প্ৰধানমন্ত্ৰীৰ কাৰ্যালয়
প্ৰধানমন্ত্ৰীয়ে শিক্ষক দিৱসত ৰাষ্ট্ৰীয় বঁটা বিজয়ী শিক্ষকসকলৰ সৈতে বাৰ্তালাপ কৰে
"শিক্ষাৰ ক্ষেত্ৰত সৰ্বপল্লী ৰাধাকৃষ্ণণৰ প্ৰচেষ্টাই আমাৰ সকলোকে অনুপ্ৰাণিত কৰে"
"ভাৰতৰ বৰ্তমানৰ ৰাষ্ট্ৰপতি যি এজন শিক্ষকো, তেওঁক সম্বৰ্ধনা জনোৱাটো অধিক গুৰুত্বপূৰ্ণ"
"এজন শিক্ষকৰ ভূমিকা হৈছে এজন ব্যক্তিক পোহৰ প্ৰদৰ্শন কৰা, আৰু তেওঁলোকেই সপোনবোৰ ৰোপণ কৰে আৰু তেওঁলোকক সপোনবোৰ সমাধানলৈ পৰিৱৰ্তন কৰিবলৈ শিকায়"
"ৰাষ্ট্ৰীয় শৈক্ষিক নীতি এনেদৰে আত্মস্থ কৰাৰ প্ৰয়োজন আছে যাতে এই চৰকাৰী দস্তাবেজখন শিক্ষাৰ্থীসকলৰ জীৱনৰ আধাৰত পৰিণত হয়"
"সমগ্ৰ দেশত এনে কোনো শিক্ষাৰ্থী থাকিব নালাগে যাৰ ২০৪৭ চনৰ বাবে কোনো সপোন নাই"
"দাণ্ডি যাত্ৰা আৰু ভাৰত ত্যাগৰ মাজৰ বছৰবোৰত দেশক আৱৰি ধৰা আত্মাক পুনৰ সৃষ্টি কৰিব লাগিব"
Posted On:
05 SEP 2022 6:18PM by PIB Guwahati
শিক্ষক দিৱস উপলক্ষে প্ৰধানমন্ত্ৰী শ্ৰী নৰেন্দ্ৰ মোদীয়ে নতুন দিল্লীত ৰাষ্ট্ৰীয় বঁটা লাভ কৰা শিক্ষকসকলৰ সৈতে বাৰ্তালাপ কৰে।
সমবেত লোকসকলক সম্বোধন কৰি প্ৰধানমন্ত্ৰীয়ে সৰ্বপল্লী ৰাধাকৃষ্ণণক শ্ৰদ্ধাঞ্জলি জ্ঞাপন কৰে। তেওঁ শিক্ষকসকলক সোঁৱৰাই দিয়ে যে ভাৰতৰ বৰ্তমানৰ ৰাষ্ট্ৰপতিক সম্বৰ্ধনা জনোৱাটো অধিক গুৰুত্বপূৰ্ণ যি এজন শিক্ষকো আৰু উৰিষ্যাৰ দূৰৱৰ্তী স্থানত অধ্যাপনাও কৰি আহিছে। "আজি যেতিয়া দেশখনে আজাদী কা অমৃত মহোৎসৱৰ বিশাল সপোন পূৰণ কৰিবলৈ আৰম্ভ কৰিছে, সৰ্বপল্লী ৰাধাকৃষ্ণণৰ শিক্ষাৰ ক্ষেত্ৰত কৰা প্ৰচেষ্টাই আমাৰ সকলোকে অনুপ্ৰাণিত কৰে। এই উপলক্ষে ৰাষ্ট্ৰীয় বঁটা লাভ কৰা সকলো শিক্ষকক মই অভিনন্দন জনাইছো", প্ৰধানমন্ত্ৰীয়ে লগতে কয়।
প্ৰধানমন্ত্ৰীয়ে শিক্ষকসকলৰ জ্ঞান আৰু নিষ্ঠাৰ ওপৰত আলোকপাত কৰে আৰু উল্লেখ কৰে যে তেওঁলোকৰ আটাইতকৈ ডাঙৰ গুণ হৈছে এক ইতিবাচক দৃষ্টিভংগী যি তেওঁলোকক শিক্ষাৰ্থীসকলৰ উন্নতিৰ বাবে নিৰন্তৰ ভাৱে কাম কৰিবলৈ সক্ষম কৰে। তেওঁ লগতে কয়, "এজন শিক্ষকৰ ভূমিকা হৈছে এজন ব্যক্তিক পোহৰ প্ৰদৰ্শন কৰা, আৰু তেওঁলোকেই সপোনবোৰ ৰোপণ কৰে আৰু তেওঁলোকক সপোনবোৰ সংকল্পলৈ পৰিৱৰ্তন কৰিবলৈ শিকায়"। প্ৰধানমন্ত্ৰীয়ে কয় যে ২০৪৭ চনৰ ভাৰতৰ ৰাজ্য আৰু ভাগ্য আজিৰ শিক্ষাৰ্থীসকলৰ ওপৰত নিৰ্ভৰশীল আৰু তেওঁলোকৰ ভৱিষ্যত আজিৰ শিক্ষকসকলে গঢ়ি তুলিছে, সেয়েহে "আপোনালোকে শিক্ষাৰ্থীসকলক তেওঁলোকৰ জীৱন গঢ়াত সহায় কৰি আছে আৰু লগতে দেশৰ ৰূপৰেখাক ৰূপ দিছে" বুলি তেওঁ কয়। প্ৰধানমন্ত্ৰীয়ে কয় যে যেতিয়া এজন শিক্ষক ছাত্ৰৰ সপোনৰ সৈতে জড়িত হৈ পৰে, তেতিয়া তেওঁ তেওঁলোকৰ সন্মান আৰু মৰম লাভ কৰাত সফলতা অৰ্জন কৰে।
