نوجوانوں کے امور اور کھیل کود کی وزارت

جناب انوراگ سنگھ ٹھاکر ایس سی او ممالک کے فزیکل ایجوکیشن اور اسپورٹس کے وزراء کے سربراہ کانفرنس کی صدارت کر رہے ہیں


شنگھائی تعاون تنظیم کے رکن ممالک کے سربراہ کانفرنس کی میزبانی کرنا بھارت کے لیے بڑے فخر کی بات: جناب انوراگ سنگھ ٹھاکر

Posted On: 15 MAR 2023 7:51PM by PIB Delhi

نوجوانوں کے امور اور کھیلوں کی وزارت، نے 15 مارچ 2023 کو شنگھائی کارپوریشن آرگنائزیشن (ایس سی او) سے وابستہ 8 ممالک کے مندوبین کے ساتھ 'کھیل اور جسمانی تندرستی میں تعاون' کے موضوع پر سہ روزہ چوٹی کانفرنس کا اختتام کیا۔

تین روزہ مباحثہ قومی دارالحکومت نئی دہلی میں منعقد ہوا، جہاں پہلے دو دن ایس سی او ممالک کے ماہرین کے ورکنگ گروپ کے مباحثے کے لیے وقف کیے گئے تھے اور آخری دن، نوجوانوں کے امور اور کھیل کے مرکزی وزیر (ایم وائی اے ایس)  جناب انوراگ سنگھ ٹھاکر کے زیر صدارت وزراء کا اجلاس منعقد ہوا۔ ۔

میٹنگ کے دوران وزیر موصوف نے کہا کہ (ایم وائی اے ایس) کے لیے شنگھائی تعاون تنظیم کے رکن ممالک کی میزبانی کرنا بڑے فخر کی بات ہے، خاص طور پر آزادی کی امرت کال کے پہلے سال، (بھارت کی آزادی کے 76ویں سال) اور وہ سال جہاں بھارت نے جی 20 کی صدارت۔

اس کے بعد انہوں نے مزید کہا کہ ’’ہم ایس سی او ممالک کے ساتھ کھیلوں کے زیراہتمام وسیع موضوعات پر تعاون کرنے اور خیالات کا تبادلہ کرنے اور ہر رکن ملک کی مہارت کو ایک مشترکہ پلیٹ فارم بنانے کے لیے استعمال کرنے کے لیے پرجوش ہیں جو ہمارے مشترکہ عزم کو اور مزید مضبوط کرنے میں مدد دے سکتا ہے۔ ‘‘

انہوں نے کھیلوں کو بھارت کے پیچھے ایک رہنما قوت بنانے اور ملک کو ایک ترقی پذیر کھیلوں کا ملک بنانے کے وزیراعظم کے وژن کو بھی دہرایا۔

قازقستان، کرغزستان، روس، ازبکستان، بھارت  اور پاکستان کے نمائندوں نے (جس کی نمائندگی چارج ڈی افیئرز، ہائی کمیشن، نئی دلی کرتا ہے) ذاتی طور پر گفتگو میں شرکت کی، اور چین اور تاجکستان کے نمائندوں نے عملی طور پر رابطہ کیا۔

تمام فریقین نے صاف ستھرے کھیل کے حوالے سے بین الاقوامی ذمہ داریوں کے نفاذ کے لیے اپنے عزم کا اعادہ کیا۔ کھیلوں کی تعلیم، کلین اسپورٹ اور اسپورٹس سائنس کے میدان میں تعاون میں اضافہ کرنے اور کانفرنسوں/ سیمینارز / تربیتی پروگراموں کے انعقاد کی ضرورت پر زور دیا۔

انہوں نے ایس سی او کی روایتی جسمانی سرگرمیوں جیسے یوگا، ووشو وغیرہ کی طرز زندگی کے ساتھ ساتھ کھیل کی اہمیت کو بھی سراہا اور جسمانی تندرستی کو بہتر بنانے میں اس کے کردار کو تسلیم کیا۔ کھیل کود میں استعمال ہونے والی ادویات، شفا یابی اور کھیلوں میں بہترین کارکردگی کے حصول میں مدد کے طور پر ایس سی او ممالک کی روایتی ادویات کے رول کو بھی اجاگر کیا گیا ۔

سربراہی کانفرنس کے اختتام پر، ایس سی او کے اراکین نے سربراہی اجلاس کی کامیابی سے میزبانی کرنے پر بھارت کو مبارکباد دی اور میزبان ملک کا شکریہ ادا کیا۔

۔۔۔

 

ش ح ۔ اس ۔ ت ح                                               

16.03.2023

U2783



(Release ID: 1907401) Visitor Counter : 68