وزارت خزانہ

محکمہ انکم ٹیکس نے ممبئی میں تلاشی مہم انجام دی

Posted On: 10 JAN 2024 8:06PM by PIB Delhi

محکمہ انکم ٹیکس نے 22.12.2023 کو تاروں اور کیبلز اور دیگر برقی اشیا کی تیاری میں مصروف ایک گروہ کے معاملے میں تلاشی اور ضبطی کی کارروائی شروع کی۔ سرچ آپریشن میں گروپ کے کچھ مجاز تقسیم کاروں کو بھی شامل کیا گیا۔ یہ تلاشی کارروائی ممبئی، پونے، اورنگ آباد، ناسک، دمن، ہلول اور دہلی میں واقع 50 سے زیادہ احاطوں میں کی گئی۔

تلاشی کے دوران دستاویزات اور ڈیجیٹل ڈیٹا کی شکل میں بڑی مقدار میں مجرمانہ شواہد ملے اور قبضے میں لے لیے۔ یہ شواہد کچھ مجاز تقسیم کاروں کے ساتھ ملی بھگت سے گروپ کی طرف سے اختیار کیے گئے ٹیکس چوری کے طریقہ کار کو ظاہر کرتا ہے۔ ابتدائی تجزیے سے پتہ چلتا ہے کہ کمپنی اپنی قابل ٹیکس آمدنی کو چھپانے کے لیے بے حساب نقد فروخت، غیرحساب خریداریوں کے لیے نقد ادائیگی، غیر حقیقی نقل و حمل اور ذیلی معاہدے کے اخراجات وغیرہ میں ملوث تھی۔

تلاشی کے دوران برآمد ہونے والے معتبر شواہد سے ثابت ہوا ہے کہ اس کمپنی نے تقریباً 1000 کروڑ روپے کا غبن کیا ہے۔ بے حساب نقدی کی فروخت ہوئی ہے جس کا حساب کتابوں میں درج نہیں ہے۔ کمپنی کی جانب سے خام مال کی خریداری کے لیے تقسیم کاروں کی جانب سے 400 کروڑ روپے سے زیادہ کی بے حساب نقد ادائیگیوں کے ثبوت بھی ضبط کیے گئے ہیں۔ اس کے علاوہ، کمپنی کے احاطے سے ضبط کیے گئے شواہد نے بھی غیر حقیقی اخراجات کی نشاندہی کی ہے جو کہ تقریباً 100 کروڑ روپے کے ذیلی معاہدے کے اخراجات، خریداری اور نقل و حمل کے اخراجات وغیرہ کی شکل میں تھے۔

سرچ آپریشن کے دوران 4 کروڑ روپے سے زائد مالیت کی بے حساب نقدی قبضے میں لے لی گئی اور 25 سے زائد بینک لاکرز کو منجمد کر دیا گیا۔

مزید تفتیش جاری ہے۔

*************

ش ح۔ ف ش ع- م ف

U: 3478



(Release ID: 1995031) Visitor Counter : 62


Read this release in: English , Hindi , Marathi , Telugu