سماجی انصاف اور تفویض اختیارات کی وزارت

ڈی ای پی ڈبلیو ڈی  کا سب کی شمولیت کا وژن: اختراعی اقدامات سے  زندگیوں کو تبدیل کرنا

Posted On: 10 SEP 2023 12:53PM by PIB Delhi

اہم تبدیلی: ڈی ای پی ڈبلیو ڈی  کے پانچ اقدامات سے معذورافراد کے حقوق کے منظر نامے کو نئی شکل  دی گئی ہے

ڈی ای پی ڈبلیو ڈی  کے پانچ اقدامات کماری پرتیما بھومک، ایم او ایس، سماجی انصاف اور بااختیار بنانے کی وزارت کے ذریعے شروع کیے جائیں گے

بھارت  میں معذور افراد کو بااختیار بنانے کے محکمہ (ڈی ای پی ڈبلیو ڈی ) نے ایک تبدیلی کا سفر شروع کیا ہے۔ مزید جامع معاشرے کے لیے اپنی انتھک کوشش میں، ڈی ای پی ڈبلیو ڈی  نے اہم شراکتیں قائم کی ہیں اور دیرپا تبدیلی لانے کے لیے اختراعی اقدامات کا آغاز کیا ہے۔ کونسل آف آرکیٹیکچر کے ساتھ مفاہمت نامے (ایم او یو) سے لے کر تحقیقی مقاصد کے لیے معذوری کی منفرد شناخت (یو ڈی آئی ڈی) پورٹل کے ذریعے گمنام ڈیٹا کے اجراء تک، اور پی ایم دکش پورٹل کے اجراء تک، جو معذور افراد کو بااختیار بنانے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ مہارت کے فروغ اور روزگار کے موقعوں کا حصول۔ اس کے علاوہ ، یہ مضمون بھارتیعدالتوں کی طرف سے معذوری کے حقوق سے متعلق اہم فیصلوں کو ایک جامع کتابچے کی شکل دیتا ہے اور معذور افراد کے امور کے چیف کمشنر کی طرف سے پورٹل کی آمد پر روشنی ڈالتا ہے۔ محترمہ، کماری پرتیما بھومک، سماجی انصاف اور بااختیار بنانے کی وزارت، ڈے اے آئی سی میں ذیل میں ذکر کردہ ڈی ای پی ڈبلیو ڈی  کے پانچ اقدامات کا آغاز کریں گی۔ یہ اقدامات اجتماعی طور پر ڈی ای پی ڈبلیو ڈی  کی شمولیت کو فروغ دینے، معذوری کے حقوق میں پیش رفت اور بھارت  میں معذور افراد کی زندگیوں کو بہتر بنانے کے لیے ٹیکنالوجی کے استعمال کی عکاسی کی گئی ہے۔

ڈی ای پی ڈبلیو ڈی  کے پانچ اقدامات میں بہت سے اہم اقدامات شامل ہیں:

1.     کونسل آف آرکیٹیکچر کے ساتھ ایم او یو: محکمہ آرکیٹیکچر کے بیچلر پروگراموں میں یونیورسل ایکسیسبیلٹی کورسز کو لازمی کرنے کے لیے کونسل آف آرکیٹیکچر (سی او اے) کے ساتھ تعاون کیا گیا ہے۔ اس شراکت داری میں معماروں اور سول انجینئرز کے لیے ایک سرٹیفائیڈ کورس تیار کرنا بھی شامل ہے تاکہ تعمیر شدہ ماحول میں رسائی کا جائزہ لیا جا سکے ، اور قابل رسائی معیارات لاگو کرنے کو یقینی بنایا جا سکے۔

2.     یو ڈی آئی ڈی کے گمنام ڈیٹا کا اجراء: ڈی ای پی ڈبلیو ڈی  کا تحقیقی مقاصد کے لیے یو ڈی آئی ڈی پورٹل کے ذریعے گمنام ڈیٹا کا اجراء معذوری کے شعبے میں ڈیٹا پر مبنی فیصلہ سازی میں سہولت فراہم کرتا ہے، تفہیم کو بڑھانے اور اس سے متعلق سمجھ بوجھپیدا کرتا ہے۔

3.     پی ایم دکش پورٹل: محکمہ پی ایم دکش پورٹل کو تربیت اور روزگار کے مواقع تلاش کرنے والے معذور افراد کے لیے ایک جامع ڈیجیٹل پلیٹ فارم کے طور پر متعارف کراتا ہے، جو بغیر کسی رکاوٹ کے رجسٹریشن، ہنر کی تربیت کے اختیارات، ملازمت کی فہرستیں اور منظم انتظامی عمل کی پیشکش کرتا ہے۔

4.     رسائی کے راستے: معذور افراد  کے حقوق سے متعلق عدالتیں: معذور افراد کے حقوق سے متعلق بھارت  کے سپریم کورٹ اور ہائی کورٹس کے قابل ذکر فیصلوں کو ایک کتابچے کی شکل میں مرتب کیا گیا ہے، جو معذور افراد اور انسے متعلق شعبے میں متعلقہ فریقوں کے لیے ایک حوالہ گائیڈ فراہم کرتا ہے۔

5.     سی سی پی ڈی کی طرف سے آن لائن کیس مانیٹرنگ پورٹل: وہ معذور افراد کے لیے چیف کمشنر معذور افراد کی طرف سے دائر کی گئی شکایات سے نمٹنے کے مقصد سے ایک جدید  ترین ایپ کو اپناتا ہے، جس میں پورے عمل کو بغیر کاغذ والا اور موثر بنایا گیا ہے، جس میں بغیر کسی رکاوٹ کے آن لائن شکایت درج کرانے، خودکار یاد دہانیوں، اور سماعت کا آسان نظام الاوقات شامل ہے۔

۔۔۔۔

ش ح۔ا س۔  ت ح ۔                                             

U9317



(Release ID: 1956022) Visitor Counter : 118