ଭାରୀ ଉଦ୍ୟୋଗ ମନ୍ତ୍ରଣାଳୟ
ଭାରତରେ ଇଲେକ୍ଟ୍ରିକ୍ ଯାତ୍ରୀବାହୀ କାର ଉତ୍ପାଦନକୁ ପ୍ରୋତ୍ସାହିତ କରିବା ପାଇଁ ଯୋଜନା ଲାଗି ସରକାରଙ୍କ ନିର୍ଦ୍ଦେଶାବଳୀ ଜାରି
ଏହି ଯୋଜନା ଇଭି ଯାତ୍ରୀବାହୀ କାର କ୍ଷେତ୍ରରେ ବିଶ୍ୱସ୍ତରୀୟ ନିର୍ମାତାଙ୍କ ଠାରୁ ନୂତନ ନିବେଶକୁ ସକ୍ଷମ କରିବ ଏବଂ ଭାରତକୁ ଇ-ଯାନ ପାଇଁ ବିଶ୍ୱସ୍ତରୀୟ ଉତ୍ପାଦନ ଗନ୍ତବ୍ୟସ୍ଥଳ ଭାବରେ ପ୍ରୋତ୍ସାହିତ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିବ
Posted On:
02 JUN 2025 2:04PM by PIB Bhubaneshwar
ମାନ୍ୟବର ପ୍ରଧାନମନ୍ତ୍ରୀ ଶ୍ରୀ ନରେନ୍ଦ୍ର ମୋଦୀଙ୍କ ଦୂରଦୃଷ୍ଟିସମ୍ପର୍ଣ୍ଣ ନେତୃତ୍ୱରେ ଭାରତ ସରକାର ଘରୋଇ ଯାତ୍ରୀବାହୀ କାର ନିର୍ମାଣକୁ ପ୍ରୋତ୍ସାହିତ କରିବା ପାଇଁ ଏକ ଯୋଜନାକୁ ମଞ୍ଜୁର କରିଛନ୍ତି, ଯେଉଁଥିରେ ବିଶେଷ ଭାବରେ ବୈଦ୍ୟୁତିକ ଯାନବାହନ (ଇଭି) ଉପରେ ଧ୍ୟାନ ଦିଆଯାଇଛି। ଏହି ଐତିହାସିକ ପଦକ୍ଷେପ 2070 ସୁଦ୍ଧା ଶୂନ୍ୟ କାର୍ବନ ନିର୍ଗମନ ହାସଲ କରିବା, ସ୍ଥାୟୀ ଗତିଶୀଳତାକୁ ପ୍ରୋତ୍ସାହିତ କରିବା, ଆର୍ଥିକ ଅଭିବୃଦ୍ଧିକୁ ଚାଳିତ କରିବା ଏବଂ ପରିବେଶଗତ ପ୍ରଭାବକୁ ହ୍ରାସ କରିବା ଭଳି ଭାରତର ଜାତୀୟ ଲକ୍ଷ୍ୟ ସହିତ ସମନ୍ୱିତ। ଏହା ଭାରତକୁ ଅଟୋମୋଟିଭ୍ ନିର୍ମାଣ ଏବଂ ନବସୃଜନ ପାଇଁ ଏକ ପ୍ରମୁଖ ବିଶ୍ୱ ଗନ୍ତବ୍ୟସ୍ଥଳ ଭାବରେ ଦୃଢ଼ ଭାବରେ ପ୍ରତିଷ୍ଠା କରିବା ପାଇଁ ଡିଜାଇନ୍ କରାଯାଇଛି।
ଭାରୀ ଶିଳ୍ପ ମନ୍ତ୍ରଣାଳୟ (ଏମଏଚଆଇ) "ଭାରତରେ ବୈଦ୍ୟୁତିକ ଯାତ୍ରୀବାହୀ କାର ନିର୍ମାଣକୁ ପ୍ରୋତ୍ସାହିତ କରିବା ପାଇଁ ଯୋଜନା" (ଏସପିଏମଇପିସିଆଇ / ଯୋଜନା) ପାଇଁ ବିସ୍ତୃତ ନିର୍ଦ୍ଦେଶାବଳୀ ସମ୍ପର୍କରେ ବିଜ୍ଞପ୍ତି