ہنر مندی کے فروغ اور صنعت کاری کی وزارت

نیشنل اپرنٹس شپ میلہ 2022 , 21 اپریل 2022 کو ملک بھر میں  سات سو  سے زیادہ مقامات پر منعقد کیا جائے گا

Posted On: 19 APR 2022 3:18PM by PIB Delhi

اسکل انڈیا، ڈائریکٹوریٹ جنرل آف ٹریننگ (ڈی جی ٹی ) کے ساتھ مل کر، 21 اپریل 2022 کو ملک بھر میں  سات سو  سے زیادہ مقامات پر ایک روزہ  ’اپرنٹس شپ میلہ ‘ کا انعقاد کر رہا ہے ۔

اس پہل کا مقصد ایک لاکھ سے زیادہ اپرنٹس کی خدمات حاصل کرنے میں مدد کرنا اور صحیح ہنر کو استعمال کرنے میں آجروں کی مدد کرنا اور اسے تربیت اور عملی مہارتوں کی فراہمی کے ساتھ مزید ترقی دینا ہے۔

اس تقریب میں ملک بھر میں 4000 سے زائد تنظیموں کی شرکت کا مشاہدہ کیا جائے گا، جو کہ پاور، ریٹیل، ٹیلی کام، IT/ITeS، الیکٹرانکس، آٹوموٹیو اور مزید ایسے ہی 30 سے ​​زائد شعبوں میں کام کر رہے ہیں۔اس کے علاوہ، خواہشمند نوجوانوں کو 500+ سے زیادہ تجارتوں میں شامل ہونے اور منتخب کرنے کا موقع ملے گا جن میں ویلڈر، الیکٹریشن، ہاؤس کیپر، بیوٹیشن، مکینک وغیرہ شامل ہیں۔

وزیر اعظم کی طرف سے 15 جولائی 2015 کو شروع کی گئی ہنر مندی کی ترقی اور انٹرپرینیورشپ کی قومی پالیسی، 2015، اپرنٹس شپ کو مناسب معاوضے کے ساتھ ہنر مند افرادی قوت کو فائدہ مند روزگار فراہم کرنے کے ایک ذریعہ کے طور پر تسلیم کرتی ہے۔

اسکل ڈیولپمنٹ اور انٹرپرینیورشپ کی وزارت نے بھی ملک میں کاروباری اداروں کے ذریعے بھرتی کیے گئے اپرنٹس کی تعداد بڑھانے کے لیے کئی کوششیں کی ہیں۔اس کا مقصد ہنر مند افرادی قوت کی طلب اور رسد میں فرق کو پُر کرنا اور ملازمت کے دوران تربیت حاصل کرکے اور روزگار کے بہتر مواقع حاصل کرکے ہندوستانی نوجوانوں کی امنگوں کو پورا کرنا ہے۔ وہ طلبا جنہوں نے کم از کم کلاس 5 پاس کی ہے ان لوگوں کو جنہوں نے 12 ویں جماعت سے گریجویشن کیا ہے، اسکل ٹریننگ سرٹیفکیٹ ہولڈرز، آئی ٹی آئی  طلباء، ڈپلومہ ہولڈر اور گریجویٹ اپرنٹس شپ میلے میں درخواست دینے کے اہل ہیں۔

امیدواروں کے پاس ریزیوم کی تین کاپیاں، تمام مارک شیٹس اور سرٹیفکیٹس کی تین کاپیاں (پانچویں سے بارہویں پاس، اسکل ٹریننگ سرٹیفکیٹ، انڈرگریجویٹ اور گریجویٹ (بی اے، بی کام، بی ایس سی، وغیرہ)، فوٹو آئی ڈی (آدھار کارڈ/ ڈرائیونگ لائسنس وغیرہ) اور متعلقہ مقامات پر امیدواروں کے پاس ریزیوم کی تین کاپیاں، تمام مارک شیٹس اور سرٹیفکیٹس کی تین کاپیاں (5 ویں سے 12 ویں پاس، اسکل ٹریننگ سرٹیفکیٹ، انڈرگریجویٹ اور گریجویٹ (بی اے، بی کام، بی ایس سی، وغیرہ)، فوٹو آئی ڈی (آدھار کارڈ/ ڈرائیونگ لائسنس وغیرہ) اور متعلقہ مقامات پر چسپاں کرنے کے لئے چاہئیں۔

ممکنہ درخواست دہندگان اپرنٹس شپ میلے میں شرکت کرکے کئی فوائد حاصل کریں گے۔ ان کے پاس موقع پر ہی پیش کردہ اپرنٹس شپ حاصل کرنے اور صنعت کی براہ راست نمائش حاصل کرنے کا بہت بڑا موقع ہے۔ اس کے بعد، انہیں نئی ​​مہارتیں تیار کرنے کے لیے حکومتی معیارات کے مطابق ماہانہ وظیفہ ملے گا، سیکھنے کے دوران کمانے کا موقع ملے گا۔

امیدواروں کو نیشنل کونسل فار ووکیشنل ایجوکیشن اینڈ ٹریننگ (این سی وی ای ٹی ) کے ذریعہ تسلیم شدہ سرٹیفکیٹ ملے گا، جس سے تربیت کے بعد ان کی ملازمت کے امکانات بڑھ جائیں گے۔ اپرنٹس شپ میلوں میں شرکت کرنے والے اداروں کو ایک مشترکہ پلیٹ فارم پر ممکنہ اپرنٹس سے ملنے اور موقع پر ہی امیدواروں کا انتخاب کرنے کا موقع ملتا ہے۔ اس کے علاوہ، چھوٹے پیمانے کی صنعتیں بھی جن میں کم از کم چار ورکنگ ممبرز ہوں وہ بھی ایونٹ میں اپرنٹس کی خدمات حاصل کر سکتے ہیں۔

*****

 

 

U.No:4433

ش ح۔ ش ت۔ س ا



(Release ID: 1818099) Visitor Counter : 141