وزارت دفاع

آئی این ایس طبر کا مصر کے الیگزینڈریا کا دورہ

Posted On: 29 JUN 2021 3:16PM by PIB Delhi

 

نئی  دلّی ، 29 جون / بھارتی بحریہ   کا صفِ اول کا جنگی جہاز آئی این ایس طبر  خیر سگالی کے  دو روزہ دورے پر 27 جون ، 2021 ء کو الیگزینڈریا پہنچا ہے۔  بھارت اور مصر کے  مضبوط باہمی تعلقات ہیں اور بھارتی بحریہ کے  جہازوں نے  کئی بار الیگزینڈریا بندر گاہ کا دورہ کیا ہے ۔

          آئی این ایس طبر کے کمانڈنگ افسر کیپٹن ایم مہیش اور اُن کے جہاز کے عملے نے الیگزینڈریا کے بحریہ کے اڈے پر نا معلوم سپاہیوں کی یادگار پر گل دائرہ نذر کیا ۔  کمانڈنگ افسر نے  الیگزینڈریا کے  بحری اڈے  کے کمانڈر ریئر ایڈمیرل  ایمن  اَل دلے  سے بھی ملاقات کی ۔

          بندر گاہ سے روانگی  پر آئی این ایس طبر نے  مصر کے  بحریہ کے جہاز توشکا  کے ساتھ سمندر میں بحری  ساجھیداری کی مشق بھی کی ۔ اِن مشقوں میں  ہیلو ڈیک لینڈنگ آپریشن اور راستے میں ایندھن بھرنے کی مشقیں  بھی کیں ۔   سمندر میں  ، اِن مشقوں سے  بحریہ کے درمیان تعاون  اور بھارتی اور  مصری  بحریہ کی  ایک دوسرے کے ساتھ  ساجھیداری کا اظہار ہوتا ہے ۔ آئی این ایس طبر کے خیر سگالی دورے کا مقصد دونوں فریقوں کے درمیان تعلقات کو مستحکم کرنا  اور تعلقات کو مزید مستحکم کرنے کے لئے نئے راستے تلاش کرنا بھی ہے ۔

 

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/Pix6A4CD.jpeg

۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔ ۔ ۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔ ۔ ۔۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔ ۔ ۔ ۔

( ش ح ۔ و ا ۔ ع ا  ۔ 29-06-2021 )

U.No. 6005

 



(Release ID: 1731229) Visitor Counter : 119