প্ৰধানমন্ত্ৰীয়ে ছাত্ৰ-ছাত্ৰীসকলৰ জীৱনৰ বিভিন্ন ক্ষেত্ৰত সংঘাত আৰু বিৰোধ আঁতৰ কৰাৰ গুৰুত্বৰ ওপৰতো গুৰুত্ব আৰোপ কৰে। তেওঁ কয় যে এজন শিক্ষাৰ্থীয়ে বিদ্যালয়, সমাজ আৰু ঘৰত কি অনুভৱ কৰে তাত কোনো বিবাদ নথকাটো গুৰুত্বপূৰ্ণ। তেওঁ শিক্ষাৰ্থীসকলক প্ৰতিপালন কৰাৰ বাবে শিক্ষাৰ্থীসকলৰ পৰিয়ালৰ সৈতে শিক্ষক আৰু অংশীদাৰসকলৰ এক সংহত দৃষ্টিভংগীৰ প্ৰয়োজনীয়তাৰ ওপৰত গুৰুত্ব আৰোপ কৰে। তেওঁ শিক্ষাৰ্থীসকলৰ প্ৰতি ভাল পোৱা আৰু অপছন্দ নকৰিবলৈ আৰু প্ৰতিজন শিক্ষাৰ্থীক সমানব্যৱহাৰ নকৰিবলৈও পৰামৰ্শ দিয়ে ৷
ৰাষ্ট্ৰীয় শিক্ষা নীতিয়ে লাভ কৰা প্ৰশংসাৰ কথা উল্লেখ কৰি প্ৰধানমন্ত্ৰীয়ে কয় যে ই সঠিক দিশত এক পদক্ষেপ। একাধিকবাৰ ৰাষ্ট্ৰীয় শৈক্ষিক নীতিৰ মাজেৰে যোৱাৰ প্ৰয়োজনীয়তাৰ ওপৰত গুৰুত্ব আৰোপ কৰি প্ৰধানমন্ত্ৰীয়ে মহাত্মা গান্ধীৰ উপমা প্ৰদান কৰে য'ত তেওঁ বাৰে বাৰে ভগৱৎ গীতা পঢ়ে আৰু প্ৰতিবাৰেই তেওঁ এক নতুন অৰ্থ বিচাৰি উলিয়ায়। প্ৰধানমন্ত্ৰীয়ে ৰাষ্ট্ৰীয় শৈক্ষিক নীতি এনেদৰে আত্মস্থ কৰাৰ প্ৰয়োজনীয়তাৰ ওপৰত গুৰুত্ব আৰোপ কৰে যাতে এই চৰকাৰী দস্তাবেজখন ছাত্ৰ-ছাত্ৰীৰ জীৱনৰ আধাৰত পৰিণত হয়। তেওঁ কয়, "নীতি প্ৰস্তুত কৰোতে শিক্ষকসকলে গুৰুত্বপূৰ্ণ ভূমিকা পালন কৰিছিল।" তেওঁ লগতে জোৰ দি কয় যে ৰাষ্ট্ৰীয় শৈক্ষিক নীতি ৰূপায়ণত শিক্ষকসকলৰ এক গুৰুত্বপূৰ্ণ ভূমিকা আছে।
কেন্দ্ৰীয় শিক্ষা মন্ত্ৰী শ্ৰী ধৰ্মেন্দ্ৰ প্ৰধান আৰু ৰাজ্যিক শিক্ষা মন্ত্ৰী শ্ৰীমতী অন্নপূৰ্ণা দেৱীও অনুষ্ঠানটোত উপস্থিত আছিল।
পৃষ্ঠভূমিঃ
শিক্ষকসকলক ৰাষ্ট্ৰীয় বঁটা প্ৰদানৰ উদ্দেশ্য হৈছে দেশৰ কেইজনমান শ্ৰেষ্ঠ শিক্ষকৰ অনন্য অৱদান উদযাপন আৰু সন্মান কৰা, যিসকলে তেওঁলোকৰ প্ৰতিশ্ৰুতি আৰু কঠোৰ পৰিশ্ৰমৰ জৰিয়তে কেৱল বিদ্যালয় শিক্ষাৰ মানদণ্ড উন্নত কৰাই নহয়, লগতে তেওঁলোকৰ শিক্ষাৰ্থীসকলৰ জীৱনো সমৃদ্ধ কৰিছে।
শিক্ষকসকলক ৰাষ্ট্ৰীয় বঁটাসমূহে প্ৰাথমিক আৰু মাধ্যমিক বিদ্যালয়ত কাম কৰা মেধাৱী শিক্ষকসকলক ৰাজহুৱা স্বীকৃতি প্ৰদান কৰে। এই বছৰৰ বঁটাটোৰ বাবে, সমগ্ৰ দেশৰ পৰা ৪৫ জন শিক্ষকক এক কঠোৰ আৰু স্বচ্ছ অনলাইনৰ তিনি পৰ্যায়ৰ প্ৰক্ৰিয়াৰ জৰিয়তে বাছনি কৰা হৈছে।
***
DS/TS/MANN
(Release ID: 1857373)
Visitor Counter : 149
Read this release in:
Kannada
,
English
,
Urdu
,
Hindi
,
Marathi
,
Manipuri
,
Bengali
,
Punjabi
,
Gujarati
,
Odia
,
Tamil
,
Telugu
,
Malayalam