مواصلات اور اطلاعاتی ٹیکنالوجی کی وزارت

بین الاقوامی ٹیلی کمیونیکیشن یونین نے ہندوستان کو اپنے ڈیجیٹل انوویشن بورڈ کے شریک چیئرمین کے طور پر منتخب کیا


ہندوستان میں آئی ٹی یو ایریا آفس انڈیا، ڈیجیٹل انوویشن بورڈ، ڈیجیٹل ٹرانسفارمیشن لیب، ایکسلریشن سینٹرز، گلوبل انوویشن سینٹر کو بڑھانے سے متعلق مختلف اقدامات پر اتفاق کیا گیا

سائبر سیکورٹی، اوران، کوانٹم اور ٹیکنالوجی کے دیگر ابھرتے ہوئے شعبوں میں ہند-جاپان مشترکہ ورکنگ گروپ کے درمیان تعاون جاری رہنے پر اتفاق

ہندوستان اور بحرین نے مصنوعی ذہانت، 5 جی کے استعمال کے معاملات، سائبر سیکورٹی اور ڈیٹا ایمبیسی کی ترقی جیسے شعبوں میں آئی سی ٹی کے شعبے میں فعال طور پر تعاون کرنے کا فیصلہ کیا

20 مارچ 2024 کو سرکاری زبان (یونین کے سرکاری مقاصد کے لیے استعمال) ضابطے، 1976 کے قاعدہ 10(4) کے تحت مطلع کیا گیا

Posted On: 21 MAR 2024 6:10PM by PIB Delhi

بھارتی حکومت میں ٹیلی کمیونیکیشن محکمے کے سکریٹری ڈاکٹر نیرج متل نے 18-20 مارچ، 2024 تک انٹرنیشنل ٹیلی کمیونیکیشن یونین (آئی ٹی یو ) کے ہیڈ کوارٹر میں ٹیلی کمیونیکیشن اور انفارمیشن اینڈ کمیونیکیشن ٹیکنالوجی (آئی سی ٹی ) کے شعبوں میں تعاون اور اختراعی اقدامات کی تلاش سے متعلق  کئی اہم میٹنگوں کے لیے جنیوا میں ایک اعلیٰ سطحی وفد کی قیادت کی ۔ دورے کے  اہم  نکات مندرجہ ذیل  ہیں:

بھارت ، ڈیجیٹل انوویشن بورڈ کی قیادت کرتا ہے جس میں ڈاکٹر نیرج متل شریک چیئرمین ہیں: ڈاکٹر نیرج متل کو متفقہ طور پر آئی ٹی یو کے ڈیجیٹل انوویشن بورڈ کے شریک چیئر کے طور پر انوویشن اینڈ انٹرپرینیورشپ الائنس فار ڈیجیٹل ڈیولپمنٹ کے تحت تشکیل دیا گیا تھا۔ ڈیجیٹل انوویشن بورڈ ایشیا، یورپ، افریقہ، شمالی اور جنوبی امریکہ میں پھیلے ہوئے آئی ٹی یو  کے 23 رکن ممالک کے ٹیلی کام/آئی سی ٹی  کے وزراء اور نائب وزراء پر مشتمل ہے۔

انٹرنیشنل ٹیلی کمیونیکیشن یونین (آئی ٹی یو ) نے جدت طرازی کے شعبے میں آئی ٹی یو  کی رکنیت کی اہم غیر پوری ضروریات کو پورا کرنے کے لیے جدت اور کاروباری اتحاد برائے ڈیجیٹل ترقی کا آغاز کیا ہے، جیسا کہ ورلڈ ٹیلی کمیونیکیشن ڈویلپمنٹ کانفرنس 2022 (ڈبلیو ٹی ڈی سی 22- ) میں اپنائے گئے کیگالی ایکشن پلان اور آئی ٹی یو  پلینی پوٹینشیلی کانفرنس  2022 (پی پی  - 22 کے نتائج میں بیان کیا گیا ہے۔ اتحاد کے پاس تین اہم ادارے  ہیں:-

 

     ڈیجیٹل ٹرانسفارمیشن لیب

     ایکسلریشن سینٹرز کا نیٹ ورک

     ڈیجیٹل انوویشن بورڈ

الائنس ڈیجیٹل انوویشن بورڈ قائم کرتا ہے تاکہ سب کے لیے زیادہ جامع اور مساوی ڈیجیٹل مستقبل تخلیق کرنے کے لیے اہم مقامی اہل کاروں کی تعمیر اور ڈیجیٹل ترقی میں جدت طرازی اور کاروباری شخصیت کو فروغ دینے کے اپنے مشن کے حوالے سے اسٹریٹجک رہنمائی، مہارت اور وکالت فراہم کرے۔

انٹرنیشنل ٹیلی کمیونیکیشن یونین (آئی ٹی یو ) نے دنیا بھر میں نیٹ ورک ایکسلریشن سینٹرز کی کوششوں کو مربوط کرنے کے لیے آئی ٹی یو  ایریا آفس اور انوویشن سینٹر، نئی دہلی، انڈیا میں گلوبل انوویشن سینٹر کے ساتھ نیٹ ورک آف ایکسلریشن سینٹرز کی میزبانی کے لیے دنیا بھر سے 17 تنظیموں کا انتخاب کیا ہے۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image0011ABA.jpg

