প্ৰধানমন্ত্ৰীৰ কাৰ্যালয়
গুজৰাটৰ আহমেদাবাদৰ পৰা দেশবাসীক উৎসৰ্গিত বিভিন্ন ৰে'ল প্ৰকল্পৰ অনুষ্ঠানত প্ৰধানমন্ত্ৰীৰ ভাষণৰ অসমীয়া অনুবাদ
Posted On:
31 OCT 2022 8:43PM by PIB Guwahati
কেন্দ্ৰীয় কেবিনেটত মোৰ সহকৰ্মী শ্ৰী অশ্বিনী বৈষ্ণৱজী, দৰ্শনাবেন জাৰ্দোশ, গুজৰাটৰ মন্ত্ৰী, সাংসদ আৰু বিধায়ক আৰু বৃহৎ সংখ্যাত অহা মোৰ মৰমৰ ভাই-ভনীসকল!
গুজৰাটৰ উন্নয়নৰ বাবে, গুজৰাটৰ সংযোগৰ বাবে আজিৰ দিনটো অতি ডাঙৰ দিন। গুজৰাটৰ লাখ লাখ লোক যিসকলে বৃহৎ এলেকাত ব্ৰডগজ লাইনৰ অভাৱত ভুগিছিল তেওঁলোকে আজিৰ পৰা যথেষ্ট সকাহ পাব। অলপ আগতে, মই আছাৰৱাৰ পৰা উদয়পুৰলৈ, আছাৰৱা ৰেল ষ্টেচনত এখন ৰেলৰ ফ্লেগ অফ কৰাৰ সুযোগ পাইছিলো। লুনিধৰ আৰু জেটালচাৰৰ মাজৰ ব্ৰডগজ লাইনত চলি থকা ৰেলসমূহো আজি ফ্লেগ অফ কৰা হৈছে।
বন্ধুসকল,
আজিৰ অনুষ্ঠানটো কেৱল দুটা ৰেলপথত চলি থকা দুখন ৰেলৰ বিষয়ে নহয়। বাহিৰৰ মানুহে সহজে অনুমান কৰিব নোৱাৰে যে এই কামটো কিমান ডাঙৰ হৈছে। এই কামটো সম্পূৰ্ণ হোৱালৈ অপেক্ষা কৰি থাকোতে কেইবা দশক পাৰ হৈ গ'ল। কিন্তু এই কামটো সম্পূৰ্ণ কৰাৰ বিশেষাধিকাৰ মোৰ নিজৰ একাউণ্টতো লিখা হৈছিল।
বন্ধুসকল,
ব্ৰডগজ অবিহনে ৰেলপথটো এটা দ্বীপৰ দৰে। অৰ্থাৎ, কাৰো সৈতে সংযোজিত নোহোৱাকৈ। ই ইণ্টাৰনেট অবিহনে কম্পিউটাৰ, সংযোগ অবিহনে টিভি, নেটৱৰ্ক অবিহনে ম'বাইলৰ দৰে একে। এই পথত চলি থকা ৰেলসমূহ দেশৰ আন ৰাজ্যলৈ যাব নোৱাৰিলে, বা আন ৰাজ্যৰ পৰা ৰেল ইয়ালৈ আহিব নোৱাৰিলে। এতিয়া আজিৰ পৰা, এই সমগ্ৰ পথটো পুনৰুজ্জীৱিত হৈছে। এতিয়া আছাৰৱাৰ পৰা হিম্মতনগৰ হৈ উদয়পুৰলৈ মিটাৰ গজ লাইনটো ব্ৰডগজলৈ ৰূপান্তৰিত হৈছে। আৰু আজি গুজৰাটৰ লগতে ৰাজস্থানৰ লোকসকল এই কাৰ্যসূচীত যথেষ্ট সংখ্যক লোক জড়িত হৈ আছে। লুনিধৰ-জেতালচাৰৰ মাজত কৰা গজ ৰূপান্তৰৰ কামে অঞ্চলটোত ৰে'ল যোগাযোগ সহজ কৰি তুলিব। ইয়াৰ পৰা উদ্ভৱ হোৱা ৰেলসমূহ দেশৰ যিকোনো প্ৰঙ্গলৈ যাব পাৰিব।
