امور خارجہ کی وزارت

کابینہ نے عالمی انوویشن شراکت داری سے متعلق ہندوستان اور برطانیہ کے مابین مفاہمت نامہ کومنظوری دے دی ہے جسکا اطلاق گذشتہ مدت سے  ہوگا

Posted On: 05 MAY 2021 12:22PM by PIB Delhi

نئی دہلی 05 مئی 2021: وزیر اعظم جناب نریندر مودی کی زیرصدارت مرکزی کابینہ نے حکومت جمہوریہ ہند کی وزارت برائے امور خارجہ اوربرطانیہ کے خارجہ ، دولت مشترکہ اور ترقیات کے دفتر (ایف سی ڈی او) کے مابین گلوبل انوویشن پارٹنرشپ (جی آئی پی) سے متعلق مفاہمت کی یادداشت پر دستخط  کرنےکی منظوری دی ہے جسکا اطلاق گذشتہ مدت سے ہوگا۔

مقاصد:

اس مفاہمت نامہ کے ذریعہ ، ہندوستان اور برطانیہ عالمی انوویشن شراکت داری کا  آغاز کرنے پر متفق ہیں۔ جی آئی پی ہندوستانی اختراع کاروں کو تیسرے ممالک میں اپنی ایجادات کی پیمائش کرنے میں معاونت کرے گی اور اس طرح انھیں نئی ​​منڈیوں کی تلاش اور خود پائیدار ہونے میں مدد ملے گی۔ یہ ہندوستان میں جدید ماحولیاتی نظام کو بھی فروغ دے گا۔ جی آئی پی اختراعات، پائیدار ترقیاتی اہداف (ایس ڈی جی) سے متعلق شعبوں پرتوجہ مرکوز رکھے گی جس کے تحت وصول کنندگان کو ایس ڈی جی حاصل کرنے میں مدد ملے گی۔

بیجوں کی مالی اعانت ، گرانٹ ، سرمایہ کاری اور تکنیکی مدد کے ذریعہ ، شراکت داری، ہندوستانی تاجروں اور اختراع کاروں کو ترقی پزیر ممالک کے انتخاب کے لئے، ان کے جدید ترقیاتی حل کی جانچ ، پیمائش اور ان کے جدید اختراعی حل کے لئے مدد کرے گی۔

جی آئی پی کے تحت منتخب کردہ اختراعات سے، پائیدار ترقیاتی، اہداف کے حصول میں تیزی آئے گی اور اہرام نما آبادی کی بنیاد کو فائدہ ہوگا اور اس طرح وصول کنندگان میں ایکویٹی اور شمولیت کو فروغ ملے گا۔

جی آئی پی سرحد پار اختراع کی منتقلی کے لئے ایک کھلا اور جامع ای مارکیٹ پلیس (ای-بازار) بھی تیار کرے گی اور اس سے شفافیت اور احتساب کو فروغ دینے کے نتائج پر مبنی اثرات کی تشخیص پر توجہ دی جائے گی۔

****

U.No. 4210

م ن۔ ا ع ۔س ا

Dated: 05.05.2021

 



(Release ID: 1716400) Visitor Counter : 7