ଜାରି କରିଛି । ଏମଏଚଆଇ 15 ମାର୍ଚ୍ଚ 2024 ରେ ଏହି ଯୋଜନାର ବିଜ୍ଞପ୍ତି ଜାରି କରିଥିଲା । ଅର୍ଥ ମନ୍ତ୍ରଣାଳୟର ରାଜସ୍ୱ ବିଭାଗ ମଧ୍ୟ 15 ମାର୍ଚ୍ଚ 2024 ରେ ଯୋଜନାର ବ୍ୟବସ୍ଥା ଅନୁଯାୟୀ ଆମଦାନୀ ଶୁଳ୍କ ହ୍ରାସ ଲାଗି ବିଜ୍ଞପ୍ତି ଜାରି କରିଥିଲା । ଯୋଜନା ଅଧୀନରେ ଆବେଦନ ଆମନ୍ତ୍ରଣ ପାଇଁ ଖୁବ୍ ଶୀଘ୍ର ବିଜ୍ଞପ୍ତି ସୂଚିତ କରାଯିବାର ପ୍ରସ୍ତାବ ଅଛି, ଯାହା ଦ୍ୱାରା ସମ୍ଭାବ୍ୟ ଆବେଦନକାରୀମାନେ ଅନଲାଇନ୍ ମାଧ୍ୟମରେ ଆବେଦନ ଦାଖଲ କରିପାରିବେ।
ଏହି ଯୋଜନାଗୁଡ଼ିକ ବିଶ୍ୱସ୍ତରୀୟ ବୈଦ୍ୟୁତିକ ଯାନବାହନ ନିର୍ମାତାଙ୍କ ଠାରୁ ନିବେଶ ଆକର୍ଷିତ କରିବାରେ ଏବଂ ଭାରତକୁ ଇ- ଯାନ ପାଇଁ ଏକ ଉତ୍ପାଦନ ଗନ୍ତବ୍ୟସ୍ଥଳ ଭାବରେ ପ୍ରୋତ୍ସାହିତ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିବ । ଏହି ଯୋଜନା ଭାରତକୁ ବୈଦ୍ୟୁତିକ ଯାନବାହନ ନିର୍ମାଣ, ନିଯୁକ୍ତି ସୃଷ୍ଟି ଏବଂ "ମେକ୍ ଇନ୍ ଇଣ୍ଡିଆ" ଲକ୍ଷ୍ୟ ହାସଲ ପାଇଁ ବିଶ୍ୱ ମାନଚିତ୍ରରେ ସ୍ଥାନିତ କରିବାରେ ମଧ୍ୟ ସାହାଯ୍ୟ କରିବ।
ଏହି ଯୋଜନା ଅଧୀନରେ ନିବେଶ କରିବାକୁ ବିଶ୍ୱସ୍ତରୀୟ ନିର୍ମାତାମାନଙ୍କୁ ଉତ୍ସାହିତ କରିବା ପାଇଁ, ଅନୁମୋଦିତ ଆବେଦନକାରୀମାନଙ୍କୁ ଆବେଦନ ଅନୁମୋଦନ ତାରିଖରୁ 5 ବର୍ଷ ପାଇଁ 15% ହ୍ରାସ କରାଯାଇଥିବା ସୀମା ଶୁଳ୍କରେ ସର୍ବନିମ୍ନ 35,000 ଆମେରିକୀୟ ଡଲାର ସିଆଇଏଫ ମୂଲ୍ୟ ସହିତ ଇ-4ଡବ୍ଲୁ ର ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ଭାବରେ ନିର୍ମିତ ୟୁନିଟ୍ (ସିବିୟୁ) ଆମଦାନୀ କରିବାକୁ ଅନୁମତି ଦିଆଯିବ।
ଯୋଜନାର ବ୍ୟବସ୍ଥା ଅନୁଯାୟୀ ଅନୁମୋଦିତ ଆବେଦନକାରୀମାନଙ୍କୁ ସର୍ବନିମ୍ନ 4150 କୋଟି ଟଙ୍କା ନିବେଶ କରିବାକୁ ପଡିବ ।
