وزارات ثقافت
azadi ka amrit mahotsav g20-india-2023

دریائی ثقافت پر تین روزہ میلہ ’’ندی اتسو‘‘ 22 تا 24 ستمبر اندرا گاندھی نیشنل سینٹر فار آرٹس نئی دہلی میں ہوگا

Posted On: 21 SEP 2023 8:36PM by PIB Delhi

آءی جی این سی اے کے ثقافتی نقشہ سازی کے قومی مشن (این ایم سی ایم) اور جن پدا سمپدا ڈویژن کے ذریعہ چوتھا 'ندی اتسو'  22 تا 24 ستمبر منعقد کیا جاءے گا۔  اس سال کا 'ندی اتسو' دریائے جمنا کے کنارے واقع دہلی میں منعقد کیا جائے گا۔ تین روزہ ایونٹ كی مختلف تقریبات میں مختلف موضوعات پر ماہرین ماحولیات اور اسکالرز کے ساتھ علمی گفتگو، فلموں کی نمائش، نامور فنکاروں کی پیشکشیں، کٹھ پتلی شوز اور مختلف کتابوں پر مباحث شامل ہیں۔

ہندوستانی ثقافت میں دریاؤں کا بہت اہم مقام ہے۔ ہمارے ملک میں دریاؤں کو نہ صرف مقدس اور قابل احترام سمجھا جاتا ہے بلکہ وہ کروڑوں ہندوستانیوں کی مادی زندگی کی بنیاد بھی ہیں۔ تہذیبوں نے دریاؤں کے کناروں پر ہی ترقی کی ہے۔ہندوستان کے لاتعداد شہر، گاؤں اور قصبے دریاؤں کے کنارے آباد ہیں۔ ان کی شناخت دریاؤں سے ہوتی ہے۔ ہندوستانی سماج نے ہمیشہ دریاؤں کو اپنی ثقافت کا لازمی حصہ سمجھتے ہوئے ان كا خاطر خواہ احترام کیا ہے۔ اندرا گاندھی نیشنل سینٹر فار آرٹس (آئی جی این سی اے) جو فن اور ثقافت کے لیے وقف ایک ادارہ ہے وزارت ثقافت کے تحت پچھلے کچھ سالوں سے بڑے پیمانے پر 'ندی اتسو' کا انعقاد کر رہا ہے۔

اس عمدہ پہل کا تصور ڈاکٹر سچیدانند جوشی نے لوگوں کو اپنی ماحولیات اور ماحولیات کے بارے میں بیدار اور حساس بنانے کے لیے پیش کیا تھا۔ 'ندی اتسو' کا آغاز 2018 میں ہوا اس کی افتتاحی تقریب شہر ناسک (مہاراشٹرا) میں منعقد ہوئی جو دریائے گوداوری کے کنارے واقع ہے۔ دوسرا 'ندی اتسو' دریائے کرشنا کے کنارے واقع شہر وجے واڑہ (آندھرا پردیش) میں اور تیسرا گنگا کے کنارے واقع شہر مونگیر (بہار) میں ہوا۔

چوتھے 'ندی اتسو' کے مہمان خصوصی نیشنل گرین ٹریبونل کے چیئرپرسن جسٹس پرکاش شریواستو ہوں گے۔ مہمان خصوصی مشہور فلسفی اور اسکالر آچاریہ شریواتسا گوسوامی اور پرمارتھ نکیتن کے سربراہ اور روحانی گرو سوامی چدانند سرسوتی ہوں گے اور مہمان خصوصی معروف ماہر ماحولیات پدم بھوشن ڈاکٹر انیل پرکاش جوشی ہوں گے۔ پروگرام کے اعلیٰ سرپرست آئی جی این سی اے کے صدر پدم شری رام بہادر رائے اور آئی جی این سی اے کے ممبر سکریٹری ڈاکٹر سچیدانند جوشی ہوں گے۔

