پنچایتی راج کی وزارت

پنچایتی راج کی وزارت آزادی کا امرت مہوتسو 2.0 کے موقع پر 17 اپریل سے 21 اپریل 2023 تک قومی پنچایت ایوارڈ ہفتہ منعقد کرنے کے لیے پوری طرح تیار ہے


صدرجمہوریہ محترمہ دروپدی مرمو 17 اپریل 2023 کو منعقد ہونے والی پنچایتوں کی پروموشن-کم-ایوارڈز کی تقریب سے متعلق قومی کانفرنس میں قومی پنچایت ایوارڈ ہفتہ کا افتتاح کرنے کے بعد قومی پنچایت ایوارڈ پیش کریں گی

قومی پنچایت ایوارڈ ہفتہ کی تقریبات کا موضوع پنچایتوں کے سنکلپون کی سدھی کا اتسو ہے(پپنچایتوں کے سنکلپون کی سدھی کا اتسو)

پنچایتی راج اداروں کے ذریعے پائیدار ترقی کے اہداف کی لوکلائزیشن اور سال 2047 کے لیے آگے کے راستے کے تحت نو موضوعات پر مشتمل پانچ قومی کانفرنسوں کا ایک سلسلہ اس قومی پنچایت ایوارڈ ہفتہ تقریب کے دوران منعقد کیا جائے گا

Posted On: 16 APR 2023 12:22PM by PIB Delhi

پنچایتی راج کی وزارت قومی پنچایتی راج دن (24 اپریل 2023) کے تسلسل میں آزادی کا امرت مہوتسو (اے کے اے ایم) 2.0 کے حصے کے طور پر 17 سے 21 اپریل 2023 تک قومی پنچایت ایوارڈ ہفتہ کا انعقاد کر رہی ہے۔ اس اہم موقع پر اے۔ این ڈی اے کو صحیح جذبے اور اے کے اے ایم2.0 کی ہدایات کے مطابق منانے کے لیے پوری سوسائٹی اور "پوری حکومت" کا طریقہ اختیار کیا جائے گا۔ اس کے ساتھ ہی،اے کے اے ایم2.0 کی رسائی کو بڑھانے اور ہر بھارتی  کی زندگی کو چھونے کے لیے، پنچایتی راج کی وزارت نے "پنچایتوں کے قراردادوں کی تکمیل کا جشن" کے موضوع پر قومی پنچایت ایوارڈ ہفتہ منعقد کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ اس کے لیے موضوعاتی کانفرنسوں کا ایک سلسلہ ترتیب دیا گیا ہے۔ جس میں اعلیٰ کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والے پنچایتی راج اداروں (پی آر آئیز) کے نمائندے نہ صرف اپنے باوقار ایوارڈز حاصل کریں گے بلکہ دیگر اسٹیک ہولڈرز کی موجودگیمیں ان کی کامیابیوں کے بارے میں جان بوجھ کر گفتگو کریں گے جو دوسروں کے لیے بھی اچھی مثالیں قائم کر سکتے ہیں۔

پانچ روزہ قومی پنچایت ایوارڈ ہفتہ کل نئی دہلی میں 'پنچایتوں کی ترغیب-کم-ایوارڈ تقریب' پر قومی کانفرنس کے انعقاد کے ساتھ شروع ہو گا۔ پنچایتوں کی حوصلہ افزائی کے ساتھ ایوارڈ کی تقریب پر۔اس کانفرنس میں ملک بھر سے 1500 سے زیادہ مندوبین کی شرکت متوقع ہے۔