ସାମ୍ବାଦିକ ସମ୍ମିଳନୀ ସମୟରେ, କେନ୍ଦ୍ରମନ୍ତ୍ରୀ ଶ୍ରୀ ଏଚ୍ ଡି କୁମାରସ୍ୱାମୀ କହିଥିଲେ :
"ମାନ୍ୟବର ପ୍ରଧାନମନ୍ତ୍ରୀ ଶ୍ରୀ ନରେନ୍ଦ୍ର ମୋଦୀଙ୍କ ଦୂରଦୃଷ୍ଟିସମ୍ପର୍ଣ୍ଣ ନେତୃତ୍ୱରେ, ଭାରୀ ଶିଳ୍ପ ମନ୍ତ୍ରଣାଳୟ ବୈଦ୍ୟୁତିକ ଯାନବାହନ ଉପରେ ବିଶେଷ ଧ୍ୟାନ ଦେଇ ଘରୋଇ ଯାତ୍ରୀବାହୀ କାର ନିର୍ମାଣକୁ ପ୍ରୋତ୍ସାହିତ କରିବା ପାଇଁ ଏକ ଭବିଷ୍ୟନ୍ନୋମୁଖୀ ଯୋଜନାକୁ ମଞ୍ଜୁର କରିଛି। ଏହି ଐତିହାସିକ ପଦକ୍ଷେପ 2070 ସୁଦ୍ଧା ନେଟ୍ ଶୂନ୍ୟ କାର୍ବନ ନିର୍ଗମନ ହାସଲ କରିବା, ସ୍ଥାୟୀ ଗତିଶୀଳତାକୁ ପ୍ରୋତ୍ସାହିତ କରିବା, ଆର୍ଥିକ ଅଭିବୃଦ୍ଧିକୁ ପ୍ରୋତ୍ସାହିତ କରିବା ଏବଂ ପରିବେଶଗତ ପ୍ରଭାବକୁ ହ୍ରାସ କରିବା ପାଇଁ ଭାରତର ଜାତୀୟ ଲକ୍ଷ୍ୟ ସହିତ ସମନ୍ଵିତ। ଏହା ଭାରତକୁ ଅଟୋମୋଟିଭ୍ ନିର୍ମାଣ ଏବଂ ନବସୃଜନ ପାଇଁ ଏକ ପ୍ରମୁଖ ବିଶ୍ୱ ଗନ୍ତବ୍ୟସ୍ଥଳ ଭାବରେ ଦୃଢ଼ ଭାବରେ ପ୍ରତିଷ୍ଠା କରିବା ପାଇଁ ଡିଜାଇନ୍ କରାଯାଇଛି।"
ଏହି ଯୋଜନା ଭାରତକୁ ବୈଦ୍ୟୁତିକ ଯାନ ନିର୍ମାଣ ପାଇଁ ଏକ ବିଶ୍ୱ କେନ୍ଦ୍ର ଭାବରେ ସ୍ଥାପନ କରିବା ଲାଗି ରଣନୀତିକ ଭାବରେ ପ୍ରସ୍ତୁତ କରାଯାଇଛି । 4,150 କୋଟି ଟଙ୍କାର ସର୍ବନିମ୍ନ ନିବେଶ ସୀମା ସହିତ, ଏହା ଦେଶରେ ଦୀର୍ଘକାଳୀନ ଉତ୍ପାଦନ ପାଦଚିହ୍ନ ସ୍ଥାପନ କରିବା ପାଇଁ ପ୍ରମୁଖ ବିଶ୍ୱ ଏବଂ ଘରୋଇ ଖେଳାଳିମାନଙ୍କୁ ଏକ ସକ୍ଷମ ନୀତି ସମ୍ପନ୍ନ ପରିବେଶ ପ୍ରଦାନ କରେ। କ୍ୟାଲିବ୍ରେଟେଡ୍ ସୀମା ଶୁଳ୍କ ରିହାତି ଏବଂ ସ୍ପଷ୍ଟ ଭାବରେ ପରିଭାଷିତ ଘରୋଇ ମୂଲ୍ୟ ବୃଦ୍ଧି (ଡିଭିଏ) ମାଇଲଖୁଣ୍ଟ ମାଧ୍ୟମରେ, ଏହି ଯୋଜନା ଅତ୍ୟାଧୁନିକ ବୈଦ୍ୟୁତିକ ଯାନ ପ୍ରଯୁକ୍ତି ପ୍ରଚଳନ ଏବଂ ସ୍ୱଦେଶୀ କ୍ଷମତାକୁ ପରିପୁଷ୍ଟ କରିବା ମଧ୍ୟରେ ଏକ ସନ୍ତୁଳନ ରକ୍ଷା କରେ।