বন্ধুসকল,
যেতিয়া এটা পথত মিটাৰ গজ লাইন ব্ৰডগজলৈ সলনি হয়, ই ইয়াৰ সৈতে বহুতো নতুন সম্ভাৱনা আনিদিয়ে। আছাৰৱাৰ পৰা উদয়পুৰলৈ প্ৰায় ৩০০ কিলোমিটাৰ দীঘল ৰে'ল লাইনটো ব্ৰডগজলৈ ৰূপান্তৰ কৰাটোও অতি গুৰুত্বপূৰ্ণ। এই ৰে'ল শাখাৰ ব্ৰডগজৰ সৈতে, গুজৰাট আৰু ৰাজস্থানৰ জনজাতীয় এলেকাবোৰ দিল্লীৰ সৈতে সংযুক্ত কৰা হ'ব, উত্তৰ ভাৰতৰ সৈতে সংযোগ কৰা হ'ব। এই ৰে'লপথটো ব্ৰডগজলৈ ৰূপান্তৰ কৰাৰ ফলত, আহমেদাবাদ আৰু দিল্লীৰ বাবে এক বিকল্প পথও উপলব্ধ কৰা হৈছে। কেৱল এয়াই নহয়, এতিয়া কচ্ছৰ পৰ্যটন স্থলী আৰু উদয়পুৰৰ পৰ্যটন স্থলীসমূহৰ মাজত পোনপটীয়া ৰে'ল সংযোগো স্থাপন কৰা হৈছে। ই কচ্ছ, উদয়পুৰ, চিতোৰগড় আৰু নাথদ্বাৰ পৰ্যটন স্থলীসমূহক এক ডাঙৰ উৎসাহ প্ৰদান কৰিব। দিল্লী, মুম্বাই আৰু আহমেদাবাদৰ দৰে ডাঙৰ ঔদ্যোগিক কেন্দ্ৰৰ সৈতে পোনপটীয়াকৈ সংযোগ স্থাপন কৰাৰ ফলত ো ইয়াৰ ব্যৱসায়ীসকল লাভান্বিত হ'ব। বিশেষকৈ হিম্মতনগৰৰ টাইলউদ্যোগযথেষ্ট সহায়ক হ'ব। একেদৰে, লুনিধৰ-জেটালচাৰ ৰে'ল লাইনক ব্ৰডগজলৈ ৰূপান্তৰ কৰাৰ সৈতে, ধাচা-জেটালচাৰ শাখাটো এতিয়া সম্পূৰ্ণৰূপে ব্ৰডগজলৈ ৰূপান্তৰিত হৈছে। ৰে'ল লাইনটো বোটাড, আমৰেলী আৰু ৰাজকোট জিলাৰ মাজেৰে পাৰ হৈ গৈছে, যিবোৰৰ এতিয়ালৈকে সীমিত ৰে'ল সংযোগ আছে। এই লাইনটো সম্পূৰ্ণ হোৱাৰ লগে লগে, এতিয়া ভাৱনগৰ আৰু আমৰেলীৰ লোকসকলে, এই অঞ্চলটোৱে সোমনাথ আৰু পোৰবন্দৰৰ পৰা পোনপটীয়া সংযোগৰ সুবিধা লাভ কৰিবলৈ গৈ আছে।