دیہی ترقی اور پنچایتی راج کے مرکزی وزیر جناب گری راج سنگھ، پنچایتی راج کے مرکزی وزیر مملکت جناب کپل موریشور پاٹل اور دیہی ترقی کے مرکزی وزیر مملکت جناب فگن سنگھ کلستے اس موقع پر شرکت کریں گے۔ پنچایتی راج کی وزارت کے سکریٹری جناب سنیل کمار، پنچایتی راج کی وزارتجناب  (ڈاکٹر) چندر شیکھر کمار، پنچایتی راج کی وزارت کے ایڈیشنل سکریٹری اور پنچایتی راج کی وزارت کے دیگر سینئر افسران بھی اس موقع پر موجود ہوں گے۔ ریاستی پنچایتی راج کے وزراء، متعلقہ وزارتیں/ محکمے اور پنچایتی راج کے محکمے ریاستوں/ مرکز کے زیر انتظام علاقوں، این آئی آر ڈی اینڈ پی آر، ایس آئی آر ڈی اور پی آر کے سینئر افسران اور منتخب نمائندوں کے ساتھ ساتھ پنچایتوں کے عہدیداروں کو بھی اس کانفرنس میں شرکت کے لیے مدعو کیا گیا ہے۔اس کے بعد سی سبرامنیم آڈیٹوریم، این اے ایس سی کمپلیکس، پوسا، نیو دہلی اب تک کی کامیابیوں اور پائیدار ترقی کے اہداف کی لوکلائزیشن(ایل ایس ڈی جیز) پر آگے کے راستے پر تبادلہ خیال کیا جائے گا۔آزادی کا امرت مہوتسو 2.0 کے موقع پر منعقدہ قومی پنچایت ایوارڈ ہفتہ کے دوران منصوبہ بندی کی گئی قومی کانفرنسوں کی تفصیلات حسب ذیل ہیں:

 

نمبر شمار

تاریخ / دن

نیشنل کانفرنس

مقام

1.

17 اپریل، 2023 (پیر)

پنچایتوں کے ساتھ ایوارڈ کی تقریب کی ترغیب پر قومی کانفرنس

پلینری ہال،

وگیان بھون،

نئی دہلی

2.

18 اپریل 2023 (منگل)

غربت سے پاک اور بہتر ذریعہ معاش پنچایت، خود کفیل انفراسٹرکچر پنچایت اور گڈ گورننس کے ساتھ پنچایت پر قومی کانفرنس

سی سبرامنیم آڈیٹوریم، این اے ایس س،

پوسا، نئی دہلی

3.

19 اپریل 2023 (بدھ)

چائلڈ فرینڈلی پنچایت، خواتین دوست پنچایت اور سماجی طور پر محفوظ پنچایت پر قومی کانفرنس

سی سبرامنیم آڈیٹوریم، این اے ایس سی،

، پوسا، نئی دہلی

4.

20 اپریل 2023 (جمعرات)

واٹر کافی پنچایت، کلین اینڈ گرین پنچایت اور صحت مند پنچایت پر قومی کانفرنس

سی سبرامنیم آڈیٹوریم، این اے ایس سی،

پوسا، نئی دہلی

5.

21 اپریل 2023

(جمعہ)

سرووٹم پنچایت ستت وکاس کی کوششوں پر قومی کانفرنس - 2047 کے لیے آگے کا راستہ

سی سبرامنیم آڈیٹوریم،این اے ایس سی،  پوسا، نئی دہلی

 

قومی پنچایت ایوارڈ - 2023 کے مختلف زمروں کے تحت پنچایتوں کو نوازا گیا، (i) انفرادی ایل ایس ڈی جی تھیمز کے تحت اچھی کارکردگی کے لیے دین دیال اپادھیائے پنچایت پائیدار ترقی ایوارڈز (ii) ڈی ڈی یو پی ایس وی پی تمام ایل ایس ڈی جی 9 موضوعات اور خصوصی زمروں سے متعلق ایوارڈ یافتہ پنچایتیں ناناجی دیشمکھ سرووٹم پنچایت پائیدار ترقی ایوارڈ (این ڈی ایس پی ایس پی)، (iii) گرام ارجا سوراج وشیش پنچایت ایوارڈ اور (iv) کاربن نیوٹرل وشیش پنچایت ایوارڈ کے تحت ان کی ٹھوس کارکردگی کے لئے ایوارڈ اور ان پنچایتوں کو انعام کی رقم منتقل کی جائے گی۔ ڈیجیٹل طور پر ایوارڈ یافتہ پنچایتوں کے کام کاج کے بہترین طریقوں سے متعلق ایک کتابچہ مرکزی وزیر برائے دیہی ترقی اور پنچایتی راج جناب گری راج سنگھ جاری کریں گے اور کتابچہ کی پہلی کاپی صدر جمہوریہ کو پیش کی جائے گی۔