ଘରୋଇ ମୂଲ୍ୟ ବୃଦ୍ଧି ଲକ୍ଷ୍ୟକୁ ବାଧ୍ୟତାମୂଳକ କରି ଏହି ଯୋଜନା 'ମେକ୍ ଇନ୍ ଇଣ୍ଡିଆ' ଏବଂ 'ଆତ୍ମନିର୍ଭର ଭାରତ' ପଦକ୍ଷେପକୁ ଆହୁରି ପ୍ରୋତ୍ସାହିତ କରିବ, ଏହା ସହିତ ବିଶ୍ୱ ଏବଂ ଘରୋଇ କମ୍ପାନୀଗୁଡ଼ିକୁ ଭାରତର ସବୁଜ ଗତିଶୀଳତା ବିପ୍ଳବରେ ସକ୍ରିୟ ଅଂଶୀଦାର ହେବା ପାଇଁ ସଶକ୍ତ କରିବ।
ସୀମା ଶୁଳ୍କର ଲାଭ :
- ଅନୁମୋଦିତ ଆବେଦନକାରୀମାନଙ୍କୁ ଆବେଦନ ଅନୁମୋଦନ ତାରିଖରୁ 5 ବର୍ଷ ପାଇଁ 15% ହ୍ରାସ ପାଇଥିବା ସୀମା ଶୁଳ୍କରେ 35,000 ଆମେରିକୀୟ ଡଲାରର ସର୍ବନିମ୍ନ ସିଆଇଏଫ୍ ମୂଲ୍ୟ ସହିତ ବିଶ୍ୱସ୍ତରୀୟ ଗ୍ରୁପ୍ କମ୍ପାନୀଗୁଡ଼ିକ ଦ୍ୱାରା ନିର୍ମିତ ଇ-4ଡବ୍ଲୁ ର ସିବିୟୁ ଆମଦାନୀ କରିବାକୁ ଅନୁମତି ଦିଆଯିବ।
- ଉପରୋକ୍ତ ହ୍ରାସ ପାଇଥିବା ଶୁଳ୍କ ହାରରେ ଆମଦାନୀ କରିବାକୁ ଅନୁମତି ଦିଆଯାଇଥିବା ଇ-4ଡବ୍ଲୁ ର ସର୍ବାଧିକ ସଂଖ୍ୟା ପ୍ରତି ବର୍ଷ 8,000 ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ସୀମିତ ରହିବ। ଅବ୍ୟବହୃତ ବାର୍ଷିକ ଆମଦାନୀ ସୀମାକୁ ଆଗକୁ ବଢିବା ପାଇଁ ଅନୁମତି ଦିଆଯିବ।
- ଏହି ଯୋଜନା ଅଧୀନରେ ଆମଦାନୀ ହେବାକୁ ଥିବା ସର୍ବାଧିକ ଇଭି ସଂଖ୍ୟା ଏପରି ହେବ ଯେ ପୂର୍ବ ମୋଟ ଶୁଳ୍କ ନିମ୍ନଲିଖିତ ମଧ୍ୟରୁ ନିମ୍ନ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ସୀମିତ ରହିବ :
- ପ୍ରତି ଆବେଦନକାରୀଙ୍କ ପାଇଁ ସର୍ବାଧିକ ଶୁଳ୍କ ଛାଡ଼ (6484 କୋଟି ଟଙ୍କା ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ସୀମିତ), କିମ୍ବା
- ଆବେଦନକାରୀଙ୍କ ପ୍ରତିବଦ୍ଧ ନିବେଶ (ସର୍ବନିମ୍ନ 4150 କୋଟି ଟଙ୍କା)।
