وزارت خزانہ

سی بی ڈی ٹی نے اینجل ٹیکس کے سلسلے میں ضابطہ  11 یو اے میں ترامیم کا نوٹیفکیشن جاری کیا

Posted On: 26 SEP 2023 7:29PM by PIB Delhi

  فنانس ایکٹ، 2023 میں انکم ٹیکس ایکٹ، 56 (ایکٹ) کی دفعہ 2 (1961) (وی آئی بی) کے دائرے میں غیر درج شدہ کمپنی کے ذریعہ حصص کے اجراء کے لیے غیر رہائشیوں سے وصول کردہ غور و خوض کو شامل کرنے کے لیے ایک ترمیم لائی گئی، جس میں کہا گیا ہے کہ اگر حصص کے اجراء کے لیے ایسا خیال حصص کی فیئر مارکیٹ ویلیو (ایف ایم وی) سے زیادہ ہے، اس پر 'دیگر ذرائع سے آمدنی' کے عنوان کے تحت انکم ٹیکس عائد کیا جائے گا۔

قانون کے مسودے کی تیاری میں اسٹیک ہولڈروں کو شامل کرنے کے حکومت کے عزم کو مدنظر رکھتے ہوئے 19 مئی 2023کی پریس ریلیز کے ذریعے فیئر مارکیٹ پرائس کا حساب لگانے کے طریقوں کی تشخیص کے لیے مسودہ ضابطہ  19 یو اے پر اسٹیک ہولڈرز اور عام لوگوں سے تجاویز اور آراء طلب کی گئیں۔

اس سلسلے میں موصول ہونے والی تجاویز اور اسٹیک ہولڈروں کے ساتھ ہونے والے تفصیلی تعامل کو مدنظر رکھتے ہوئے ایکٹ کی دفعہ 56(2) (viiبی) کے مقاصد کے لیے حصص کی ویلیو ایشن کے لیے ضابطہ  11یو اے میں 25 ستمبر 2023کے نوٹیفکیشن نمبر 2023/81 کے ذریعہ ترمیم کی گئی ہے۔

ضابطہ  11 یو اے میں تبدیلیوں کی اہم جھلکیاں یہ ہیں:

(الف) حصص کی تشخیص کے دو طریقوں یعنی ڈسکاؤنٹڈ کیش فلو (ڈی سی ایف) اور نیٹ ایسٹ ویلیو (این اے وی) کے طریقہ کار کے علاوہ، غیر رہائشی سرمایہ کاروں کے لیے پانچ مزید ویلیو ایشن کے طریقے دستیاب کرائے گئے ہیں، یعنی موازنہ کمپنی ملٹی پل میتھڈ، پروبیبیلیٹی ویٹڈ متوقع ریٹرن میتھڈ، آپشن پرائسنگ میتھڈ، سنگ میل تجزیہ کا طریقہ، متبادل لاگت کا طریقہ۔

ب) جہاں مرکزی حکومت کی جانب سے نوٹیفائیڈ کسی غیر رہائشی ادارے سے حصص کے اجراء کے لیے کوئی غور و خوض کیا جاتا ہے، تو اس طرح کے غور و خوض سے متعلق ایکویٹی حصص کی قیمت کو رہائشی اور غیر رہائشی سرمایہ کاروں کے لیے ایکویٹی حصص کے ایف ایم وی کے طور پر لیا جاسکتا ہے، جو مندرجہ ذیل سے مشروط ہے:

(i) اس حد تک کہ اس طرح کے ایف ایم وی سے غور و خوض اس مجموعی غور سے زیادہ نہیں ہے جو نوٹیفائیڈ ادارے سے موصول ہوتا ہے، اور

(ii) کمپنی کی جانب سے نوٹیفائیڈ ادارے سے حصص کے اجراء کی تاریخ سے نوے دن پہلے یا بعد کی مدت کے اندر غور موصول ہوا ہے جو ویلیو ایشن کا موضوع ہے۔

سی) اسی طرح رہائشی اور غیر مقیم سرمایہ کاروں کے لیے وینچر کیپٹل فنڈز یا مخصوص فنڈز کی طرف سے سرمایہ کاری کے حوالے سے قیمتوں کا میلان دستیاب ہوگا۔

ڈی) لازمی طور پر کنورٹیبل پریفرنس شیئرز (سی سی پی ایس) کے ایف ایم وی کا حساب لگانے کے لیے تشخیص کے طریقے بھی فراہم کیے گئے ہیں۔

ای) قیمت میں 10٪ فرق کی ایک محفوظ ہاربرفراہم کی گئی ہے۔

نوٹیفائیڈ ضابطہ  عالمی سطح پر تسلیم شدہ طریقہ کار کو شامل کرنے اور رہائشی اور غیر رہائشی سرمایہ کاروں کو وسیع پیمانے پر مساوات فراہم کرنے کے لیے ویلیو ایشن کے طریقہ کار کو وسعت دینے کا اہتمام کرتا ہے۔

نوٹیفکیشن نمبر 81/2023 مجریہ25 ستمبر 2023 www.incometaxindia.gov.in پر دستیاب ہے۔

***

(ش ح – ع ا – ع ر)

U. No. 9997



(Release ID: 1961067) Visitor Counter : 81


Read this release in: English , Hindi , Telugu