پیٹرولیم اور قدرتی گیس کی وزارت

جناب  دھرمیندر پردھان نے گلوبل آئل اینڈ گیس اور توانائی کے دوسرے اہم اداروں کو اپنی کثیر رخی  توانائی منتقلی میں شراکت داری کی دعوت دی

Posted On: 29 OCT 2020 10:37AM by PIB Delhi

 مرکزی وزیر پٹرولیم اور قدرتی گیس اور اسٹیل جناب  دھرمیندر پردھان نے عالمی صنعت اور ماہرین کو دعوت دی ہے کہ وہ ہندوستان کی تمام تر توانائیوں کی پیداوار کو بڑھا کر ہندوستان کی مشترکہ خوشحالی میں شراکت دار بنیں۔ گذشتہ شام سی ای آر اے ویک انڈیا انرجی فورم کے اختتامی اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ محترم وزیر اعظم کے ذریعہ انڈیا انرجی فورم کا افتتاح، توانائی کی سلامتی ، فن تعمیر کو بہتر بنانے اور ہمارے توانائی کی تزئین کی تزئین کی تبدیلی کے لئے حکومت ہند کی اہمیت کی عکاسی کرتا ہے۔ ایسے وقت میں  کہ جب کووڈ- 19 وبائی مرض عالمی توانائی کے شعبے پر منفی اثر ڈال رہا ہے۔

جناب  پردھان نے کہا کہ ہمیں اس پر فخر کا احساس ہوتا ہےکہ محترم وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے پہلی بار اس تقریب کا افتتاح کیا جس میں انہوں نے اپنے توانائی کے وژن کا خاکہ پیش کیا - ہندوستان کا ایک نیا توانائی نقشہ جس میں سات کلیدی ڈرائیور شامل ہیں۔ وزیر موصوف نے گاؤں کی سطح پر عالمی بجلی پیدا کرنے میں بھارت کی طرف سے تیز رفتار پیش رفت کے بارے میں وزیر اعظم کے کلیدی پیغام پر روشنی ڈالی ۔ صاف کھانا پکانے کا ایندھن  ملک میں دور دراز علاقوں اور ہر گھر تک پہنچ رہا ہے اور ایل ای ڈی بلب کی ملک بھر میں فراہمی ، توانائی کی بڑے پیمانے پر افادیت کا باعث بنی ، اس طرح  ہم ملک میں توانائی کی قلت  کو نمایاں طور پر کم کرنے کے اپنے وعدے کو پورا کرنے میں کامیاب ہوئے ہیں۔

جناب  پردھان نے کہا کہ وزیر اعظم نے ایونٹ کے پہلے دن تیل اور گیس کی معروف کمپنیوں کے سی ای اوز / ماہرین اور قائدین سے بات چیت کی اور ہندوستان میں توانائی کے شعبے سے متعلق نظریات کا تبادلہ کیا۔ انہوں نے کہا کہ وزیر اعظم نے اس بات پر روشنی ڈالی کہ حکومتی پالیسی کی بنیادی حیثیت سے تمام ہندوستانیوں کو صاف ، سستی اور پائیدار توانائی کی مساوی رسائی مہیا کی جارہی ہے۔ جناب  مودی نے اس بات پر زور دیا کہ حکومت ہندوستان کو ایک پرکشش منزل بنانے کے لئے پالیسی اصلاحات کا سلسلہ جاری رکھے ہوئے ہے۔ وزیر اعظم نے یہ بھی ذکر کیا کہ ایک خود  کفیل  ہندوستان ہی عالمی معیشت کے لیے  ایک کثیر جہت  طاقت  ثابت ہوگا۔

