وزارتِ تعلیم
azadi ka amrit mahotsav

شری سبھاس سرکار اختراعی کامیابیوں(اے آر آئی آئی اے)2021 پر،کَل اداروں کی اٹل درجہ بندی (رینکنگ)جاری کریں گے

Posted On: 28 DEC 2021 12:50PM by PIB Delhi

اختراعی کامیابیاں (اے آر آئی آئی اے) پر اداروں کی اٹل درجہ بندی (رینکنگ) وزیر مملکت برائے تعلیم ڈاکٹر سبھاس سرکار  کا ورچوئل  طور پر 29 دسمبر 2021 کو اعلان کریں گے۔

اے آر آئی آئی اےوزارت تعلیم اوراے آئی سی ٹی ای کا ایک بہت ہی منفرد مشترکہ پہل ہے جس میں طلباء اور اساتذہ کے درمیان اختراع، اسٹارٹ اپس اور کاروباری ترقی سے متعلق اشارے پر ہندوستان میں اعلیٰ تعلیمی اداروں کو منظم طریقے سے درجہ بندی کرنا ہے۔اے آر آئی آئی اے پیٹنٹ فائلنگ اور گرانٹ، رجسٹرڈ طلباء اور فیکلٹی اسٹارٹ اپس کی تعداد، انکیوبیٹڈ اسٹارٹ اپس کے ذریعہ فنڈ جنریشن، اختراعات اور انٹرپرینیورشپ کو فروغ دینے کے لیے اداروں کے ذریعہ تخلیق کردہ خصوصی انفراسٹرکچر، وغیرہ جیسے پیرامیٹرز پر اداروں کا تنقیدی جائزہ لیتا ہے۔

 

WhatsAppImage2021-12-28at12.54.44PM30RF.jpeg

 

اے آئی سی ٹی ای کے چیئرمین پروفیسرانیل سہسرا بدھے نے روشنی ڈالی کہ ہندوستان گلوبل انوویشن انڈیکس(جی آئی آئی) کی درجہ بندی میں مسلسل بہتری کر رہا ہے اور اب 2015 میں  46 ویں نمبر سے 2021 میں 81و یں نمبر پر آگیا ہے۔ ہم دنیا کے تیسرے سب سے بڑے اسٹارٹ اپس مرکز کے طور پر بھی ابھرے ہیں لیکن پھر بھی انہوں نے مزید کہا کہ ہمارے پاس بہتری کی بڑی گنجائش ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ اے آئی سی ٹی ای کو پختہ یقین ہے کہ آنے والے سالوں میں، ہمارے تکنیکی ادارے،اگلی نسل کی ٹیکنالوجی سے چلنے والے اسٹارٹ اپس کا چشمہ بن جائیں گے اگرچہ ہم ایک متحرک اختراعات اور کاروباری ماحولیاتی نظام تشکیل دے سکتے ہیں۔اے آر آئی آئی اےدرجہ بندی اس سمت میں ایک بڑی کوشش ہے۔

ڈاکٹرابھے جیراوزارت ،چیف انوویشن آفیسر،وزارت تعلیم نے کہا کہ اے  آر آئی آئی اے کا پہلا ایڈیشن 2018 میں شروع کیا گیا تھا اور اس نے ہمارے ایچ ای آئیز میں اختراعی ماحولیاتی نظام کو فروغ دینے کے لیے بہت زیادہ حوصلہ افزائی کی ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ اے آر آئی آئی اے2021 میں پہلے ایڈیشن کے مقابلے میں بے مثال شرکت دیکھنے میں آئی ہے۔ اس سال 1438 اداروں (بشمول تمام آئی آئی ٹیز،این آئی ٹیز،آئی آئی سائنس ، وغیرہ) نے حصہ لیا جبکہ پچھلے سال اے آرآئی آئی  اے  (اے آر آئی آئی اے۔2020) کے دوسرے ایڈیشن کے دوران 674 ایچ ای آئیز تھے۔ یہ دوسرے ایڈیشن کے مقابلے میں دوگنا اور پہلے ایڈیشن کے مقابلے میں تقریباً 4 گنا زیادہ ہے۔

اے آر آئی آئی اے۔2021رینک کا اعلان 9 الگ الگ زمروں میں کیا جائے گا جس میں مرکزی مالی اعانت سے چلنے والے تکنیکی ادارے (مثال کے طور پرآئی آئی ٹیز،این آئی ٹیز وغیرہ)، ریاستی یونیورسٹیاں، ریاستی اسٹینڈ الون ٹیکنیکل کالج، نجی یونیورسٹیاں، نجی اسٹینڈ الون ٹیکنیکل کالج، غیر تکنیکی سرکاری اور نجی یونیورسٹیاں اور ادارے شامل ہیں۔

*************

 

 

 

ش ح ۔  ش ت ۔ م ش

U. No.14893



(Release ID: 1785768) Visitor Counter : 81