سائنس اور ٹیکنالوجی کی وزارت

مرکزی وزیر ڈاکٹر جتیندر سنگھ نے نیشنل میڈیا سنٹر، دہلی میں نیشنل سائنس ڈے 2023 کے تھیم "گلوبل سائنس فار گلوبل ویلفیئر" کی نقاب کشائی کی


جیسے کہ ہندوستان 2023 میں داخل ہو رہا ہے، تھیم ہندوستان کے ابھرتے ہوئے عالمی کردار اور بین الاقوامی میدان میں بڑھتی ہوئی مرئیت کی نشاندہی کرتا ہے: ڈاکٹر جتیندر سنگھ

نیشنل سائنس ڈے ہر سال 28 فروری کو 'Raman Effect' کی دریافت کی یاد میں منایا جاتا ہے

وزیر نے قومی یوم سائنس کے موضوع، مواد اور تقریبات کے بارے میں محتاط رہنمائی کے لیے وزیر اعظم نریندر مودی کا تہہ دل سے شکریہ ادا کیا

"عالمی بہبود کے لیے عالمی سائنس" کا تھیم جی-20 کی صدارت سنبھالنے والے ہندوستان کے لیے ایک بہترین میچ ہے جس میں ایشیا، افریقہ اور جنوبی امریکہ کے ترقی پذیر ممالک سمیت عالمی جنوب کی آواز بنے گی: ڈاکٹر جتیندر سنگھ

یہ اندرون اور بیرون ملک لوگوں اور سائنسی برادری کو ایک ساتھ آنے، مل کر کام کرنے اور بنی نوع انسان کی فلاح کے لیے سائنس کو اپنانے کی خوشی کا تجربہ کرنے کے مواقع فراہم کرنے کے ایک نئے دور کا آغاز کرتا ہے

سائنس اور ٹیکنالوجی کا محکمہ (ڈی ایس ٹی) سائنسی اداروں، تحقیقی لیبارٹریوں اور خود مختار سائنسی اداروں میں ملک بھر میں قومی سائنس کے دن کی تقریبات کی حمایت، اتپریرک اور ہم

Posted On: 09 JAN 2023 4:05PM by PIB Delhi

سائنس اور ٹیکنالوجی کے مرکزی وزیر مملکت اور ارتھ سائنسز، وزیر اعظم کے دفتر، عملہ، عوامی شکایات، پنشن، ایٹمی توانائی اور خلائی کے وزیر مملکت (آزادانہ چارج) ڈاکٹر جتیندر سنگھ نے آج یہاں نیشنل میڈیا سنٹر، نیو دہلی نے "قومی سائنس ڈے 2023" کے عنوان سے "عالمی فلاح و بہبود کے لیے عالمی سائنس" کا تھیم جاری کیا۔

وزیر موصوف نے کہا کہ جیسے ہی ہندوستان 2023 میں داخل ہو رہا ہے، یہ تھیم ہندوستان کے ابھرتے ہوئے عالمی کردار اور بین الاقوامی میدان میں اس کی بڑھتی ہوئی نمائش کی نشاندہی کرتا ہے۔

ڈاکٹر جتیندر سنگھ نے قومی یوم سائنس کے موضوع، مواد اور واقعات کے بارے میں محتاط رہنمائی کے لیے وزیر اعظم نریندر مودی کا تہہ دل سے شکریہ ادا کیا۔

ڈاکٹر جتیندر سنگھ نے کہا کہ "گلوبل سائنس فار گلوبل ویل بیئنگ" کا تھیم جی-20 کی صدارت سنبھالنے والے ہندوستان کے لیے ایک بہترین میل ہے تاکہ عالمی جنوب کے ترقی پذیر ممالک یعنی ایشیا، افریقہ اور جنوبی امریکہ کو آواز فراہم کی جا سکے۔

ڈاکٹر جتیندر سنگھ نے کہا کہ ہندوستان نے وزیر اعظم مودی کی قیادت میں اقوام عالم میں عالمی سطح پر شناخت حاصل کی ہے اور اب ہم عالمی چیلنجوں سے نمٹنے کے لیے نتیجہ خیز عالمی تعاون کے لیے تیار ہیں۔ انہوں نے کہا، "جب خدشات، چیلنجز اور معیارات نے عالمی جہت اختیار کر لی ہے، تو اس کا ازالہ بھی عالمی نوعیت کا ہونا چاہیے۔"

