وزارت دفاع

فوج  نے انٹرنیٹ (سیکورٹی) کے لئے محفوظ اپیلی کیشن  کا آغاز کیا

Posted On: 29 OCT 2020 12:49PM by PIB Delhi

ہندوستانی فوج نے ’’ آتم نربھربھارت ‘‘ کی جستجو میں ایک آسان اور محفوظ پیغام رسانی کا ایپلی کیشن تیار کیاہے، جس کا نام "انٹرنیٹ کی حفاظت کے لئے سیکورٹی (ایس اے آئی)" ہے۔ یہ ایپلی کیشن اینڈٹو اینڈ پلیٹ فارم کے لئے انٹرنیٹ سے آواز ، متن اور ویڈیو کالنگ خدمات کو محفوظ رکھنے میں معاونت کرتا ہے۔ یہ ماڈل کاروباری طور پر دستیاب میسجنگ ایپلی کیشنز جیسی ہی ہے، جیسے وہاٹس ایپ ، ٹیلی گرام ، سمواد اور جی آئی ایم ایس  اور خفیہ کاری میسجنگ پروٹوکول کے اختتام کو استعمال کرتا ہے۔ ایس اے آئی نے مقامی اندرون خانہ سرور اور کوڈنگ کے ساتھ سیکورٹی کی خصوصیات کو ختم کردیا، جس کو ضروریات کے مطابق تبدیل بھی کیا جاسکتا ہے۔

درخواست کی جانچ پڑتال سی ای آر ٹی ان ایمپلینڈ آڈیٹر اور آرمی سائبر گروپ نے کی ہے۔ دانشورانہ املاک کے حقوق (آئی پی آر) درج کرنے ، این آئی سی پر بنیادی ڈھانچے کی میزبانی کرنے اور آئی او ایس پلیٹ فارم پر کام کرنے کا عمل فی الحال جاری ہے۔ خدمات کے اندر محفوظ پیغام رسانی کی سہولت کے لئے ایس اے آئی کو پین آرمی استعمال کیا جائے گا۔

وزیر دفاع نے ایپلی کیشن کی فعالتیوں کا جائزہ لینے کے بعد کرنل سائی شنکر کی اس ایپلی کیشن کو تیار کرنے کےلیے ان  کی مہارت اور صلاحیت  کی تعریف کی۔

*******************

 ( م ن  ۔ ج ق۔ ت ع )

   (29.10.2020)

U.No. 6788

 



(Release ID: 1668381) Visitor Counter : 117