আৰু সহকৰ্মীসকল, ইয়াৰ আন এটা লাভ হ'ব। এই পথটোৱে ভৱনগৰ আৰু আমাৰ ৰাজকোট, পোৰবন্দৰ আৰু সৌৰাষ্ট্ৰ অঞ্চলৰ ভেৰাভালৰ মাজৰ দূৰত্ব হ্ৰাস কৰিছে, এনে চহৰসমূহ। বৰ্তমান, ভাৱনগৰ-ভেৰাভাল দূৰত্ব প্ৰায় ৪৭০ কিলোমিটাৰ, যাৰ বাবে ১২ ঘণ্টা সময় লাগে। এই ব্ৰডগজ কাম সম্পূৰ্ণ হোৱাৰ পিছত, নতুন পথটো মুকলি হোৱাৰ পিছত, ই এতিয়া ২৯০ কিলোমিটাৰতকৈও কম লৈ নামি আহিছে। ইয়াৰ ফলত, ভ্ৰমণৰ সময়ও ১২ ঘণ্টাৰ পৰা চাৰে ছয় ঘণ্টালৈ হ্ৰাস কৰা হ'ব।
বন্ধুসকল,
নতুন পথটো মুকলি হোৱাৰ পিছত, ভাৱনগৰ-পোৰবন্দৰৰ মাজৰ দূৰত্ব প্ৰায় ২০০ কিলোমিটাৰ আৰু ভাৱনগৰ-ৰাজকোটৰ মাজৰ দূৰত্ব প্ৰায় ৩০ কিলোমিটাৰ হ্ৰাস কৰা হৈছে। ইমান ব্যস্ত সুৰেন্দ্ৰনগৰ-ৰাজকোট-সোমনাথ-পোৰবন্দৰ পথৰ মাজত এই ৰে'ল পথটো বিকল্প পথ হিচাপে উপলব্ধ হৈছে। ব্ৰডগজ পথত চলি থকা ৰে'লসমূহে গুজৰাটৰ ঔদ্যোগিক বিকাশত গতি আনিব, গুজৰাটত পৰ্যটন সহজ কৰি তুলিব আৰু দেশৰ পৰা বিচ্ছিন্ন হোৱা অঞ্চলসমূহক সমগ্ৰ দেশলৈ সংযোগ কৰিব। আজি ৰাষ্ট্ৰীয় ঐক্য দিৱসৰ দিনা এই প্ৰকল্পৰ শুভাৰম্ভণিয়ে ইয়াক অধিক বিশেষ কৰি তুলিছে।
বন্ধুসকল,
যেতিয়া ডাবল ইঞ্জিন চৰকাৰে কাম কৰে, ইয়াৰ প্ৰভাৱ কেৱল দুগুণ নহয়, কিন্তু বহুগুণে অধিক হয়। গুজৰাটত ৰেল আন্তঃগাঁথনিৰ বিকাশো ইয়াৰ এক উদাহৰণ। মই সেই দিনটো কেতিয়াও পাহৰিব নোৱাৰো যেতিয়া ২০১৪ চনৰ আগতে, মই গুজৰাটত নতুন ৰে'ল পথৰ বাবে বাৰে বাৰে কেন্দ্ৰীয় চৰকাৰৰ ওচৰলৈ যাব লগা হৈছিল। কিন্তু তেতিয়া, বাকী অঞ্চলবোৰৰ দৰে, ৰে'লৱেৰ সন্দৰ্ভত গুজৰাটক অন্যায় ভাৱে ব্যৱহাৰ কৰা হৈছিল। দ্বৈত ইঞ্জিন চৰকাৰ অব্যাহত থকাৰ লগে লগে গুজৰাটত কামৰ গতি কেৱল ত্বৰান্বিত হোৱাই নহয়, ইয়াৰ সম্প্ৰসাৰণৰ শক্তিও বৃদ্ধি পাইছে। গুজৰাটত, ২০০৯ আৰু ২০১৪ চনৰ ভিতৰত মাত্ৰ ৬০ কিলোমিটাৰ ট্ৰেক বৈদ্যুতিকৰণ কৰা হৈছিল। ২০১৪ আৰু ২০২২ চনৰ ভিতৰত, ১৭০০ কিলোমিটাৰৰো অধিক ট্ৰেক বিদ্যুতসংযোগ কৰা হৈছে। অৰ্থাৎ, দ্বৈত ইঞ্জিন চৰকাৰে আগৰ তুলনাত বহুগুণে অধিক কাম দেখুৱাইছে।
