وزیراعظم کا دفتر

وزیر اعظم 17 ستمبر کو دوارکا، نئی دہلی میں انڈیا انٹرنیشنل کنونشن اور ایکسپو سینٹر کے پہلے مرحلے کو ملک کے نام وقف کریں گے


تقریباً 5400 کروڑ روپے کی لاگت سے تیار کیا گیا اور 8.9 لاکھ مربع میٹر سے زیادہ کے کل پروجیکٹ رقبے پر مشتمل ’یشو بھومی‘ دنیا کے سب سے بڑے ایم آئی سی ای مقامات میں سے ایک ہو گا

یشو بھومی میں ایک عظیم الشان کنونشن سنٹر، کئی نمائشی ہال اور دیگر سہولیات موجود ہیں

11000 سے زائد مندوبین کے بیٹھنے کی گنجائش کے ساتھ، کنونشن سینٹر میں 15 کانفرنس روم، گرینڈ بال روم اور 13 میٹنگ روم شامل ہیں

کنونشن سینٹر ملک کے سب سے بڑے ایل ای ڈی میڈیا سے لیس ہے

کنونشن سنٹر کا پلینری ہال جس میں جدید ترین بیٹھنے کی سہولیات موجود ہیں مہمانوں کو عالمی معیار کا تجربہ فراہم کرے گا

یشو بھومی کو دہلی ایئرپورٹ میٹرو ایکسپریس لائن سے جوڑا جائے گا

وزیر اعظم دہلی ایئرپورٹ میٹرو ایکسپریس لائن کی دوارکا سیکٹر 21 سے نئے میٹرو اسٹیشن ’یشو بھومی دوارکا سیکٹر 25‘ تک توسیع کا بھی افتتاح کریں گے

Posted On: 15 SEP 2023 4:37PM by PIB Delhi

وزیر اعظم جناب نریندر مودی 17 ستمبر 2023 کو صبح 11 بجے دوارکا، نئی دہلی میں انڈیا انٹرنیشنل کنونشن اینڈ ایکسپو سینٹر (آئی آئی سی سی) کے پہلے مرحلے کو ملک کے نام وقف کریں گے، جسے ’یشو بھومی‘ کہا جاتا ہے۔ وزیر اعظم دہلی ایئرپورٹ میٹرو ایکسپریس لائن کی دوارکا سیکٹر 21 سے نئے میٹرو اسٹیشن یشو بھومی دوارکا سیکٹر 25 تک توسیع کا بھی افتتاح کریں گے۔

ملک میں میٹنگوں، کانفرنسوں اور نمائشوں کی میزبانی کے لیے عالمی معیار کے بنیادی ڈھانچے کے وزیر اعظم کے وژن کو دوارکا میں ’یشو بھومی‘ کے آپریشنل ہونے سے تقویت ملے گی۔

8.9 لاکھ مربع میٹر سے زیادہ پروجیکٹ کے کل رقبے اور 1.8 لاکھ مربع میٹر سے زیادہ کے کل تعمیر شدہ رقبے کے ساتھ، ’یشو بھومی‘ ایم آئی سی ای (میٹنگز، ترغیبات، کانفرنس اور نمائشیں) دنیا کی سب سے بڑی سہولیات میں شمار ہو گی۔

’یشو بھومی‘، جسے تقریباً 5400 کروڑ روپے کی لاگت سے تیار کیا گیا ہے، ایک عظیم الشان کنونشن سینٹر، کئی نمائشی ہال اور دیگر سہولیات سے لیس ہے۔

73 ہزار مربع میٹر سے زائد رقبے پر پھیلے اس کنونشن سینٹر میں مرکزی آڈیٹوریم، گرینڈ بال روم سمیت 15 کانفرنس روم اور 13 میٹنگ روم شامل ہیں جن میں 11 ہزار مندوبین کے بیٹھنے کی کل گنجائش ہے۔ کنونشن سینٹر میں ملک کا سب سے بڑا ایل ای ڈی میڈیا سینٹر ہوگا۔ کنونشن سینٹر کا مکمل ہال تقریباً 6,000 مہمانوں کے بیٹھنے کی گنجائش سے لیس ہے۔ آڈیٹوریم میں ایک جدید ترین خودکار بیٹھنے کا نظام ہے۔ آڈیٹوریم میں استعمال ہونے والے لکڑی کے فرش اور صوتی دیوار کے پینل زائرین کو عالمی معیار کا تجربہ فراہم کریں گے۔ گرینڈ بال روم اپنی منفرد پنکھڑی نما چھت کے ساتھ تقریباً 2,500 مہمانوں کی میزبانی کر سکتا ہے۔ اس میں ایک کھلا ہوا علاقہ بھی ہے جس میں 500 افراد بیٹھ سکتے ہیں۔ آٹھ منزلوں پر پھیلے 13 میٹنگ روم میں مختلف سطحوں کے مختلف اجلاس منعقد کرنے کا تصور کیا گیا ہے۔

