وزارت سیاحت

گوا میں منعقدہ جی20 سیاحتی ورکنگ گروپ میٹنگ اور وزارتی میٹنگ میں گوا روڈ میپ کی توثیق کی گئی


آنے والے دنوں میں وزارت سیاحت ایم آئی سی ای کی سیاحت کو ان مقامات پر فروغ دے گی جہاں جی20 میٹنگیں ہوئی ہیں: سیاحت کی سکریٹری، محترمہ ودیاوتی

Posted On: 27 JUN 2023 7:11PM by PIB Delhi

گوا روڈ میپ کی جی20 سیاحتی ورکنگ گروپ میٹنگ اور وزارتی میٹنگ میں توثیق کی گئی جو گوا میں 19 سے 22 جون تک منعقد ہوئی۔ آج نئی دہلی میں سیاحت کے ورکنگ گروپ اور وزارتی اجلاس کے نتائج کے بارے میں میڈیا کے نمائندوں کو بریفنگ دیتے ہوئے سکریٹری سیاحت محترمہ وی ودیاوتی نے کہا کہ یہ میٹنگ جی 20 ممالک اور دیگر تمام اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ پائیدار سیاحت کے مقصد کے لیے پختہ عزم کرتے ہوئے کامیابی کے ساتھ اختتام پذیر ہوئی۔ انہوں نے گوا روڈ میپ کی پانچ ترجیحات کا مزید خاکہ پیش کیا جو پائیدار سیاحت کے حصول کے لیے لاگو کی جائیں گی یعنی ماحولیات کے لئے سازگار سیاحت، ڈیجیٹلائزیشن، ہنرمندی، سیاحتی ایم ایس ایم ای اور سیاحتی مقامات کا بندوبست۔

سکریٹری نے مزید کہا کہ یہ پانچ ترجیحات نہ صرف ہندوستان بلکہ پوری دنیا کے لیے پائیدار سیاحت کے لیے روڈ میپ فراہم کرتی ہیں۔ انہوں نے یہ بھی انکشاف کیا کہ ہندوستان میں ایک مکمل حکومتی نقطہ نظر اپنایا جائے گا اور پانچ ترجیحات کو مرکزی وزارتوں کے ساتھ ساتھ ریاستی حکومتوں کے ساتھ بھی مشترک کیا جائے گا تاکہ وہ ان کو اپنے زمینی ایکشن پلان میں شامل کر سکیں اور ان ترجیحات کی تکمیل کو یقینی بنائیں۔ .

انہوں نے سیاحتی ورکنگ گروپ کے چار اجلاسوں میں ہونے والی موضوعاتی بات چیت کا بھی جائزہ لیا۔ موضوعاتی مباحث میں آثار قدیمہ کی سیاحت، دیہی سیاحت، ایڈونچر ٹورزم، فلم ٹورزم اور کروز ٹورزم شامل تھے۔

محترمہ وی ودیاوتی نے یہ بھی نشاندہی کی کہ جی 20 کے دوران ہندوستان میں 55 سے زیادہ مقامات پر بین الاقوامی میٹنگیں ہو رہی ہیں جن کے لیے مناسب بنیادی ڈھانچہ بنایا گیا اور سہولیات فراہم کی گئیں۔ اس نے ایم آئی سی ای سیاحت کی ایک مضبوط بنیاد رکھی ہے اور آنے والے دنوں میں وزارت سیاحت اسے فروغ دے گی۔

اس موقع پر ایڈیشنل سکریٹری جناب راکیش ورما نے میٹنگ کے دوران منعقد ہونے والے اہم پروگراموں پر روشنی ڈالتے ہوئے ایک پریزنٹیشن پیش کیا۔ انہوں نے کروز ٹورزم پر موضوعاتی بات چیت کے ساتھ ساتھ گوا کے تحت منظور شدہ 5 ترجیحات کی اہمیت کے بارے میں بھی تفصیلات بتائیں۔

سیاحتی ورکنگ گروپ کی چوتھی میٹنگ کے دوران، تمام جی20 ممبر ممالک، مہمان ممالک، اور بین الاقوامی تنظیموں نے پائیدار ترقیاتی اہداف کے حصول کے لیے سیاحت کے لیے گوا کے روڈ میپ کو حتمی شکل دینے کی کوششوں کو تسلیم کیا، جو کہ ہندوستان کی جی20 صدارت کے تحت سیاحتی ورکنگ گروپ کی کلیدی فراہمی ہے۔

گوا روڈ میپ برائے سیاحت کا مقصد جی20 ممالک اور اس سے باہر کی قومی حکومتوں کے ساتھ ساتھ دیگر سیاحت کے کھلاڑیوں کو رضاکارانہ ٹولز اور سفارشات فراہم کرنا ہے تاکہ پائیدار ترقیاتی اہداف کو آگے بڑھانے کے لیے اس شعبے کی صلاحیت کو بروئے کار لایا جا سکے۔ روڈ میپ صارفین کے ساتھ ساتھ ذمہ دارانہ استعمال کے حوالے سے بھی حساسیت کی ضرورت کو اجاگر کرتا ہے۔ گواروڈ میپ کا نقطہ نظر وزیر اعظم ہند جناب نریندر مودی کی طرف سے شروع کی گئی طرز زندگی کے لیے لائف اسٹائل تحریک کے مطابق ٹریول فار لائف کے لیے سیاحوں کی قیادت میں اقدامات کو فروغ دینے پر مرکوز ہے۔

وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے ویڈیو پیغام کے ذریعے سیاحت کی وزارتی میٹنگ کے دوران معزز اجتماع سے خطاب کیا۔ ویڈیو پیغام میں انہوں نے اس بات پر روشنی ڈالی کہ ہندوستان کی جی20 صدارت کے دوران، ملک بھر میں 100 سے زیادہ مقامات پر 200 سے زائد اجلاس منعقد کیے جا رہے ہیں۔ وزیر اعظم نے کہا کہ سیاحت کے شعبے میں ہماری کوششیں ہمارے امیر ورثے کے تحفظ اور ساتھ ہی ساتھ سیاحت کے لیے عالمی معیار کا بنیادی ڈھانچہ بنانے پر مرکوز ہیں۔

21 جون 2023 کو سیاحت کی وزارتی میٹنگ کے دوران، جی20 کے رکن ممالک، مہمان ممالک، اور بین الاقوامی تنظیموں کے تمام وزراء اور وفود کے سربراہان نے سیاحت کے لیے گوا کے روڈ میپ کا خیرمقدم کیا اور ٹورازم ورکنگ گروپ کی میٹنگوں کی کامیاب تکمیل پر تبصرہ کیا۔

سیاحتی ورکنگ گروپ کی چوتھی میٹنگ اور سیاحت کے وزراء کی میٹنگ کے موقع پر، چار موضوعاتی تقریبات کا انعقاد کیا گیا جس میں 'کروز ٹورزم کو پائیدار اور ذمہ دار سفر کے لیے ایک ماڈل بنانا'، 'سیاحت میں پلاسٹک کی سرکلر اکانومی کی طرف - گلوبل ٹورزم پلاسٹکس۔ پہل، اقوام متحدہ کے ماحولیاتی پروگرام (یو این ای پی) اور اقوام متحدہ کی عالمی سیاحتی تنظیم (یو این ڈبلیو ٹی او) کے تعاون سے، 'پبلک پرائیویٹ ڈائیلاگ: عالمی سفر اور سیاحت کونسل (ڈبلیو ٹی ٹی سی) کے تعاون سے جی20 معیشتوں کے لیے سفر اور سیاحت کی اہمیت اور اقوام متحدہ کی عالمی سیاحتی تنظیم (یو این ڈبلیو ٹی او) اور 'بھارت کو کروز ٹورزم کا مرکز بنانا ہے'۔

19 جون 2023 کو 'کروز ٹورازم کو پائیدار اور ذمہ دار سفر کے لیے ایک ماڈل بنانا' کے موضوع پر پہلی موضوعاتی بحث کا انعقاد کیا گیا، جس میں کروز ٹورازم کو فروغ دینے کی حکمت عملیوں پر توجہ مرکوز کی گئی۔

اس تقریب میں جی 20 کے رکن ممالک، مدعو ممالک، بین الاقوامی تنظیموں اور صنعت کے اسٹیک ہولڈرز نے شرکت کی۔ اس تقریب میں عالمی سطح پر کروز ٹورازم کے فروغ میں درپیش چیلنجز اور مواقع پر غور و خوض کیا گیا۔ جی20 ممبر ممالک اور مہمان ممالک کے معزز مقررین پر مشتمل پینل مباحثہ نے کروز ٹورازم، اس کی ترقی، اور کروز ٹورازم کو پائیدار اور ذمہ دار بنانے کی ضرورت کے مختلف پہلوؤں پر ملک کی مخصوص پالیسیوں اور اقدامات پر روشنی ڈالی۔

سیاحت کی وزارت اور ایئربی این بی کے درمیان مشترکہ طور پر ہندوستان کو دنیا بھر میں سیاحت کے شوقین افراد کے لیے سب سے زیادہ مطلوب سیاحتی مقامات میں سے ایک کے طور پر فروغ دینے کے لیے ایک مفاہمت نامے پر دستخط کیے گئے۔ مرکزی وزیر برائے سیاحت، ثقافت اور ڈونر شری کی موجودگی میں ایک سرشار مائیکرو سائیٹ کا آغاز کیا گیا۔ جی کشن ریڈی