আৰু বন্ধুসকল, আমি কেৱল স্কেল আৰু গতিউন্নত কৰাই নহয়, কিন্তু বহুতো স্তৰত উন্নতি কৰিছো। এই উন্নতি মানদণ্ড, সুবিধা, সুৰক্ষা, পৰিষ্কাৰ-পৰিচ্ছন্নতাৰ ক্ষেত্ৰত ঘটিছে। সমগ্ৰ দেশৰ ৰেল ষ্টেচনৰ অৱস্থাৰ উন্নতি আজি স্পষ্ট হৈ পৰিছে। দৰিদ্ৰ আৰু মধ্যবিত্ত শ্ৰেণীকো আজি একেই পৰিৱেশ প্ৰদান কৰা হৈছে, যিটো এসময়ত সম্পদশালী লোকসকলৰ নাগালৰ ভিতৰত আছিল। ইয়াত আপুনি দেখিছে যে গান্ধীনগৰ ষ্টেচন কিমান আধুনিক আৰু বিশাল। এতিয়া আহমেদাবাদ ষ্টেচনটোও একেধৰণে বিকশিত কৰা হৈছে। ইয়াৰ উপৰিও, চুৰাট, উধনা, সাবৰমতী, সোমনাথ আৰু নতুন ভুজৰ দৰে ষ্টেচনবোৰো ভৱিষ্যতে আধুনিক অৱতাৰৰ সন্মুখত এক নতুন ৰূপত আহিবলৈ আৰম্ভ কৰিছে। এতিয়া গান্ধীনগৰ আৰু মুম্বাইৰ মাজত বন্দে ভাৰত এক্সপ্ৰেছ সেৱাও আৰম্ভ হৈছে। এই পথত দ্ৰুততম ৰেল সেৱা আৰম্ভ হোৱাৰ সৈতে, ই দেশৰ আটাইতকৈ গুৰুত্বপূৰ্ণ ব্যৱসায়িক কৰিডৰ হৈ পৰিছে। এই সাফল্য কেৱল দ্বৈত ইঞ্জিন চৰকাৰৰ বাবেহে সম্ভৱ হৈছে।
বন্ধুসকল,
পশ্চিম ৰেলৱেৰ উন্নয়নত এক নতুন মাত্ৰা প্ৰদান কৰিবলৈ ১২ টা স্পীড পাৱাৰ কাৰ্গো টাৰ্মিনেলৰো পৰিকল্পনা কৰা হৈছে। প্ৰথম গাটি শক্তি মাল্টিমোডেল কাৰ্গো টাৰ্মিনেল বদোদৰা চক্ৰত আৰম্ভ হৈছে। সোনকালেই বাকী টাৰ্মিনেলবোৰো তেওঁলোকৰ সেৱা আগবঢ়াবলৈ সাজু হ'ব। দ্বৈত ইঞ্জিন চৰকাৰেও প্ৰতিটো খণ্ডত উন্নয়নৰ গতি বৃদ্ধি কৰিছে, আৰু ইয়াৰ শক্তিও বৃদ্ধি পাইছে।
বন্ধুসকল,
স্বাধীনতাৰ কেইবা দশকধৰি, ধনী-দৰিদ্ৰ ব্যৱধান, গাওঁ-চহৰৰ ব্যৱধান, অসন্তুলিত উন্নয়ন, আমাৰ দেশত এক ডাঙৰ প্ৰত্যাহ্বান হৈ আহিছে। আমাৰ চৰকাৰেও দেশৰ এই প্ৰত্যাহ্বানসমাধানত নিয়োজিত হৈ আছে। সকলোৰে বিকাশৰ বাবে আমাৰ নীতি অতি স্পষ্ট। আন্তঃগাঁথনিৰ ওপৰত গুৰুত্ব দিয়ক, মধ্যবিত্ত