- ଛାଡ଼ ହେବାକୁ ଥିବା ମୋଟ ଶୁଳ୍କ 6,484 କୋଟି ଟଙ୍କା କିମ୍ବା ଏହି ଯୋଜନା ଅଧୀନରେ କରାଯାଇଥିବା ନିବେଶ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ସୀମିତ ରହିବ।
ନିବେଶ:
3 ବର୍ଷର ସମୟ ମଧ୍ୟରେ ଭାରତରେ ସର୍ବନିମ୍ନ ନିବେଶ ପ୍ରତିଶ୍ରୁତି
|
4150 କୋଟି ଟଙ୍କା (ପ୍ରାୟ 500 ମିଲିୟନ ଆମେରିକୀୟ ଡଲାର ସହିତ ସମାନ)
|
କାର୍ଯ୍ୟର ଆରମ୍ଭ
|
ଆବେଦନକାରୀଙ୍କୁ ଆବେଦନ ଅନୁମୋଦନ ତାରିଖରୁ 3 ବର୍ଷ ମଧ୍ୟରେ ଉତ୍ପାଦନ ୟୁନିଟ୍ ସ୍ଥାପନ କରିବାକୁ ପଡିବ ଏବଂ ଉପଯୁକ୍ତ ଉତ୍ପାଦ ଅର୍ଥାତ୍ ଇ-4ଡବ୍ଲୁ ଉତ୍ପାଦନ ପାଇଁ କାର୍ଯ୍ୟ ଆରମ୍ଭ କରିବାକୁ ପଡିବ।
|
3 ବର୍ଷ ମଧ୍ୟରେ ଭାରତରେ ସର୍ବାଧିକ ନିବେଶ ପ୍ରତିବଦ୍ଧତା
|
ଯାହାର ସୀମା ନାହିଁ
|
ଉତ୍ପାଦନ ସମୟରେ ଘରୋଇ ମୂଲ୍ୟ ମିଶ୍ରଣ (ଡିଭିଏ) ମାନଦଣ୍ଡ
|
ଏମଏଚଆଇ / ପିଏମଏ ଦ୍ୱାରା ଅନୁମୋଦନ ପତ୍ର ଜାରି ହେବାର 3 ବର୍ଷ ମଧ୍ୟରେ ସର୍ବନିମ୍ନ 25% ଡିଭିଏ ଏବଂ 5 ବର୍ଷ ମଧ୍ୟରେ ସର୍ବନିମ୍ନ 50% ଡିଭିଏ ହାସଲ କରିବାକୁ ପଡିବ ।
|
- ଯୋଜନାର ଆବଶ୍ୟକତା ଅନୁଯାୟୀ ଯୋଗ୍ୟ ଉତ୍ପାଦର ଡିଭିଏ ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନ ପାଇଁ ଅଟୋମୋବାଇଲ୍ ଏବଂ ଅଟୋ କମ୍ପୋନେଣ୍ଟ (ପିଏଲଆଇ ଅଟୋ ସ୍କିମ୍) ପାଇଁ ଉତ୍ପାଦନ ସଂଯୁକ୍ତ ପ୍ରୋତ୍ସାହନ (ପିଏଲଆଇ) ଯୋଜନା ଅଧୀନରେ ଜାରି କରାଯାଇଥିବା ମାନକ କାର୍ଯ୍ୟ ପ୍ରକ୍ରିୟା (ଏସଓପି) ଅନୁସରଣ କରାଯିବ।
- ଏମଏଚଆଇ ଦ୍ୱାରା ଅନୁମୋଦିତ ପରୀକ୍ଷଣ ସଂସ୍ଥା ( ଗୁଡ଼ିକ) ଦ୍ୱାରା କରାଯିବ ।
