پیٹرولیم اور قدرتی گیس کی وزارت

جناب دھرمیندر پردھان نے ہندوستان کے 8 ویں پیداواری بیسن - بنگال بیسن کو قوم کے نام وقف کیا

Posted On: 20 DEC 2020 2:21PM by PIB Delhi

 

نئی دہلی۔20  دسمبر       خود انحصار ہندوستان کی ایک اہم ضرورت ، توانائی کی ضرورت کو پورا کرنے کی کوششوں کو فروغ دینے کے لیے  پیٹرولیم و قدرتی گیس اور اسٹیل کے وزیرجناب دھرمیندر پردھان نے آج ہندوستان کے آٹھویں پیداواری بیسن ، بنگال بیسن کو قوم کے نام وقف کیا۔

جناب دھرمیندر پردھان نے اشوک نگر دریافت کو قوم  کے نام وقف کرتے ہوئے کہا کہ یہ ڈسکوری ہندوستان کی توانائی کے تحفظ کے لئے ایک  اہم کردار ادا کرے گی۔ انہوں نے کہا کہ یہ دریافت یقینی طور پر تیل کے درآمدپر  انحصار کو کم کرنے کے محترم وزیر اعظم نریندر مودی کی اپیل کے تئیں ہمارے عزم میں اضافہ ہوگا۔جناب پردھان نے او این جی سی کو مبارکباد پیش کرتے ہوئے کہا کہ یہ  دریافت ہندوستان کے سائنس دانوں اور انجینئروں کی لگ بھگ سات دہائیوں کی انتھک کوششوں کا نتیجہ ہے جس سے مغربی بنگال کی مضبوط ترقی کی نئی  راہیں ہموار ہوئی ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ آخر کار بنگال بیسن دنیا کے تیل اور گیس کے نقشے پراپنی  جگہ بنانے کے لئے تیار ہے۔

وزیر موصوف نے کہا کہ حکومت  ہند او این جی سی کی مکمل حمایت کرنے کے لئے پرعزم ہے تاکہ  مغربی بنگال کے مضافاتی علاقے سے زیادہ تیل اور گیس  کی تلاش  کرنے نیز  ریاست اور اس کے عوام کی خوشحالی نیز مقامی طور پر روزگار پیدا کرنے کے اس کی  کوششیں ایک اہم موڑ ثابت ہو۔ انہوں نے مزید کہا کہ آج پروڈکشن سائٹ کو باضابطہ قوم  کے نام وقف کرنا   قومی فخر کا ایک لمحہ اور  ہندوستان کوسر زمین مغربی بنگال  کی جانب سے ایک تحفہ ہے۔

او این جی سی نے 24 پرگنہ ضلع میں اشوک نگر -1 ، بنگال بیسن  کے کنواں سے تیل کی پیداوار شروع کر کے ایک بڑا قدم اٹھایا۔ اچھی طرح سے اشوک نگر -1  کنواں کو حکومت ہند کے ذریعہ جاری کردہ ابتدائی منیٹائزیشن پلان کے تحت تیل پیدا کرنے کے طور پر مکمل کیا گیا تھا۔ اس سے او این جی سی نے ہندوستان کے آٹھ پیداواری کنووں  میں سے سات کو دریافت کیا ہے اور اس نے تیل اور گیس کے 83 فیصد ذخائر کا احاطہ کیا ہے۔ او این جی سی ہندوستان کا سب سے بڑا تیل اور گیس پیدا کرنے والا ملک ہے جس نے ملک کی 72 فیصد ہائیڈرو کاربن پیداوار میں اپنا حصہ درج کرایا ہے۔

اشوک نگر -1  کنواں نے او این جی سی کے ذریعہ خطے میں ہائیڈرو کاربن کی تلاش کے اختتام کی اطلاع دی ہے ، اس سے قبل 5 نومبر 2020 کو آئی او سی ایل کی ہلدیہ آئل ریفائنری کو ہائڈروکاربن کی پہلی کھیپ بھیجی تھی۔

ریاستی دارالحکومت کولکاتہ سے 50 کلو میٹر کے فاصلے پر اشوک  نگر کے پروڈکشن سائٹ میں منعقدہ ایک پروگرام کے دوران جناب پردھان کے ساتھ ، ممبر پارلیمنٹ  جناب جوترمیے سنگھ مہتو ، جناب ششی شنکر ، سی ایم ڈی ، او این جی سی اور ڈائریکٹرز بھی موجود تھے۔ جناب پردھان نے کووڈ پروٹوکول کے بعد ، سینئر عہدیداروں کے منتخب اجتماع کے درمیان ، سکر روڈ پمپ (ایس آر پی) کو تبدیل کرکے تیل کی باضابطہ پیداوار کا آغاز کیا۔ انہوں نے جیو فزیکل پارٹی کے کیمپ کا بھی دورہ کیا اور اشوک نگر بلاک کے تشخیصی پروگرام کے لئے زلزلے سے متعلق ڈیٹا  کا مشاہدہ کیا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

 

 (م ن ۔ رض (

U-8257

 



(Release ID: 1682220) Visitor Counter : 205