جناب  پردھان نے کہا کہ حالیہ برسوں میں ہندوستانی تیل اور گیس کی صنعت نے اہم پیش رفت کی ہے۔ یہ ان مشکل وقت کے دوران قابل تحسین انداز میں اس مقام پر پہنچ گیا ہے، جس میں توانائی کی فراہمی کو یقینی بنایا گیا ہے ، جس میں صاف کھانا پکانے کے ایندھن کو ملک کے دور دراز علاقوں تک پہنچانا بھی ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ ‘مجھے یقین ہے کہ ہندوستانی تیل و گیس کی صنعت کے رہنماؤں نے نہ صرف اپنے تجربات میں حصہ لیا ،بلکہ اس فورم سے نئے خیالات بھی  اپنے ساتھ لے کر واپا جائیں گے۔

وزیر موصوف نے کہا کہ عزت مآب  وزیر اعظم کی فیصلہ کن اور بصیرت افروز قیادت میں ہم کووڈ کے بعد کے دور میں ہندوستان کے معاشی نمو کو توانائی کے شعبے کو فروغ دینے کے لئے ٹھوس کوششیں کر رہے ہیں اور تمام ضروری قدم بھی اٹھا رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ دنیا صحت کے بے مثال بحران سے گذر رہی ہے اور کوویڈ وبائی مرض دنیا میں معاشی نمو میں رکاوٹ ہے۔ جناب  پردھان نے مزید کہا کہ ‘ہم ایسے موقع پر ہیں ، جب ہمیں عالمی توانائی کے شعبے کی فراہمی کی زنجیروں پر کووڈ سے پیدا شدہ  رکاوٹوں کے اثرات کا جائزہ لینا ہو گا اور ہندوستان کے توانائی کے شعبے کو مضبوط بنانے کی طرف اپنے نقطہ نظر کو بہتر بنانا ہو گا’۔

جناب  پردھان نے تقریب کے شرکاء خاص طور پر ہز ہائی نس شہزادہ عبد العزیز ، وزارت  توانائی سعودی عرب  اور ہز ہائی نس ڈین برولیٹ  کا  خاص طور پر شکریہ ادا کیا، جنہوں نے انڈیا انرجی فورم کے لیے  خصوصی افتتاحی پیغامات  ارسال کیے۔ وزیر موصوف نے وزیر خزانہ محترمہ نرملا سیتا رمن  اور ریلوے ، تجارت اور صنعت کے وزیر جناب  پیوش گوئل  کا بھی اس تقریب میں شامل ہونے کے لئے شکریہ ادا کیا۔

اس موقع پر تیل و گیس کمپنیوں کے 40 کے قریب عالمی سی ای او نیز سرکاری اور نجی کمپنیوں کے ہندوستانی سی ای اوز نے شرکت کی اور ملک میں اپنے خیالات ، تجاویز اور سرمایہ کاری پیش کی۔ صنعت کار رہنماؤں سے خطاب کرتے ہوئے ، وزیر اعظم نے کہا  کہ اگلے دو دہائیوں میں بھارت کی توانائی کی طلب دوگنا ہونے کے ساتھ ، ہندوستان کو زیادہ پائیدار دنیا کی تعمیر نو میں منفرد کردار ادا کرنا ہے۔

سی ای آر اے  ویک کے ذریعے انڈیا انرجی فورم ، جس کا آغاز 2017 میں ہوا تھا ، اب ایک سالانہ تقریب بن گیا ہے۔  وزیر محترم  نے ڈاکٹر ڈینیئل یارگین ، وائس چیئرمین آئی ایچ ایس مارکیٹ اور ان کی ٹیم کو ورچوول پلیٹ فارم پر انڈیا انرجی فورم کے چوتھے ایڈیشن کے ساتھ بلاتعطل  تعاون جاری رکھنے میں ان کے  لگن کی  تعریف کی۔

3 دن تک جاری رہنے والے اس پروگرام کے دوران جناب  پردھان نے ڈاکٹر یارگین کی کتاب "دی نیو میپ" بھی  لانچ کیا۔

۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

( م ن ۔ ج ق ۔ ت ع )

U. No. 6780



(Release ID: 1668361) Visitor Counter : 165