وزارت سیاحت نے اقوام متحدہ کے ماحولیات پروگرام (یو این ای پی) اور اقوام متحدہ کے عالمی سیاحتی ادارے (یو این ڈبلیو ٹی او) کے تعاون سے ‘سیاحت میں پلاسٹک کی سرکلر اکانومی کی طرف – گلوبل ٹورازم پلاسٹک انیشی ایٹو’ پر دوسری موضوعی بحث کا اہتمام کیا۔ بحث سیاحت کے اسٹیک ہولڈرز کی شمولیت کی حوصلہ افزائی کرنے پر مرکوز تھی تاکہ سیاحت کی ویلیو چین میں سرکلر اپروچ کے ذریعے پلاسٹک کی آلودگی سے نمٹا جا سکے۔ پروگرام میں گلوبل ٹورازم پلاسٹک انیشی ایٹو (جی ٹی پی آئی) کی طرف سے تجویز کردہ ایکشن فریم ورک پر اعلیٰ سطحی تعارفی ریمارکس اور کلیدی پیشکش شامل تھی۔ ان اقدامات کے بعد سیاحت کے اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ ایک پینل بحث ہوئی۔

اس بات چیت کے دوران سی این اے- ایس ٹی (سنٹرل نوڈل ایجنسی - پائیدار سیاحت)، پنجاب ٹورازم بورڈ، اورآر ٹی ایس او آئی (ریسپانسبل ٹورزم سوسائٹی آف انڈیا) نے ایک دستخطی معاہدے پر دستخط کیے اورجی ٹی پی آئی کے ساتھ اپنی وابستگی کا عہد کیا جس میں پلاسٹک کی سرکلر اکانومی کی وجہ کو آگے بڑھایا گیا۔

20 جون 2023 کو جی 20 ٹورازم ورکنگ گروپ کی میٹنگ کے موقع پر، ایک قومی سطح کے موضوعاتی مباحثے کا اہتمام کیا گیا جس میں ‘بھارت کو کروز ٹورازم کا مرکز بنانا’ پر توجہ دی گئی اور اس کے بعد ہندوستان میں کروز ٹورازم کو ترقی دینے کے لیے مختلف چیلنجوں اور مواقع پر غور کیا گیا۔ پائیداری کے اصول کروز ٹورازم کے متعدد پہلوؤں (ساحلی، جزیرہ، علاقائی اور یاٹنگ)، ساحلی ریاستوں کے نقطہ نظر، اندرون ملک آبی گزرگاہوں میں نجی اور عوامی اسٹیک ہولڈرز، اور دریائی ریاستوں کے نقطہ نظر پر غور و خوض اس تقریب کے دوران بحث کا مرکز تھا۔ اس تقریب میں اہم ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں، صنعت کے اسٹیک ہولڈرز، اور قومی اور بین الاقوامی ماہرین نے شرکت کی۔ کروز ٹورازم کے لیے قومی حکمت عملی کا مسودہ مرکزی وزیر سیاحت، ثقافت اور ڈونر جناب جی کشن ریڈی نے تقریب کے دوران شروع کیا۔

کروزٹورازم کےلیےقومی حکمت عملی کےمسودےکےلیےیہاں کلک کریں۔

21 جون کو 'یوگا کے بین الاقوامی دن' کے جشن میں جو G20 کے چوتھے سیاحتی ورکنگ گروپ کی میٹنگ اور سیاحت کی وزارتی میٹنگ کے ساتھ موافق تھا، گوا کی ریاستی حکومت کی طرف سے راج بھون میں ایک خصوصی یوگا سیشن کا انعقاد کیا گیا۔ اس سیشن نے تمام جی20 سیاحت کے وزراء اور مندوبین کو یوگا کا ایک پرفتن تجربہ پیش کیا، جس سے انہیں میٹنگ کی مصروف کارروائی کے دوران سکون اور ذہن سازی کا لمحہ ملا۔ اس نے سیاحت کے شعبے میں فلاح و بہبود کے طور طریقوں کو شامل کرنے کی اہمیت کو اجاگر کیا اور مجموعی فلاح و بہبود کی اہمیت پر زور دیا۔

عالمی سفر اور سیاحتی کونسل (ڈبلیو ٹی ٹی سی) اور اقوام متحدہ کی عالمی سیاحتی تنظیم (یو این ڈبلیو ٹی او) کے اشتراک سے 21 جون 2023 کو ایک ‘سرکاری ونجی مذاکرات: سفر اور سیاحت کی جی20 معیشتوں کی اہمیت’ کا انعقاد کیا گیا۔ ڈائیلاگ نے شرکاء کو اپنی ترجیحات اور خدشات کا اشتراک کرنے اور باہمی تعاون اور وسیع تر سرکاری ونجی شراکت داری کے مواقع کی نشاندہی کرنے کا موقع فراہم کیا۔ اس بحث نے ہندوستان کے جی20 ٹورازم ٹریک کے تحت ٹورازم ورکنگ گروپ کے پانچ ترجیحی شعبوں پر نجی شعبے کا نقطہ نظر فراہم کیا۔ ڈائیلاگ کا آغاز پرائیویٹ سیکٹر کے لیے ان ترجیحات کی متعلقہ اہمیت اور مطابقت اور پبلک سیکٹر کی جانب سے حمایت اور تعاون کے ممکنہ شعبوں پر گفتگو کرتے ہوئے ہوا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

ش ح۔ م ع۔ع ن

 (U: 6562)



(Release ID: 1935779) Visitor Counter : 108


Read this release in: English , Marathi , Hindi , Punjabi