شراکتی جمہوریت کو یقینی بنانے اور لوگوں کو بااختیار بنانے اور پنچایتوں کو جوابدہ بنانے اور گرام سبھا کو مضبوط بنانے کے مقصد کے ساتھ، ایک نئی موبائل ایپلیکیشن جی ایس نرنے - نیشنل انیشیٹو فار رورل انڈیا کو نیویگیٹ کرنے، اختراع کرنے اور پنچایت کے فیصلوں کو حل کرنے کے لیے تیار کیا گیا ہے۔ اس کا مقصد گرام سبھا کی کارروائی کو عوام کے لیے ریکارڈ اور اپ لوڈ کرنا ہے۔ گرام سبھا نیرنے ایپ کو اس موقع پر دیہی ترقی اور پنچایتی راج کے وزیر جناب  گری راج سنگھ کے ذریعہ لانچ کیا جائے گا۔ جی ایس نیرنے ایپ کے ذریعے ریکارڈنگ جہاں ضروری ہو یا گرام سبھا کے دوران لی گئی قراردادوں کے سلسلے میں سوالات پیدا ہونے کی صورت میں یہ تصدیق کا ایک ذریعہ بن جائے گی۔ اس سے پنچایتوں کے کام میں مزید شفافیت آئے گی اور ان کی کارکردگی میں اضافہ ہوگا اور 73ویں آئینی ترمیم میں قائم ہونے والی وکندریقرت شراکتی جمہوریت میں اہم کردار ادا کرے گا۔ یہ ایپ مستقبل کے حوالے کے لیے معلومات کے ایک قیمتی ذخیرے کے طور پر بھی کام کرے گی۔

قومی پنچایت ایوارڈ ہفتہ کی افتتاحی تقریب کے دوران، ریاستوں کے پنچایتی راج وزراء پائیدار ترقی کے اہداف اور اب تک کی کامیابیوں کو حاصل کرنے کے عظیم مقصد کے لیے ریاستوں کے خیالات، حکمت عملیوں اور تیاریوں کا اشتراک کریں گے۔ پنچایت ایوارڈ ہفتہ اس دوران منعقد ہونے والی کانفرنسوں کا سلسلہ مرکزی اور ریاستی حکومتوں کی طرف سے اس سمت میں اٹھائے گئے مختلف اقدامات کو شیئر کرنے کے لیے ایک بہترین پلیٹ فارم کے طور پر بھی کام کرے گا۔

17 اپریل 2023 کو صبح 11:00 بجے سے وگیان بھون، نئی دہلی سے قومی پنچایت ایوارڈ ہفتہ کے افتتاحی تقریب کا براہ راست ویب کاسٹ ویب کاسٹ لنک پر دستیاب ہوگا: https://webcast.gov.in/mopr. 18 اپریل سے 21، 2023 موضوعاتی قومی کانفرنسوں کا لائیو ویب کاسٹ بھی اسی لنک [https://webcast.gov.in/mopr] پر صبح 10:00 بجے سے دستیاب ہوگا۔