- ଯୋଗ୍ୟ ଉତ୍ପାଦର ଘରୋଇ ଉତ୍ପାଦନ ପାଇଁ ନିବେଶ କରାଯିବା ଉଚିତ। ଯଦି ଯୋଜନା ଅଧୀନରେ ନିବେଶ ବ୍ରାଉନଫିଲ୍ଡ ପ୍ରକଳ୍ପରେ କରାଯାଇଥାଏ, ତେବେ ବିଦ୍ୟମାନ ଉତ୍ପାଦନ ୟୁନିଟ୍ ( ଗୁଡ଼ିକ ) ସହିତ ଏକ ସ୍ପଷ୍ଟ ଭୌତିକ ସୀମା ନିର୍ଦ୍ଧାରଣ କରାଯିବା ଉଚିତ।
- ନୂତନ ପ୍ଲାଣ୍ଟ, ଯନ୍ତ୍ରପାତି, ଉପକରଣ ଏବଂ ସମ୍ପୃକ୍ତ ଉପଯୋଗୀତା, ଇଞ୍ଜିନିୟରିଂ ଗବେଷଣା ଏବଂ ବିକାଶ (ଇଆର ଆଣ୍ଡ ଡି) ପାଇଁ ହୋଇଥିବା ଖର୍ଚ୍ଚ ଯୋଗ୍ୟ ହେବ।
- ଜମି ପାଇଁ ହୋଇଥିବା ଖର୍ଚ୍ଚକୁ ବିଚାରକୁ ନିଆଯିବ ନାହିଁ। ତଥାପି, ମୁଖ୍ୟ ପ୍ଲାଣ୍ଟ ଏବଂ ଉପଯୋଗୀତା ଗୁଡ଼ିକର କୋଠାଗୁଡ଼ିକୁ ନିବେଶର ଅଂଶ ଭାବରେ ବିବେଚନା କରାଯିବ, ଯଦି ଏହା ପ୍ରତିବଦ୍ଧ ନିବେଶର 10% ରୁ ଅଧିକ ନହୁଏ।
- ଚାର୍ଜିଂ ଇନଫ୍ରାଷ୍ଟ୍ରକଚର ଉପରେ କରାଯାଇଥିବା ବ୍ୟୟ ପ୍ରତିବଦ୍ଧ ନିବେଶର ସର୍ବାଧିକ 5% ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ବିଚାର କରାଯିବ ।
ବ୍ୟାଙ୍କ ଗ୍ୟାରେଣ୍ଟି:
ଆବେଦନକାରୀଙ୍କ ଉତ୍ପାଦନ ୟୁନିଟ୍ (ଗୁଡ଼ିକ) ସ୍ଥାପନ କରିବା, ଡିଭିଏ ହାସଲ କରିବା ଏବଂ ଯୋଜନା ଅଧୀନରେ ନିର୍ଦ୍ଧାରିତ ସର୍ତ୍ତାବଳୀ ପାଳନ କରିବା ପାଇଁ ପ୍ରତିବଦ୍ଧତା ଭାରତର ଏକ ଅନୁସୂଚିତ ବାଣିଜ୍ୟିକ ବ୍ୟାଙ୍କରୁ ଏକ ବ୍ୟାଙ୍କ ଗ୍ୟାରେଣ୍ଟି ଦ୍ୱାରା ସମର୍ଥିତ ହେବ, ଯାହା ଯୋଜନା ଅବଧି ମଧ୍ୟରେ ଛାଡ ହେବାକୁ ଥିବା ମୋଟ ଶୁଳ୍କ କିମ୍ବା 4,150 କୋଟି ଟଙ୍କା, ଯାହା ଅଧିକ ହେବ, ସହିତ ସମାନ ହେବ।
ଯୋଜନାର କାର୍ଯ୍ୟକାଳ ମଧ୍ୟରେ ବ୍ୟାଙ୍କ ଗ୍ୟାରେଣ୍ଟି ସର୍ବଦା ବୈଧ ହେବା ଉଚିତ।
ଆବେଦନ :
- ଆବେଦନ ଆମନ୍ତ୍ରଣ ନୋଟିସ୍ ମାଧ୍ୟମରେ ଆବେଦନ ଗ୍ରହଣ କରିବାର ସମୟ ସୀମା 120 ଦିନ (କିମ୍ବା ତା'ଠାରୁ ଅଧିକ) ରହିବ। ଏହା ବ୍ୟତୀତ, 15.03.2026 ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ଆବଶ୍ୟକ ହେଲେ ଆବେଦନ ୱିଣ୍ଡୋ ଖୋଲିବାର ଅଧିକାର ଏମଏଚଆଇର ରହିବ।
