الیکٹرانکس اور اطلاعات تکنالوجی کی وزارت

وزارت الیکٹرانکس اور انفارمیشن ٹکنالوجی کے سکریٹری نے تعلیمی اداروں کے لیے ڈومین رجسٹریشن، ڈی این ایس اور ویلیو ایڈڈ خدمات کے لیے ارنیٹ انڈیا کے ویب پورٹل کا افتتاح کیا

Posted On: 04 JAN 2024 7:21PM by PIB Delhi

الیکٹرانکس اور انفارمیشن ٹکنالوجی کی وزارت (ایم ای آئی ٹی وائی) کے سکریٹری جناب ایس کرشنن نے آج یہاں اپنے ہیڈ آفس میں ملک کے تعلیمی اداروں کے لیے ار نیٹ انڈیا کے نئے تیار کردہ مربوط ویب پورٹل کا افتتاح کیا۔ پورٹل ڈومین رجسٹریشن ، ڈی این ایس اور ویلیو ایڈڈ خدمات پیش کرے گا۔ ویب سائٹ بطور خدمت (ڈبلیو اے اے ایس) اور لرننگ مینجمنٹ بطور سروس (ایل ایم اے اے ایس)۔ صارفین اپنی ضرورت کے مطابق اسکولوں ، کالجوں ، یونیورسٹیوں کے لیے دستیاب ٹیمپلیٹس کی مختلف اقسام میں سے منتخب کرسکتے ہیں اور اپنی ویب سائٹ اور لرننگ مینجمنٹ سسٹم تشکیل دے سکتے ہیں۔ صارف ایک کلک کے ساتھ ٹیمپلیٹ کو کسٹمائز کرکے ویب سائٹ اور ایل ایم ایس پبلش کرسکتا ہے۔ یہ ویب پورٹل اوپن سورس سافٹ ویئر اور ابھرتی ہوئی ٹیکنالوجیز جیسے اے آئی / ایم ایل کا استعمال کرتے ہوئے تیار کیا گیا ہے۔

اس کے علاوہ وزارت داخلہ کے سکریٹری جناب ایس کرشنن نےارنیٹ انڈیا کے نئے کانفرنس ہال کا بھی افتتاح کیا اور افسروں اور عملے سے بات چیت کی۔

ارنیٹ انڈیا  وزارت کے تحت ایک غیر منافع بخش سائنسی سوسائٹی ہے۔ یہ ان تمام تعلیمی اور تحقیقی اداروں کے لیے خصوصی ڈومین رجسٹرار ہے جن کے ڈومین نام کے طور پر ac.in، edu.in  اور  res.in ہیں۔ اس کے علاوہ ای ارنیٹ انڈیا ملک کے تعلیمی اور تحقیقی اداروں کو ویب رسائی کی خدمات، کیمپس وائی فائی خدمات، اسمارٹ کلاس رومز اور زمینی اور سیٹلائٹ پر مبنی نظاموں کے ذریعے رابطہ فراہم کر رہا ہے۔ یہ ڈیٹا سینٹرز قائم کرنے کے میدان میں بھی ہے۔

کسی بھی سوال کے لیے، براہ کرم جناب نوین چودھری، رجسٹرار، ای آر نیٹ انڈیا سے رجسٹرار اور 011-22170578 پر رابطہ کریں۔

***

(ش ح – ع ا – ع ر)

U. No. 3264



(Release ID: 1993226) Visitor Counter : 54


Read this release in: English , Hindi , Telugu