بجلی کی وزارت

جموں طلبہ کی زیر قیادت نیشنل موومنٹ فار انرجی کنزرویشن کے نام سے 4ای  ویو  کا آغاز


فور ای ویو تحریک کاربن کے اخراج کے نقصان دہ اثرات کو کم کرنے اور پائیدار توانائی کے مستقبل کی راہ ہموار کرنے کے عزم کی نشاندہی کرتی ہے: بجلی اور نئی اور قابل تجدید توانائی کے مرکزی  وزیر

فور ای  ویو تحریک کرہ ارض کی حفاظت میں اہم کردار ادا کرے گی: لیفٹیننٹ گورنر ،جموں وکشمیر

Posted On: 08 DEC 2023 6:58PM by PIB Delhi

بجلی اور نئی اور قابل تجدید توانائی مرکزی وزیر  جناب آر کے سنگھ نے 4E ویو کا آغاز کیا ہے، جو ایک طالب علم کی زیر قیادت قومی تحریک برائے توانائی تحفظ ہے۔ یہ تحریک جموں و کشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر جناب منوج سنہا کی موجودگی میں شروع کی گئی، جب ایل جی نے کل 7 دسمبر 2023 کو دہلی میں وزیرمحترم  سے ملاقات کی۔

تحریک پائیدار طریقوں کو فروغ دینے اور توانائی کی بچت کے لیے افراد اور کمیونٹیز میں ذمہ داری کا احساس پیدا کرنے کی کوشش کرتی ہے۔

فور ای ویو  چار اہم عناصر سمیٹے ہوئے  ہے:

  • ماحول- دوست: توانائی کی بچت کے طریقوں کو فروغ دینا جو ماحولیات کے عین مطابق ہوں ۔
  • معیشت: توانائی کی بچت کے حل پر زور دینا جو افراد اور برادریوں کے لیے معاشی فوائد کا باعث بنتے ہیں۔
  • تعلیم: عوام کو توانائی کی بچت کے طریقوں اور ان کی اہمیت کے بارے میں باخبر کرنے پر  توجہ مرکوز کرنا
  • بااختیار بنانا: افراد اور کمیونٹیز کو توانائی کے تحفظ میں فعال کردار ادا کرنے کے لیے بااختیار بنانا

 گورنمنٹ کالج آف انجینئرنگ اینڈ ٹکنالوجی (جی سی ای ٹی) جموں کے طلباء سے شروع ہونے والی، نوجوانوں کی زیر قیادت یہ تحریک جموں و کشمیر کے پاور ڈیولپمنٹ ڈیپارٹمنٹ، حکومت جموں و کشمیر اور بیورو آف انرجی ایفیشنسی (بی ای ای)، وزارت بجلی، حکومت ہند  کے تعاون سے شروع کی گئی ہے۔جو ملک کے لوگوں کو توانائی تحفظ میں اپنا حصہ ڈالنے کے لئے ترغیب دیتی ہے۔

اس موقع پر، وزیر محترم نے تحریک کے ویب پورٹل (www.4ewave.com) کی نقاب کشائی کی، جو توانائی کے تحفظ سے متعلق معلومات اور وسائل کے اشتراک کے لیے ملک بھر کے شہریوں کو ایک انٹرایکٹو پلیٹ فارم فراہم کرے گا۔ صارف دوست پورٹل کو تحریک میں شامل ہونے کے لئے ایک آسان اندراج عمل کی ضرورت ہوتی ہے اور شرکاء کو اعترافی سرٹیفکیٹ فراہم کیے جاتے ہیں۔ کوئی بھی ہندوستانی شہری اس مہم کا حصہ بن سکتا ہے۔ شرکاء کو ان کے کھپت کے نمونوں کے مطابق توانائی کی بچت کے ذاتی مشورے، توانائی کے تحفظ میں تازہ ترین پیشرفت کے بارے میں باقاعدہ اپ ڈیٹس، اور توانائی کے تحفظ پر مضامین کا اشتراک کرنے کے لیے ایک متحرک پلیٹ فارم بھی ملے گا جس کا نام ای-کشتیج نامی ای میگزین میں شائع کیا جائے گا۔ مزید برآں، سہ ماہی  پورٹل توانائی کے تحفظ پر توجہ مرکوز کرنے والے مقابلوں کی میزبانی کرے گا، جو صارفین کو ایک انٹرایکٹو تجربہ فراہم کرے گا۔

جموں و کشمیر  کے لیفٹیننٹ گورنر نے اس نیک کام  میں جموں و کشمیر کے نوجوانوں کی فعال شرکت کی تعریف کی۔ LG نے کہا کہ یہ اقدام توانائی کے تحفظ کے قومی مقصد کو فروغ دینے میں اہم کردار ادا کرے گا اور کرہ ارض کی حفاظت میں مدد دینے میں اہم کردار ادا کرے گا۔

توانائی کے وزیر جناب آر کے سنگھ نے اس بات پر زور دیا کہ 4E ویوتحریک نقصان دہ کاربن کے اخراج کے اثرات کو کم کرنے اور پائیدار توانائی کے مستقبل کے لیے راہ ہموار کرنے کے لیے ایک پختہ عزم کی نشاندہی کرتی ہے۔ 4E ویو مہم میں فعال طور پر شامل ہو کر، افراد نہ صرف کاربن فوٹ پرنٹس کو کم کرنے کی جانب قدم اٹھا رہے ہیں بلکہ ایک زیادہ پائیدار اور ماحول دوست مستقبل کے لیے اجتماعی ذمہ داری کو بھی فروغ دے رہے ہیں۔ انہوں نے تمام ہندوستانی شہریوں کو توانائی کے تحفظ اور پائیدار مستقبل کی طرف اس مؤثر سفر کا حصہ بننے کی دعوت دی۔

اس موقع پر  جموں وکشمیر کے بجلی کی ترقی کے محکمہ کے چیف سکریٹری جناب ایچ راجیش پرساد اور سی پی ایس یو اور جموں وکشمیر کے دیگر  حکام  بھی موجود تھے۔

*****

U.No:2092

ش ح۔ج ق۔س ا



(Release ID: 1984242) Visitor Counter : 69


Read this release in: English , Hindi , Telugu