قومی پنچایت ایوارڈز کے بقیہ دنوں میں موضوعاتی کانفرنسوں کی ایک سیریز میں پنچایتی راج اداروں کے ذریعے پائیدار ترقی کے اہداف (ایس ڈی جیز) کی لوکلائزیشن کے لیے تمام اسٹیک ہولڈرز کے خیالات، تیاری، تکنیکی اقدامات، کامیابی کی کہانیاں، بہترین طریقوں اور جدید بصیرت کو شامل کرنا۔ ہفتہ قومی پنچایت ایوارڈ ہفتہ کے پانچ روزہ پروگرام میں تمام مندوبین کی فعال، پائیدار اور پُرجوش شرکت دیہی بھارت  میں لوکلائزیشن اورایس ڈی جیز کو حاصل کرنے کے عمل میں مدد اور تیز کرے گی اور دیگر پنچایتوں کو بڑے اہداف حاصل کرنے میں مدد کرے گی۔ نظر ثانی شدہ قومی کے عمل کے ذریعے پنچایت ایوارڈز، ضلع، ریاستی اور قومی سطح پر اعلیٰ کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والی متعدد پنچایتوں کو تسلیم کیا گیا ہے، جنہوں نے پنچایتوں کو غربت سے پاک، صحت مند، بچوں اور خواتین کو دوستانہ بنایا ہے، مناسب پانی مہیا کیا ہے، سماجی انصاف اور تخلیق کی سمت میں اہم کام کیا ہے۔ محفوظ اور اچھی طرح سے حکومت کرنے والی پنچایتوں کو صاف ستھرا اور سبز بنا کر، خود کفیل انفراسٹرکچر قائم کر کے۔ ایسی پنچایتیں ملک بھر سے پنچایتی راج اداروں کے نمائندوں کے ساتھ اپنے تجربات، اہم کامیابیوں، پائیداری کے روڈ میپ کے بارے میں معلومات کا اشتراک کریں گی۔

پس منظر:

12 مارچ 2021 کو آزادی کا امرت مہوتسو کے سرکاری سفر کے آغاز کے ساتھ، پنچایتی راج کی وزارت ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں کے پنچایتی راج محکموں کے ساتھ مل کر پنچایتی راج اداروں کی فعال شرکت کو یقینی بنانے کے لیے دیہی عوام کو امرت کے بارے میں مطلع کرے گی۔ آزادی کا مہوتسو۔ لوگوں میں بیداری پیدا کرنے کی سنجیدہ کوششیں کرنا آزادی کا امرت مہوتسو پروگرام بھارت  کی آزادی کی 75 ویں سالگرہ کے موقع پر شروع کیا گیا تھا۔ پنچایتی راج کی وزارت آزادی کا امرت مہوتسو کے بارے میں دیہی عوام میں بیداری پیدا کرنے کے لیے سنجیدہ کوششیں کر رہی ہے۔  اے کے اے ایم تقریبات کے دوسرے سال ( اے کے اے ایم2.0) میں، اس تقریب کی رسائی کو ہر ایک کی زندگیوں کو چھونے کے لیے بڑھایا گیا ہے۔ بھارتی ، اس میں مزید اضافہ کرنے کا تصور کیا گیا ہے۔ زیادہ عوامی شرکت اور عوامی شرکت پر پورا زور دیا گیا ہے۔ نیو ویژن کا مقصد ایسے موضوعات پر طویل مدتی مہمات کا اہتمام کرنا ہے جو نئے بھارت  کے وژن کو بیان کرتے ہیں اور ہر بھارتی  کے ساتھ گونجتے ہیں۔

آزادی کا امرت مہوتسو کے حصے کے طور پر مختلف سرگرمیوں کو انجام دینے میں پنچایتی راج اداروں کی فعال شمولیت نے دیہی عوام تک پہنچنا اور انہیں آزادی کا امرت مہوتسو کی اہمیت اور مقاصد کے بارے میں آگاہ کرنا ممکن بنایا ہے۔ پنچایتی راج کی وزارت نے بھی دیہی بھارت  میں پنچایتی راج اداروں کے ذریعے پائیدار ترقی کے اہداف (ایل ایس ڈی جیز) کی لوکلائزیشن کے لیے ایک مناسب، سازگار اور مثبت ماحول پیدا کرنے کے لیے ٹھوس کوششیں کی گئی ہیں، جس نے پائیدار ترقی کے اہداف کے تصور کو پھیلانے میں کامیابی حاصل کی ہے اور اس کے خواب اور خواہشات ہیں۔ دیہی بھارت  نے رفتار پکڑی ہے۔

