے آئے:

  1. وزارت آیوش اور وزارت صنعت و تجارت آیوش ایکسپورٹ پروموشن کونسل (اے ای پی سی) کے قیام کے لئے مل کر کام کریں گے۔ مجوزہ اے ای پی سی کو  وزارت آیوش  کے ساتھ رکھا جاسکتا ہے۔
  2. آیوش کے لئے ایچ ایس کوڈ کو معیاری بنانے میں تیزی لائی جائے گی۔
  3. وزارت آیوش آیوش مصنوعات اور خدمات کا  بین الاقوامی معیار  تیار کرنے کے لئے بیورو آف انڈین اسٹنڈرڈ کے ساتھ کام کرے گی۔
  4. وزارت آیوش اور آیوش انڈسٹری بہترین طریقوں / کامیابی کی نشاندہی کرے گی اور عوام میں ان کی تشہیر کرے گی۔
  5. آیوش انڈسٹری آیوش مصنوعات کے معیار اور معیار کو یقینی بنانے کے ساتھ ساتھ قیمتوں میں مسابقت کے عمل پر بھی کام کرے گی۔
  6. آیوش برانڈ انڈیا کی سرگرمیوں میں شامل  ہوگا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

 (م ن ۔ رض (

U-7858

 



(Release ID: 1678745) Visitor Counter : 10