پارلیمانی امور کی وزارت

مرکزی وزیر جناب پرہلاد جوشی کی قیادت میں پارلیمانی خیر سگالی وفد نے برازیل کا دورہ کیا


بھارت اور برازیل کے درمیان اسٹریٹجک شراکت داری کو مضبوط بنانے کے لیے ایک قدم آگے

Posted On: 14 JUN 2023 5:39PM by PIB Delhi

بھارت اور برازیل کے درمیان سفارتی تعلقات کے 75 سال مکمل ہونے کے جشن کے ایک حصے کے طور پر اور ہیروشیما میں جی -7 سربراہ اجلاس کے موقع پر وزیر اعظم جناب نریندر مودی اور برازیل کے صدر جناب لوئیز اناسیو ڈی سلوا کے درمیان ملاقات کے بعد مرکزی وزیر برائے پارلیمانی امور، کوئلہ اور کان کنی، جناب جناب پرہلاد جوشی نے 10 سے 11 جون 13 تک 2023 رکنی پارلیمانی خیر سگالی وفد کی قیادت میں برازیل کا دورہ کیا۔

پارلیمانی امور کی وزارت کے سکریٹری جناب جی سرینواس نے کہا کہ یہ پارلیمنٹ کا پہلا خیر سگالی وفد ہے اور یہ دورہ اس بات کا عکاس ہے کہ بھارت 2006 سے اسٹریٹجک پارٹنر برازیل کے ساتھ اپنے تعلقات کو انتہائی اہمیت دیتا ہے۔

اپنے دورے کے دوران وفد نے بابائے قوم مہاتما گاندھی کے مجسموں کو خراج عقیدت پیش کیا جو بھارت اور برازیل کے درمیان مشترکہ جمہوری اقدار اور امن کی علامت ہے۔

13 جون کو ، وفد نے برازیل کی پارلیمنٹ کے ایوان بالا میں وفاقی سینیٹ کے صدر جناب روڈریگو اوٹاویو سوریس پاچیکو سے ملاقات کی۔ ملاقات کے دوران تبادلہ بھارت اور برازیل کے درمیان بڑھتی ہوئی اسٹریٹجک شراکت داری کا ثبوت تھا ، جس پر باہمی تفہیم اور تعاون نے زور دیا تھا۔ مسٹر پچیکو نے پارلیمنٹیرینز کے ایک وفد کی قیادت میں بھارت کے دورے کی عزت مآب وزیر کی دعوت کا بھی شکریہ ادا کیا اور اسے قبول کیا۔

وفد نے انڈیا برازیل فرینڈشپ فرنٹ کے صدر سینیٹر نیلسن ٹریڈ اور فرنٹ کے دیگر اہم ارکان سے بھی ملاقات کی۔ اس بات چیت نے دونوں ممالک کے درمیان سفارتی تعلقات کو مزید گہرا کرنے کی بنیاد رکھی۔

اس کے بعد کانگریس کے نائب صدر جناب مارکوس پریرا اور انڈیا-برازیل پارلیمانی فرینڈشپ گروپ کے صدر فیڈرل ڈپٹی ونیسیئس کاروالہو اور اس کے کئی معزز ارکان کے ساتھ نتیجہ خیز ملاقات ہوئی۔

دورے کے دوران دونوں فریقین نے گذشتہ دو برسوں کے دوران دوطرفہ تجارت میں نمایاں اضافے پر اطمینان کا اظہار کیا۔ مجموعی دوطرفہ تجارت 2020میں 7.05 بلین امریکی ڈالر سے بڑھ کر 2022  میں 15.20بلین امریکی ڈالر ہوگئی، یہ 115 فیصد کا اضافہ  ہے۔ اسٹریٹجک تجارت کی توسیع پر یہ زور دونوں ممالک کے باہمی فائدے مند شراکت داری قائم کرنے، اقتصادی ترقی کو آگے بڑھانے اور سفارتی تعلقات کو مضبوط بنانے کے عزم کی عکاسی کرتا ہے۔

ریو ڈی جنیرو اور برازیلیا میں اپنے دورے کے دوران وزیر جناب جوشی نے برازیل میں مقیم بھارتی برادری کے ارکان سے ملاقات کی۔ انہوں نے انہیں بھارت کی تیز رفتار سماجی و اقتصادی ترقی کے بارے میں اپ ڈیٹ کیا اور حکومت کے مختلف پالیسی اقدامات پر روشنی ڈالی جنہوں نے اس ترقی میں حصہ لیا ہے۔ ان ملاقاتوں نے کمیونٹی کے ممبروں کو بھارت کی جاری ترقی کی کہانی کو بہتر طور پر سمجھنے اور اس سے جڑنے کا موقع فراہم کیا ، جس سے بھارتی تارکین وطن اور ان کے مادر وطن کے مابین تعلق کو مزید تقویت ملی۔

سفیر سریش ریڈی نے کہا کہ بھارتی پارلیمنٹ کے خیرسگالی وفد کا یہ دورہ بھارت اور برازیل کے باہمی تعلقات کی شاندار تاریخ میں ایک اہم قدم ہے۔ انہوں نے کہا کہ جمہوری اقدار کے تئیں ہمارے مشترکہ عزم کو تقویت دینے اور مختلف شعبوں میں تعاون بڑھانے کی راہ ہموار کرنے کے ساتھ ساتھ توقع ہے کہ اس دورے سے سینیٹ اور کانگریس کے پارلیمانی وفود کے بھارت کے دوروں میں سہولت بھی ملے گی۔

***

(ش ح – ع ا – ع ر)

U. No. 6145



(Release ID: 1932377) Visitor Counter : 114