پنچایتی راج کی وزارت پنچایتی راج اداروں کے ذریعے دیہی علاقوں میں پائیدار ترقی کے اہداف (ایل ایس ڈی جیز) کو مقامی بنانے میں سب سے آگے رہی ہے، اور پنچایتی راج کی وزارت متعدد اسٹیک ہولڈرز کو اکٹھا کرنے، واضح اسٹریٹجک اہداف طے کرنے اور پائیدار ترقی کو نافذ کرنے میں اہم کردار ادا کر رہی ہے۔ دیہی علاقوں میں اہداف (ایس ڈی جیز)۔ یہ ایس ڈی جیز کو لوکلائز کرنے کے لیے اقوام متحدہ کی تنظیموں سے تکنیکی مدد حاصل کرنے میں اہم کردار ادا کر رہا ہے۔

وزیر اعظم کی طرف سے دی گئی کال کا جواب دیتے ہوئے، پنچایتی راج اداروں نے مخصوص اہداف مقرر کیے ہیں، جو پائیدار ترقی کے اہداف (ایس ڈی جیز) کے ساتھ مناسب طریقے سے منسلک ہیں اور مقامی حکمت عملی اور کلی پنچایتی ترقی کے ذریعے ایس ڈی جیز کو حاصل کرنے کی سمت کام شروع کر دیا گیا ہے اور اس کا مناسب نفاذ ہے۔ بھی کیا جا رہا ہے.

پنچایتی منصوبوں کا فروغ راشٹریہ گرام سوراج ابھیان (آر جی ایس اے) کی مرکزی اسپانسر شدہ اسکیم کے مرکزی اجزاء میں سے ایک ہے۔ اسکیم کے تحت، مختلف ترجیحی شعبوں/موضوعات کے تحت بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والی پنچایتوں کو 'قومی پنچایت ایوارڈز' دیے جاتے ہیں۔ ایوارڈ یافتہ پنچایتوں کو ترغیبات۔پچھلے سال قومی پنچایت ایوارڈز کے فارمیٹ، طریقہ کار اور زمرہ جات میں ایل ایس ڈی جیز کے نو موضوعات کے مطابق ایک کثیر سطحی مقابلہ قائم کرنے کے لیے جامع نظر ثانی کی گئی تھی۔ ایل ایس ڈی جی کے حصول کی رفتار اب تک اٹھائے گئے اقدامات کے مثبت نتائج برآمد ہوئے ہیں اسی مناسبت سے اس سال کے قومی پنچایت ایوارڈ مختلف موضوعاتی شعبوں میں پنچایتوں کو غربت سے پاک، صحت مند اور بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والی پنچایتوں کو دیے جائیں گے۔ انہیں بچوں اور خواتین کے لیے دوستانہ، مناسب پانی، صاف اور سبز، خود کفیل انفراسٹرکچر، سماجی طور پر مساوی اور محفوظ اور اچھی طرح سے حکومت کرنے کے لیے کام کرنا۔ اس وژن کو آگے بڑھاتے ہوئے پنچایتی راج کی وزارت نے پنچایتوں کی حوصلہ افزائی کے لیے ٹھوس کوششیں کی ہیں۔ اقوام متحدہ کے 2023 کے ایجنڈے کو پورا کرنے اور خود انحصار پنچایتیں بنانے کے لیے ایل ایس ڈی جیزکے نو موضوعاتی شعبوں میں مثالی کارکردگی۔

۔۔۔

 

ش ح۔ا س۔  ت ح ۔                                             

16.04.2023

U–4159



(Release ID: 1917128) Visitor Counter : 117