کیمیکلز اور فرٹیلائزر کی وزارت

کیمیکل اور فرٹیلائزر کے مرکزی وزیر ڈاکٹر منسکھ منڈاویہ نے انڈیا کیم-2022 کے آنے والے 12ویں ایڈیشن کے لیے جائزہ میٹنگ کی صدارت کی


’وژن 2030 - کیمیکلز اینڈ پیٹرو کیمیکل بلڈ انڈیا‘ کے تھیم کے ساتھ انڈیا کیم-2022 کے 12ویں ایڈیشن کے لیے بروشر کا آغاز کیا

یہ تقریب گھریلو اور بین الاقوامی سرمایہ کاروں اور دیگر اسٹیک ہولڈروں کو بات چیت اور اتحاد قائم کرنے کے لیے ایک پلیٹ فارم فراہم کرے گی: کیمیکل اور فرٹیلائزرز کے مرکزی وزیر

اس سے وزیر اعظم کے ’میک ان انڈیا، میک فار دی ورلڈ‘ مشن کو مزید تقویت ملے گی: ڈاکٹر منڈاویہ

Posted On: 28 JUN 2022 3:20PM by PIB Delhi

کیمیکل اور کھاد کے مرکزی وزیر ڈاکٹر منسکھ منڈاویہ نے انڈیا کیم-2022 کے آئندہ 12ویں ایڈیشن کی منصوبہ بندی کے لیے میٹنگ کی صدارت کی۔ اس سال کے ایڈیشن کا تھیم ”وژن 2030-کیمیکلز اینڈ پیٹرو کیمیکلز بلڈ انڈیا“ ہے۔ کیمیکل اور فرٹیلائزر کے وزیر مملکت جناب بھگونت کھوبا، کیمیکل اور پیٹرو کیمیکل کی سکریٹری محترمہ آرتی اہوجا بھی ایف آئی سی سی آئی (FICCI) کے اراکین اور وزارت کے سینیئر افسران کے ساتھ میٹنگ میں موجود تھیں۔

اس موقع پر بات کرتے ہوئے، مرکزی وزیر نے کہا، ”یہ تقریب سیکٹر میں پائیدار ترقی کے لیے زبردست صلاحیت اور معاون حکومتی پالیسی کو ظاہر کرے گی۔ یہ ملکی اور بین الاقوامی سرمایہ کاروں اور دیگر اسٹیک ہولڈروں کو بات چیت اور اتحاد قائم کرنے اور وزیر اعظم جناب نریندر مودی جی کے ’میک ان انڈیا، میک فار دی ورلڈ‘ مشن کو مزید مضبوط کرنے کے لیے ایک پلیٹ فارم بھی فراہم کرے گا۔ ڈاکٹر منڈاویہ نے ’وژن 2030 - کیمیکلز اینڈ پیٹرو کیمیکل بلڈ انڈیا کے تھیم کے ساتھ انڈیا کیم-2022 کے 12ویں ایڈیشن کے لیے بروشر بھی لانچ کیا۔

 

 

مرکزی وزیر نے مزید کہا، ”یہ تقریب سرمایہ کاروں اور مواقع کی شناخت کرنے کا موقع فراہم کرے گی۔ جبکہ حکومت ہند اپنی ”کاروبار میں آسانی“ کی پالیسیوں اور ترغیبات کے ساتھ عالمی سرمایہ کاروں کے لیے ایک سازگار ماحولیاتی نظام فراہم کر رہی ہے، آنے والی عالمی تقریب کیمیکل سیکٹر میں سرمایہ کاروں اور اسٹیک ہولڈروں کے لیے ہندوستان کو ایک سازگار منزل کے طور پر پیش کرے گی۔

ایشیا پیسیفک خطے میں کیمیکل اور پیٹرو کیمیکل سیکٹر کے سب سے بڑے کمپوزٹ ایونٹس میں سے ایک ہونے کے ناطے، انڈیا کیم - 2022 کے 12ویں ایڈیشن کا فلیگ شپ ایونٹ 6 سے 8 اکتوبر 2022 تک FICCI کے ساتھ مل کر کیمیکل اور پیٹرو کیمیکل ڈیپارٹمنٹ کے ذریعے منعقد کیا جائے گا۔

انڈیا کیم نمائش کا مقصد ہندوستانی کیمیکل صنعت اور صنعت کے مختلف شعبوں (مثلاً کیمیکل، پیٹرو کیمیکل، ایگرو کیمیکل انڈسٹری، پراسیس اور مشینری) کی بڑی صلاحیت کو ظاہر کرنا ہے، جو ایک سازگار ماحولیاتی نظام کے لحاظ سے ہے جو معاون حکومتی پالیسی اور سرمایہ کاروں کے لیے سرمایہ کاری کے بڑے مواقع کے ذریعے فراہم کیے گئے ہیں۔ ہندوستانی کیمیکل اور پیٹرو کیمیکل سیکٹر کی مارکیٹ کا حجم اس وقت 178 بلین امریکی ڈالر ہے۔ یہ شعبہ وزیر اعظم کے میک ان انڈیا اور میک فار دی ورلڈ کے اقدام کی حمایت کرتا ہے۔ کیمیکل اور پیٹرو کیمیکل سیکٹر ہندوستان کو ایک عالمی مینوفیکچرنگ مرکز میں تبدیل کر سکتا ہے۔ ہندوستان نہ صرف دنیا کا چھٹا سب سے بڑا کیمیکل تیار کرنے والا ملک ہے بلکہ 175 سے زیادہ ممالک کو کیمیکل برآمد کرتا ہے۔ یہ ہندوستان کی کل برآمدات کا 13 فیصد ہے۔

 

تفصیلات کے لیے بروشر دیکھنے کے لیے یہاں کلک کریں

**************

ش ح۔ ف ش ع-م ف   

U: 6987



(Release ID: 1837690) Visitor Counter : 125