- ଆବେଦନ ଫର୍ମ ଦାଖଲ କରିବା ସମୟରେ ଆବେଦନକାରୀଙ୍କୁ 5,00,000 ଟଙ୍କା ଅଣ-ଫେରସ୍ତଯୋଗ୍ୟ ଆବେଦନ ଶୁଳ୍କ ଦେବାକୁ ପଡିବ।
- ଏହି ଯୋଜନା ଅଧୀନରେ ଆବେଦନ ଆମନ୍ତ୍ରଣ ପାଇଁ ବିଜ୍ଞପ୍ତି ଖୁବ୍ ଶୀଘ୍ର ଜାରି କରାଯିବାର ପ୍ରସ୍ତାବ ରହିଛି, ଯାହା ଦ୍ଵାରା ଆଶାୟୀ ଆବେଦନକାରୀମାନେ ଅନଲାଇନ୍ ଆବେଦନ ଦାଖଲ କରିପାରିବେ। ଉପରୋକ୍ତ ବିଜ୍ଞପ୍ତି ଭାରୀ ଶିଳ୍ପ ମନ୍ତ୍ରଣାଳୟର ୱେବସାଇଟରେ ପ୍ରକାଶିତ ହେବ।
ଟେବୁଲ୍-I
ଯୋଗ୍ୟତା ମାନଦଣ୍ଡ:
- ଯୋଜନା ଅଧୀନରେ ଲାଭ ପାଇବା ଏବଂ ଯୋଗ୍ୟତା ହାସଲ କରିବା ପାଇଁ ଆବେଦନକାରୀଙ୍କୁ ନିମ୍ନଲିଖିତ ମାନଦଣ୍ଡ ପୂରଣ କରିବାକୁ ପଡିବ:
ବିଶେଷ ସୂଚନା
|
ଯୋଗ୍ୟତା ମାନଦଣ୍ଡ
|
ଆବେଦନ ସମୟରେ ସର୍ବଶେଷ ଅଡିଟ୍ ହୋଇଥିବା ବାର୍ଷିକ ଆର୍ଥିକ ବିବରଣୀ ଉପରେ ଆଧାରିତ ଗ୍ଲୋବାଲ୍ ଗ୍ରୁପ୍ ରାଜସ୍ୱ (ଅଟୋମୋଟିଭ୍ ଉତ୍ପାଦନରୁ)
|
ସର୍ବନିମ୍ନ 10,000 କୋଟି ଟଙ୍କା
|
ଆବେଦନ ସମୟରେ ସର୍ବଶେଷ ଅଡିଟ୍ ହୋଇଥିବା ବାର୍ଷିକ ଆର୍ଥିକ ବିବରଣୀ ଉପରେ ଆଧାର କରି, ସ୍ଥାୟୀ ସମ୍ପତ୍ତି (ଗ୍ରସ୍ ବ୍ଲକ୍) ରେ କମ୍ପାନୀ କିମ୍ବା ଏହାର ଗ୍ରୁପ୍ କମ୍ପାନୀ (ଗୁଡ଼ିକ ) ର ବିଶ୍ୱସ୍ତରୀୟ ନିବେଶ।
|
ସର୍ବନିମ୍ନ 3,000 କୋଟି ଟଙ୍କା
|
* ଗ୍ରୁପ୍ କମ୍ପାନୀ ( ଗୁଡ଼ିକ ) ଦୁଇ କିମ୍ବା ଅଧିକ ଉଦ୍ୟୋଗକୁ ବୁଝାଇବ, ଯେଉଁମାନେ ପ୍ରତ୍ୟକ୍ଷ କିମ୍ବା ପରୋକ୍ଷ ଭାବରେ, ଅନ୍ୟ ଉଦ୍ୟୋଗରେ ଛବିଶ ପ୍ରତିଶତ କିମ୍ବା ଅଧିକ ଭୋଟଦାନ ଅଧିକାର ବ୍ୟବହାର କରିବାର ସ୍ଥିତିରେ ଅଛନ୍ତି ।
SSP
(Release ID: 2133404)