بندرگاہوں، جہاز رانی اور آبی راستوں کی وزارت

جہاز رانی کے وزیر سربانند سونووال نے ڈبروگڑھ میں کارگو ٹرمینل، ٹورسٹ جیٹی اور ریور فرنٹ کی ترقی کے لیے جگہ کا معائنہ کیا


انھوں نے کہا کہ بھارت کی ایک بڑی ندی بندرگاہ کے طور پر ڈبرگڑھ کی کھوئی ہوئی شان واپس لائے گا

Posted On: 24 OCT 2021 4:56PM by PIB Delhi

نئی دہلی:24اکتوبر،2021۔بندرگاہوں، جہاز رانی اور آبی گزرگاہوں کے مرکزی وزیر جناب سربانند سونووال نے مجوزہ کارگو ٹرمینل، سیاحتی جیٹی اور ریبر فرنٹ ڈیولپمینٹ پروجیکٹوں کے لیے ڈبروگڑھ کے بوگیبیل پل کے قریب سائٹ کا دورہ کیا اور اس موقع پر اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ میٹنگ کی تاکہ کاموں پر تیزی سے عملدرآمد شروع کیا جاسکے۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image002IACJ.jpg

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image001X65B.jpg

نوآبادیاتی دور میں ایک اہم دریا کی بندرگاہ، ڈبروگڑھ ہندوستان کی اقتصادی ترقی میں ایک اہم شراکت دار تھا۔ مرکزی وزیر نے کہا کہ ایک بار پھر ڈبرگڑھ کو ملک کی ایک بڑی ندی کی بندرگاہ بنانے کے لیے ضروری اقدامات کیے جارہے ہیں۔ " وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے این ڈبلیو 2 (برہم پترا) اور این ڈبلیو 6 (بارک) کی ترقی میں جو مواقع فراہم کیے ہیں وہ بنگلہ دیش کے ساتھ ہمارے رابطے کو فائدہ پہنچا رہے ہیں اور ہمیں دنیا کی منڈیوں تک پہنچنے کا راستہ فراہم کر رہے ہیں۔ آسام کے مختلف حصوں میں ڈبروگڑھ میں کارگو اور مسافروں کے لیے ایک بندرگاہ بنائی جائے گی۔" انہوں نے مزید کہا کہ بندرگاہوں، جہاز رانی اور آبی گزرگاہوں کی وزارت، آسام حکومت کے اندرون ملک آبی نقل و حمل کا محکمہ اور شمال مشرقی سرحدی ریلوے بوگیبیل پل کے قریب کے علاقے کو ترقی دینے کے لیے مل کر کام کر رہے ہیں۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image003NGPP.jpg

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image004ACSR.jpg

مرکزی وزیر نے کہا کہ "وزیراعظم جناب نریندر مودی جی کی ایکٹ ایسٹ پالیسی نے شمال مشرق کو ایک کنیکٹویٹی مرکز میں تبدیل کر دیا ہے۔ پی ایم گتی شکتی - نیشنل ماسٹر پلان کی قیادت میں دریائے برہم پتر پر کارگو کی نقل و حرکت کو تیز کرنے کے لئے ایک مربوط منصوبہ تیار کیا جا رہا ہے۔ یہ روزگار کے نئے مواقع کھولے گا اور مقامی مصنوعات کی عالمی منڈی تک رسائی فراہم کرے گا۔" انہوں نے اس بات پر بھی بات کی کہ کس طرح بہتر کنیکٹیویٹی لوگوں کی زندگیوں میں سمندری تبدیلی لا رہی ہے، جس سے خطے کے نوجوانوں اور کاروباری اداروں کو مقامی اور بین الاقوامی منڈیوں تک رسائی حاصل ہو رہی ہے، جس سے لوکل فار گلوبل کے آئیڈیل کا احساس ہو رہا ہے۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image005IYCM.jpg

اس موقع پر آئی ڈبلیو اے آئی کے رکن (ٹیکنیکل) جناب آشوتوش گوتم، پرنسپل کمشنر (ٹرانسپورٹ)، حکومت ہند جناب کے کے دویدی، جنرل منیجر نارتھ فرنٹیئر ریلوے جناب انشول گپتا کے علاوہ دیگر عہدیداران اور معززین موجود تھے۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image006RDVW.jpg

**********

ش ح۔م ع۔ ع ن

U NO: 12155



(Release ID: 1766215) Visitor Counter : 150