শ্ৰেণীক সুবিধা প্ৰদান কৰক আৰু দৰিদ্ৰলোকক দৰিদ্ৰতাৰ বিৰুদ্ধে যুঁজিবলৈ উপায় দিয়ক। উন্নয়নৰ এই পৰম্পৰা আজি সমগ্ৰ দেশতে প্ৰতিষ্ঠিত হৈছে। দৰিদ্ৰ লোকসকলৰ বাবে পকী ঘৰ, শৌচালয়, বিদ্যুৎ, পানী, গেছ, বিনামূলীয়া চিকিৎসা আৰু বীমা সুবিধা আজি সুশাসনৰ বিশেষত্ব। আজি মেট্ৰ' সংযোগ, বৈদ্যুতিক বাহন, সৌৰ শক্তি, সুলভ ইণ্টাৰনেট, উন্নত পথ, এইমছ, চিকিৎসা মহাবিদ্যালয়, আইআইটি, এনে আন্তঃগাঁথনিয়ে আজি দেশবাসীক নতুন সুযোগ প্ৰদান কৰিছে। সাধাৰণ পৰিয়ালৰ জীৱন সহজ কৰিবলৈ চেষ্টা কৰা। কেনেকৈ আহিব আৰু যাব লাগে, ব্যৱসায় আৰু ব্যৱসায় সহজ নেকি?
মোৰ আদৰৰ ভাই-ভনীসকল,
দেশত সংযোগ আন্তঃগাঁথনিৰ বিকাশৰ দৃষ্টিভংগীৰ এক বৃহৎ পৰিৱৰ্তন হৈছে। এতিয়া কেৱল এইটোৱেই নহয় যে কৰবাত এটা পথ নিৰ্মাণ কৰা হৈছিল, কৰবাত আন ঠাইত ৰেল পথ স্থাপন কৰা হৈছিল, কৰবাত আন ঠাইত এটা বিমানবন্দৰ নিৰ্মাণ কৰা হৈছিল। এতিয়া সংযোগৰ এটা সম্পূৰ্ণ ব্যৱস্থা প্ৰস্তুত কৰা হৈছে। অৰ্থাৎ, এইটো নিশ্চিত কৰা হৈছে যে পৰিবহনৰ বিভিন্ন মাধ্যমবোৰো ইজনে সিজনৰ সৈতে সংযুক্ত হৈ আছে। ইয়াত আহমেদাবাদত ৰে'ল, মেট্ৰ' আৰু বাছৰ সুবিধা ইজনে সিজনৰ সৈতে সংযোগ কৰা হৈছে। একেদৰে, আন চহৰবোৰতো একে ধৰণৰ কাম কৰা হৈছে। প্ৰয়াসটো হৈছে সকলো ধৰণে এক ধাৰাবাহিকতা বজাই ৰখা, সেয়া ভ্ৰমণ হওঁক বা মালবাহী হওঁক। এটা মোডৰ পৰা নামি পোনপটীয়াকৈ আন এটা মোডলৈ উঠিছিল। ই সময় ৰাহি কৰিব আৰু টকা ৰাহি কৰিব।
বন্ধুসকল,
গুজৰাট এটা বহুত ডাঙৰ ঔদ্যোগিক কেন্দ্ৰ। লজিষ্টিক ব্যয় ইয়াত এটা ডাঙৰ বিষয় আছিল। ই কেৱল ব্যৱসায়, উদ্যোগৰ সমস্যাৰ সৃষ্টি নকৰে, ই সামগ্ৰীৰ মূল্যও বৃদ্ধি কৰে। সেয়েহে, আজি ৰে'লৱে, ঘাইপথ, বিমানবন্দৰ, বন্দৰ হওঁক, তেওঁলোকৰ সংযোগৰ ওপৰত গুৰুত্ব আৰোপ কৰা