یہ تین روزہ ایونٹ 22 ستمبر کو صبح 10.30 بجے امنگ کانفرنس ہال، آئی جی این سی اے میں شروع ہوگا۔ 'ندی اتسو' پروگرام میں کئی موضوعات پر مباحثے کا اہتمام کیا جائے گا جن میں قدیم تحریروں میں دریاؤں کا ذکر، دریاؤں کے کنارے ثقافتی ورثہ اور لوک اور ثقافتی روایات میں دریاؤں کا ذکر شامل ہے۔ ان تین دنوں میں 18 فلمیں بھی دکھائی جائیں گی جن میں سے 6 فلمیں آئی جی این سی اے نے پروڈیوس کی ہیں۔ کٹھ پتلی شو کے ایک حصے کے طور پر،دی یمونا گاتھاپران بھٹ پیش کریں گے۔

'نادی اتسو' دریائی ثقافت، اس کی روایت، رسومات اور آبی حکمت کو دستاویز کرنے کی ایک کوشش ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ قومی سیمینار میں پانچ تعلیمی سیشن ہوں گے جن میں سینئر اسکالرز گول میز کانفرنس میں شرکت کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ جدیدیت کی دوڑ میں ہم اپنے دریاؤں کا شکریہ ادا کرنا بھول گئے ہیں اور اب ایسا کرنے کا موقع ہے۔ یہ تقریب دریاؤں کے ساتھ تعلق کو یاد رکھنے کی ایک پہل ہے۔ تین روزہ پروگرام کے دوران ایک کتاب میلہ بھی لگایا جائے گا، جس میں مختلف اشاعتی ادارے دریاؤں اور ماحولیات سے متعلق اپنی کتابیں لائیں گے۔ تقریب میں دکھائی جانے والی 18 دستاویزی فلموں میں سے پانچ کو ایوارڈ دینے کا بھی منصوبہ ہے۔ ہندوستان کی تقریباً تمام ریاستوں کے فلمسازوں نے دستاویزی فلم فیسٹیول کے لیے فلمیں بھیجی تھیں، جن میں سے 12 کو نمائش کے لیے منتخب کیا گیا تھا۔ ان کا انتخاب پانچ رکنی جیوری نے کیا۔ ان میں شمال مشرقی ہندوستان، جنوبی ہندوستان، کشمیر، اتراکھنڈ، راجستھان وغیرہ کی فلمیں شامل ہیں۔ ہر فلم کے بعد ایک ڈسکشن سیشن بھی منعقد کیا جائے گا جس میں فلم کے ڈائریکٹر بھی شرکت کریں گے۔ نمائش کا آغاز فلم 'مہاندی' سے ہوگا۔60 منٹ کی اس فلم کو جوبناشوا مشرا نے ڈائریکٹ کیا ہے۔

ندی اتسومیں تین طرح کی نمائشیں ہوں گی۔ 'سانجھی' نمائش ملک کے 16 گھاٹوں پر مبنی ہوگی۔ اس کے علاوہ دریائی تہذیب سے متعلق فوٹو گرافی کی نمائش اور دہلی کے اسکولی بچوں کی دریاؤں پر بنائی گئی پینٹنگز کی نمائش کا بھی اہتمام کیا جائے گا۔ یہ پینٹنگز اس بات کی عکاسی کریں گی کہ اسکول کے بچے دریاؤں کے بارے میں کیا سوچتے ہیں۔

علاوہ ازیں ثقافتی پروگراموں میں بہار کے مشہور لوک گلوکار چندن تیواری کا گانا اور بھوپال سے تعلق رکھنے والی محترمہ شویتا دیویندرا اور ان کی ٹیم کے ساتھ نرمدا ستوتی اور دشاوترم کے دیگر پرفارمنس شامل ہیں۔

*****

 

 

U.No:9802

ش ح۔رف۔س ا

 



(Release ID: 1959541) Visitor Counter : 68


Read this release in: English , Hindi , Marathi , Kannada