امور خارجہ کی وزارت

وزیر خارجہ ڈاکٹر ایس جے شنکر 11 سے 13 جون 2023 تک وارانسی، اتر پردیش میں جی 20 ترقیاتی وزراء کی میٹنگ کی صدارت کریں گے

Posted On: 10 JUN 2023 5:08PM by PIB Delhi

مرکزی وزیر خارجہ ڈاکٹر ایس جے شنکر جی 20 ترقیاتی وزراء کی میٹنگ کی صدارت کریں گے جو 11-13 جون 2023 کے درمیان وارانسی، اتر پردیش میں منعقد ہونے والی ہے۔ وزیر اعظم جناب نریندر مودی جی 20 ہندوستانی صدارت کے تحت میٹنگ کے آغاز میں ویڈیو کے ذریعہ خصوصی خطاب کریں گے۔

وارانسی ترقیاتی وزراء کی میٹنگ، بڑھتے ہوئے ترقیاتی چیلنجوں کے درمیان منعقد ہوئی جو معاشی سست روی، قرض کی پریشانی، موسمیاتی تبدیلی کے اثرات، آلودگی اور حیاتیاتی تنوع کے نقصانات، بڑھتی ہوئی غربت اور عدم مساوات، خوراک اور توانائی کے عدم تحفظ، زندگی گزارنے کی لاگت، عالمی سپلائی چین میں رکاوٹیں، اور جغرافیائی سیاسی تنازعات اور تناؤ کے بحران کی وجہ سے مزید بڑھ گئے ہیں۔

جی 20 ترقیاتی وزارتی اجلاس ایس ڈی جیز کے حصول میں تیزی لانے اور ترقی، ماحولیات اور آب و ہوا کے ایجنڈوں کے درمیان ہم آہنگی کو فروغ دینے کے اقدامات پر اجتماعی طور پر اتفاق کرنے کا ایک موقع ہو گا جبکہ مہنگے تجارتی معاملات سے گریز کریں گے جو ترقی پذیر ممالک کے لیے پیش رفت کو روکتے ہیں۔

یہ میٹنگ وائس آف دی گلوبل ساؤتھ سمٹ کے بعد ہے جس کی میزبانی ہندوستان نے جنوری 2023 میں کی تھی، اور وارانسی میٹنگ میں لیے گئے فیصلے اقوام متحدہ کے ایس ڈی جی سمٹ میں بھی حصہ ادا کریں گے جو ستمبر میں نیویارک میں منعقد ہوگی۔ ترقیاتی وزراء کی میٹنگ چوتھی اور آخری ڈیولپمنٹ ورکنگ گروپ (ڈی ڈبلیو جی) میٹنگ سے پہلے ہوئی تھی، جو دہلی میں 6-9 جون تک منعقد ہوئی تھی۔

یہ میٹنگ دو اہم سیشنز پر مشتمل ہوگی، ایک "کثیر جہتی: ایس ڈی جیز کی طرف پیشرفت کو تیز کرنے کے لیے اجتماعی اقدامات" اور دوسرا "گرین ڈیولپمنٹ: اے لائف (لائف اسٹائل فار انوائرمنٹ) اپروچ" پر۔

ڈی ڈبلیوجی، کی طرف سے کئے گئے اہم کام پر تعمیر کرتے ہوئے جی20 کی پچھلی صدارتوں نے ایس ڈی جیز کی جانب پیشرفت کو تیز کرنے اور اس سلسلے میں جی20 کے طویل مدتی وژن کو مضبوط بنانے کے لیے جی 20 کے تعاون کو بڑھانے کے اپنے مینڈیٹ کو آگے بڑھایا ہے جس میں پائیدار، جامع اور لچکدار اقتصادی ترقی کو فروغ دینے کی طرف جی20 کی کوششوں کو مضبوط کرنا شامل ہے۔

اجلاس میں کل 200 مندوبین کی شرکت متوقع ہے۔ ثقافتی پروگراموں، نمائشوں اور گھومنے پھرنے کا بھی اہتمام کیا گیا ہے تاکہ مندوبین کو وارانسی کی بھرپور ثقافت اور روایات کی جھلکیاں فراہم کی جا سکیں، جو دنیا کے قدیم ترین شہروں میں سے ایک ہے۔

********

ش ح۔   ش ت۔ج

Uno-6021



(Release ID: 1931344) Visitor Counter : 151