হৈছে। যেতিয়া গুজৰাটৰ বন্দৰবোৰ শক্তিশালী হয়, ই সমগ্ৰ দেশৰ অৰ্থনীতিৰ ওপৰত প্ৰত্যক্ষ প্ৰভাৱ পেলায়। আমি যোৱা ৮ বছৰত এইটো অনুভৱ কৰিছো। এই সময়ছোৱাত, গুজৰাটৰ বন্দৰৰ ক্ষমতা প্ৰায় দুগুণ হৈছে। এতিয়া গুজৰাট বন্দৰসমূহক পশ্চিম সমৰ্পিত ফ্ৰেইট কৰিডৰৰ সৈতে দেশৰ আন প্ৰান্তৰ সৈতে সংযোগ কৰা হৈছে। ইয়াৰ এটা ডাঙৰ অংশও সম্পূৰ্ণ হৈছে। সামগ্ৰী ৰেলৰ বাবে স্থাপন কৰা বিশেষ ট্ৰেকবোৰে গুজৰাটৰ উদ্যোগসমূহো সম্প্ৰসাৰিত কৰিব। নতুন খণ্ডৰ বাবে সুযোগ থাকিব। একেদৰে, সাগৰমালা আঁচনিৰ সৈতে সমগ্ৰ উপকূলত ভাল পথৰ নেটৱৰ্ক স্থাপন কৰা হৈছে।
বন্ধুসকল,
বিকাশ হৈছে এক নিৰন্তৰ প্ৰক্ৰিয়া। উন্নয়নৰ লক্ষ্যবোৰ এটা পৰ্বতৰ শিখৰৰ দৰে। এটা শিখৰ পোৱাৰ লগে লগে, আনটো শীখৰতকৈ ওখ হ'বলৈ আৰম্ভ কৰে। তাৰ পিছত ইয়াত উপনীত হোৱাৰ চেষ্টা কৰা হৈছে। উন্নয়ন এনে এক প্ৰক্ৰিয়া। যোৱা ২০ বছৰত, গুজৰাটে উন্নয়নৰ বহুতো শিখৰ অতিক্ৰম কৰিছে। কিন্তু অহা ২৫ বছৰত আমাৰ উন্নত গুজৰাটৰ এক বৃহৎ লক্ষ্য আছে। যিদৰে আমি যোৱা দুটা দশকত একেলগে সফলতা অৰ্জন কৰিছো, একেদৰে, প্ৰত্যেক গুজৰাটীয়ে অমৃতকালত একত্ৰিত হ'ব লাগিব, প্ৰতিজন গুজৰাটীয়ে একত্ৰিত হ'ব লাগিব। উন্নত ভাৰতৰ বাবে এখন উন্নত গুজৰাট নিৰ্মাণ কৰাটো আমাৰ লক্ষ্য। আৰু আমি সকলোৱে জানো, এবাৰ গুজৰাটী এজনে কিবা সিদ্ধান্ত লোৱাৰ পিছত, তেওঁ ইয়াক সম্পূৰ্ণ কৰি ৰৈ যায়। এই সংকল্পৰ সৈতে আৰু মই আজি আচৰিত হৈছো, আজি চৰ্দাৰ পেটেলৰ জন্ম জয়ন্তী। এইটো দেশৰ বাবে গৌৰৱৰ মুহূৰ্ত। ভাৰতক একত্ৰিত কৰা মহাপুৰুষ, ভাৰতক একত্ৰিত কৰা মানুহজন, আজি আমি সেই ঐক্যৰ সুযোগ লৈছো। চৰ্দাৰ বল্লভভাই পেটেল দেশৰ প্ৰথম গৃহমন্ত্ৰী আছিল। তেওঁ দেশখনক সংযোগ কৰিবলৈ কাম কৰিছিল। প্ৰতিজন ভাৰতীয়ই চৰ্দাৰ পেটেলক লৈ গৌৰৱান্বিত, তেওঁ ভাতৃ নহয় নেকি? আপুনি গৌৰৱান্বিত নে নহয়? এইটো হয় নে নহয়? চৰ্দাৰ বল্লভভাই পেটেল বিজেপিৰ আছিল নেকি? তেওঁ বিজেপিৰ নাছিল। চৰ্দাৰ বল্লভভাই পেটেল কংগ্ৰেছৰ এজন ডাঙৰ নেতা আছিল। আজি তেওঁৰ জন্মদিনত মই দুখন বাতৰি কাকত, দুখন বাতৰি কাকত চাইছিলো। ৰাজস্থানৰ কংগ্ৰেছ দল কংগ্ৰেছ চৰকাৰে গুজৰাটী বাতৰি কাকতত তেওঁৰ বিজ্ঞাপনসম্পূৰ্ণ পৃষ্ঠা মুদ্ৰণ কৰিছে। কংগ্ৰেছ চৰকাৰৰ বিজ্ঞাপন, কিন্তু আজি সেই বিজ্ঞাপনত চৰ্দাৰ বল্লভভাই পেটেলৰ জন্মদিনত চৰ্দাৰ পেটেলৰ নাম নাই, চৰ্দাৰ পেটেলৰ কোনো ফটো নাই, চৰ্দাৰ পেটেলৰ প্ৰতি শ্ৰদ্ধাঞ্জলি নাই। গুজৰাটৰ মাটিত এই অপমানে চৰ্দাৰ পেটেলক লগ ধৰিব নোৱাৰা কংগ্ৰেছত কি যোগ দিব পাৰে? এয়া চৰ্দাৰ চাহেবৰ অপমান, ই দেশৰ বাবে অপমানজনক। তেওঁলোক বিজেপিৰ নাছিল, তেওঁলোক কংগ্ৰেছৰ আছিল। কিন্তু দেশৰ বাবে জীয়াই থাকক, দেশক কিবা দিয়ক। আজি আমি গৌৰৱ কৰোঁ, পৃথিৱীৰ সৰ্ববৃহৎ মূৰ্তি টো তৈয়াৰ কৰি আমি সন্তুষ্ট, তেওঁলোকে আনকি নামটো ল'বলৈও সাজু নহয়।
মোৰ আদৰৰ ভাই-ভনীসকল,
গুজৰাটে কেতিয়াও এই বস্তুবোৰ ক্ষমা নকৰে আৰু দেশখনেও কেতিয়াও ক্ষমা নকৰে।
এই ৰে’লৱেই সংযোগ ৰখাৰ বাবেও কাম কৰে। উত্তৰৰ পৰা দক্ষিণলৈ, পূবৰ পৰা পশ্চিমলৈ, ইয়াক সংযোগ কৰাৰ প্ৰক্ৰিয়াটো দ্ৰুত কৰি, ইয়াক সম্প্ৰসাৰিত কৰি, ই নিৰন্তৰ ভাৱে চলি থাকে, ই দ্ৰুত গতিত চলে আৰু আপুনিও আজি ইয়াৰ পৰা এটা লাভালাভ লাভ কৰিছে। আপোনাক মোৰ শুভেচ্ছা!
বহুত ধন্যবাদ!
টোকা – প্ৰধানমন্ত্ৰীয়ে ভাষণটো হিন্দীত প্ৰদান কৰিছিল, এয়া হিন্দীৰ লিখিত সংস্কৰণৰ ভিত্তিত কৰা অনুবাদ।
***
DS/LP/IG/AK
(Release ID: 1873393)
Read this release in:
English
,
Urdu
,
Hindi
,
Marathi
,
Bengali
,
Manipuri
,
Punjabi
,
Odia
,
Tamil
,
Telugu
,
Kannada