ڈاکٹر نیرج متل نے اس ہفتے کے اوائل میں آئی ٹی یو ہیڈ کوارٹر میں ڈاکٹر کاسموس زوازوا کے ساتھ میٹنگ کی۔ میٹنگ کے دوران آئی ٹی یو ایریا آفس انڈیا، ڈیجیٹل انوویشن بورڈ، ڈیجیٹل ٹرانسفارمیشن لیب، ایکسلریشن سینٹرز، گلوبل انوویشن سینٹر انڈیا میں اسکیلنگ سے متعلق مختلف اقدامات پر تبادلہ خیال کیا گیا اور آگے مزید پیش رفت  پر اتفاق کیا گیا۔ انہوں نے عالمی ٹیلی کمیونیکیشن اسٹینڈرڈائزیشن اسمبلی (ڈبلیو ٹی ایس اے )  2024 کے ساتھ ساتھ ہندوستان میں ڈیجیٹل انوویشن بورڈ کی اگلی میٹنگ کی میزبانی کے لیے آئی ٹی یو  کو مدعو کیا۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image002NGF1.png

آئی ٹی یو کی سرگرمیوں میں ہندوستان کی شرکت میں اضافہ:

 

ڈاکٹر نیرج متل نے جنیوا میں ہندوستان کے مستقل مشن (پی ایم آئی ) میں ایک جائزہ میٹنگ کی بھی صدارت کی۔ پی ایم آئی کے مستقل نمائندے جناب  ارندم باغچی اور دیگر سینئر افسران میٹنگ میں شامل ہوئے۔ میٹنگ میں اہم سنگ میلوں پر پیش رفت اور آئی ٹی یو کی سرگرمیوں میں ہندوستان کی شرکت کو بڑھانے کی کوششوں کا جائزہ لیا گیا جس میں ہندوستان سے اکیڈمی اور صنعت کے اراکین کی زیادہ مصروفیت تھی۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image0031VDW.png

 

دو طرفہ میٹنگز۔

 

ہندوستان اور جاپان کے درمیان دو طرفہ میٹنگ آئی ٹی یو ہیڈ کوارٹر میں ڈیجیٹل انوویشن بورڈ میٹنگ کے موقع پر ہوئی۔ اس میٹنگ کی صدارت ڈاکٹر نیرج متل اور جاپان کے امور داخلہ اور مواصلات کے نائب وزیر جناب  ہیروشی یوشیدا نے کی۔ میٹنگ میں ٹیلی کام اور آئی سی ٹی کے شعبے میں ہندوستان اور جاپان کی مصروفیات کا جائزہ لیا گیا اور رہنماؤں نے دونوں ممالک کے درمیان مصنوعی ذہانت ، 5 جی  کے  استعمال کے معاملات اور کوانٹم پروڈکٹس سرٹیفیکیشن پر فعال تعاون کی تجویز پیش کی۔ دونوں نے بھروسہ مند مصنوعات پر ایک فریم ورک تیار کرنے کے لیے تعاون کرنے کی ضرورت پر زور دیا اور 5 جی کے استعمال کے معاملات پر ذیلی ورکنگ گروپس اور آئی سی ٹی  پر بھارت  جاپان جوائنٹ ورکنگ گروپ کے تحت بڑے پیمانے پر ایم آئی ایم او  کو چلانے پر اتفاق کیا۔

ڈاکٹر متل نے جاپانی حکومت اور صنعت کے مندوبین کو ڈبلیو ٹی ایس اے 2024 اور انڈیا موبائل کانگریس (آئی ایم سی) 2024 کا دورہ کرنے اور شرکت کرنے کی دعوت دی اس کے علاوہ ڈبلیو ٹی ایس اے 2024 کے ساتھ منعقد ہونے والے مختلف ضمنی پروگراموں جیسے آئی ٹی یو کیلیڈواسکوپ، نمائشیں، کانفرنس برائے اے آئی  پر گڈ گلوبل امپیکٹ انڈیا، نیٹ ورک آف انڈیا، خواتین، ڈبلیو ایچ او کے ساتھ محفوظ سننے پر ورکشاپ، ہیکاتھون ۔

 

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image004E18U.png

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image005J1ON.png

 

ٹیلی کام سکریٹری نے ڈیجیٹل انوویشن بورڈ میٹنگ کے موقع پر جنیوا کے آئی ٹی یو ہیڈکوارٹر میں بحرین کے ٹرانسپورٹ اور ٹیلی کام کے وزیر مسٹر محمد بن تھمیر کے ساتھ ہندوستان اور بحرین کے درمیان ایک دو طرفہ میٹنگ کی شریک صدارت کی۔ دونوں ممالک نے مصنوعی ذہانت، 5 جی کے استعمال کے معاملات، سائبر سیکیورٹی، ڈیٹا ایمبیسی کی ترقی جیسے شعبوں میں آئی سی ٹی کے شعبے میں فعال طور پر تعاون کرنے کا فیصلہ کیا۔ دونوں نے 2015 میں ختم ہونے والے دونوں ممالک کے درمیان آئی سی ٹی پر مفاہمت نامے پر نظر ثانی کرنے پر اتفاق کیا۔

ہندوستان نے بحرین کے ساتھ مصنوعی ذہانت کے نظام کی منصفانہ تشخیص اور درجہ بندی پر ٹی ای سی معیار، ریگولیٹری سینڈ باکس پر اسٹیٹس نوٹ کا اشتراک کرنے کی تجویز پیش کی۔

 

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image006J479.png

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image007CVYC.png

 

یہ دورہ عالمی ٹیلی کمیونیکیشن کے منظر نامے کی تشکیل میں ہندوستان کی فعال مصروفیت اور سماجی و اقتصادی ترقی کے لیے جدت طرازی سے فائدہ اٹھانے کے اس کے عزم کی نشاندہی کرتا ہے۔

 

*********

ش ح ۔ا م۔م ص۔

U:6296



(Release ID: 2015998) Visitor Counter : 122


Read this release in: English , Hindi , Marathi , Tamil