بھاری صنعتوں کی وزارت

حکومت نے برقی گاڑیوں (ای وی) کے ماحولیاتی نظام کو تقویت دینے کے لیے ایک اہم منصوبے کا اعلان کیا،


یہ اسٹریٹجک اقدام مینوفیکچرنگ اور چارجنگ انفراسٹرکچر دونوں پر مرکوز ہے، جس کا مقصد الیکٹرک گاڑیوں کے لیے زمین کی تزئین کو مضبوط اور وسیع کرنا ہے

Posted On: 01 FEB 2024 2:29PM by PIB Delhi

پائیدار نقل و حمل کی طرف ایک تبدیلی کے اقدام کے طور پر، مرکزی وزیر خزانہ اور کارپوریٹ امور، محترمہ نرملا سیتا رمن نے آج پارلیمنٹ میں عبوری بجٹ 2024-25 پیش کرتے ہوئے برقی گاڑیوں (ای وی) کے ماحولیاتی نظام کو تقویت دینے کے ایک پرجوش منصوبے کا اعلان کیا۔ یہ اسٹریٹجک اقدام مینوفیکچرنگ اور چارجنگ انفراسٹرکچر دونوں پر مرکوز ہے، جس کا مقصد الیکٹرک گاڑیوں کے لیے زمین کی تزئین کو مضبوط اور وسیع کرنا ہے۔

عوامی نقل و حمل کو بڑھانے پر خصوصی توجہ کے ساتھ، حکومت الیکٹرک بسوں کو بڑے پیمانے پر اپنانے کی حوصلہ افزائی کرنے کے لیے تیار ہے۔ ای بس آپریٹروں کے درمیان اعتماد کو فروغ دیتے ہوئے ادائیگی کے حفاظتی طریقہ کار کے نفاذ کے ذریعے یہ سہولت فراہم کی جائے گی۔ توقع ہے کہ اس اقدام سے پبلک ٹرانسپورٹ نیٹ ورک کو تقویت ملے گی، جو ماحول دوست اور توانائی کی بچت کرنے والے سفر کے موڈ کو فروغ دے گی۔

وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے 2070 تک ملک کو کاربن غیر جانبدار بنانے کے وژن کو اپنایا ہے۔ اس کو ذہن میں رکھتے ہوئے، حکومت ملک میں صاف ستھری اور ماحول دوست گاڑیوں کو فروغ دینے کے لیے پرعزم ہے۔ بھاری صنعتوں کی وزارت اور آٹوموبائل انڈسٹری اس سمت میں اپنا کردار ادا کرنے کے لیے تیار ہیں۔

یہ فعال قدم ایک صاف ستھرے اور سرسبز مستقبل کو فروغ دینے کے لیے حکومت کے عزم کی عکاسی کرتا ہے، جس میں الیکٹرک گاڑیوں کی صنعت کی پائیدار ترقی کے لیے ایک مضبوط بنیاد کی تعمیر پر زور دیا گیا ہے۔

*************

 

ش ح۔ ف ش ع- م ف

U: 4269



(Release ID: 2001553) Visitor Counter : 28