’یشو بھومی‘ دنیا کے سب سے بڑے نمائشی ہالوں میں سے ایک ہے۔ یہ نمائشی ہال، جو 1.07 لاکھ مربع میٹر پر پھیلے ہوئے ہیں، نمائشوں، تجارتی میلوں اور کاروباری تقریبات کی میزبانی کے لیے استعمال کیے جائیں گے، اور یہ ایک عظیم الشان لابی کی جگہ سے منسلک ہیں، جسے تانبے کی چھت سے مختلف اسکائی لائٹس کے ذریعے منفرد انداز میں سجایا جائے گا۔ لابی میں مختلف سپورٹ ایریا ہوں گے جیسے میڈیا روم، وی وی آئی پی لاؤنج، کلوک سہولیات، وزیٹر انفارمیشن سینٹر، وغیرہ۔

’یشو بھومی‘ کے تمام عوامی گردشی علاقوں کو اس طرح سے ڈیزائن کیا گیا ہے کہ یہ کنونشن سینٹر کی بیرونی جگہ کے ساتھ تسلسل کا احساس پیدا کرتا ہے۔ یہ ٹیرازو فرش کے طور پر ہندوستان ثقافت سے متاثر مواد اور اشیا سے بنا ہے جس میں پیتل کی جڑائی والے رنگولی پیٹرن، معطل آواز کو جذب کرنے والے مینٹل سلنڈر اور روشنیوں کے پیٹرن والی دیواریں موجود ہیں۔

’یشو بھومی‘ پائیداری کے تئیں ایک مضبوط عزم بھی ظاہر کرتا ہے کیونکہ یہ ایک جدید ترین فضلے کے پانی کو صاف کرنے کے نظام سے لیس ہے جس میں 100 فیصد گندے پانی کے دوبارہ استعمال، بارش کے پانی کو ذخیرہ کرنے کے انتظامات ہیں، اور اس کے کیمپس کو سی آئی آئی کی انڈین گرین بلڈنگ کونسل (IGBC) سے پلاٹینم سرٹیفیکیشن موصول ہوا ہے۔

’یشو بھومی‘ زائرین کی حفاظت کو یقینی بنانے کے لیے ہائی ٹیک حفاظتی انتظامات سے بھی لیس ہے۔ 3,000 سے زیادہ کاروں کے لیے زیر زمین کار پارکنگ کی سہولت بھی 100 سے زیادہ الیکٹرک چارجنگ پوائنٹس سے لیس ہے۔

نئے میٹرو اسٹیشن ’یشو بھومی دوارکا سیکٹر 25‘ کے افتتاح کے ساتھ ہی ’یشو بھومی‘ کو دہلی ایئرپورٹ میٹرو ایکسپریس لائن سے بھی جوڑا جائے گا۔ نئے میٹرو اسٹیشن میں تین سب وے ہوں گے - ایک 735 میٹر طویل سب وے اسٹیشن کو نمائش ہال، کنونشن سینٹر اور سینٹرل ایرینا سے جوڑتا ہے۔ دوارکا ایکسپریس وے سے داخلے/نکاس کو جوڑنے والا دوسرا سب وے؛ جبکہ تیسرا سب وے میٹرو اسٹیشن کو ’یشو بھومی‘ کے مستقبل کے نمائشی ہال کی لابی سے جوڑتا ہے۔

دہلی میٹرو ایئرپورٹ ایکسپریس لائن پر میٹرو ٹرینوں کی آپریٹنگ رفتار کو 90 سے 120 کلومیٹر فی گھنٹہ تک بڑھایا جائے گا، جس سے سفر کا وقت کم ہو جائے گا۔ ’نئی دہلی‘ سے ’یشو بھومی دوارکا سیکٹر 25‘ تک کے کل سفر میں تقریباً 21 منٹ لگے گا۔

**************

ش ح۔ ف ش ع- م ف

U: 9572



(Release ID: 1957890) Visitor Counter : 108