نیشنل سائنس ڈے (این ایس ڈی) ہر سال 28 فروری کو 'Raman Effect' کی دریافت کی یاد میں منایا جاتا ہے۔ حکومت ہند نے 1986 میں 28 فروری کو نیشنل سائنس ڈے (این ایس ڈی) کے طور پر نامزد کیا۔ اسی دن سر سی وی. رمن نے 'رامن اثر' کی دریافت کا اعلان کیا، جس کے لیے انہیں 1930 میں نوبل انعام سے نوازا گیا۔ اس موقع پر ملک بھر میں تھیم بیسڈ سائنس کمیونیکیشن سرگرمیاں منعقد کی جاتی ہیں۔

ڈاکٹر جتیندر سنگھ نے یاد کیا کہ پچھلے سال، مودی  جی نے تمام سائنس دانوں اور سائنس کے شائقین کو قومی یوم سائنس پر مبارکباد دی تھی اور دنیا کی فلاح و بہبود کا مطالبہ کیا تھا، جب انہوں نے کہا تھا، "آئیے ہم اپنی اجتماعی سائنسی ذمہ داری کو پورا کریں اور سائنس کی طاقت کو بروئے کار لانے کے اپنے عزم کا اعادہ کریں۔ تکمیل اور انسانی ترقی کے لیے سائنس"۔

ڈاکٹر جتیندر سنگھ نے نشاندہی کی کہ "گلوبل سائنس فار گلوبل ویلبیئنگ" تھیم کا انتخاب اس مقصد کے ساتھ کیا گیا ہے کہ عالمی تناظر میں سائنسی مسائل کی عوامی تعریف میں اضافہ ہو اور اس کا عالمی بہبود پر اثر پڑے۔

انہوں نے کہا کہ آج ہندوستانی سائنسی کامیابیاں لیبارٹری سے زمین پر منتقل ہو چکی ہیں اور سائنس کی ایپلی کیشنز کو اب عملی طور پر ہر گھر میں استعمال کیا جا رہا ہے تاکہ عوام کو "زندگی گزارنے میں آسانی" مل سکے۔ وزیر نے کہا کہ یہ ملک اور بیرون ملک لوگوں اور سائنسی برادری کو ایک ساتھ آنے، مل کر کام کرنے اور بنی نوع انسان کی فلاح و بہبود کے مقصد کے لیے سائنس کے استعمال کی خوشی کا تجربہ کرنے کے مواقع فراہم کرنے کے ایک نئے دور کا آغاز ہے۔

ڈاکٹر جتیندر سنگھ نے کہا کہ ملک میں سائنس اور ٹکنالوجی کے ماحولیاتی نظام نے گزشتہ ساڑھے آٹھ سالوں میں ملک کے لیے دور رس اثرات کے ساتھ کئی نئی تاریخی اصلاحات متعارف کراتے ہوئے تیزی سے ترقی کی ہے۔ انہوں نے حکومت کے اس موقف کو بھی دہرایا کہ سائنس پر نئے سرے سے توجہ مرکوز کرنے کے ساتھ، ہندوستان صنعت کاری اور تکنیکی ترقی میں عالمی رہنما بننے کی طرف آہستہ آہستہ بڑھ رہا ہے۔ وزیر موصوف نے کہا کہ ہندوستان کا نیا منصوبہ - جسے سائنس، ٹکنالوجی اور اختراعی پالیسی 2020 کہا جاتا ہے - سائنس کو زیادہ موثر اور مہارت سے چلانے کا منصوبہ رکھتا ہے۔

حکومت ہند کے پرنسپل سائنسی مشیر ڈاکٹر اجے کمار سود نے "گلوبل سائنس فار گلوبل ویلبینگ" کے تھیم کے پیچھے دلیل کی وضاحت کی اور کہا کہ دنیا اب کووڈ -19 کے تناظر میں عالمی چیلنجوں سے لڑنے کے قریب ہے۔

سکریٹری، سائنس اینڈ ٹیکنالوجی ڈیپارٹمنٹ، جناب ایس۔ چندر شیکھر نے اپنے استقبالیہ خطاب میں کہا کہ اہم سائنسی دنوں کی تقریبات سے متعلق پروگراموں سے سماج میں سائنسی بیداری آتی ہے۔

ڈاکٹر منورنجن موہنتی، سربراہ، این سی ایس ٹی سی، ڈی ایس ٹی اور سائنس اور ٹیکنالوجی کی وزارت کے دیگر سینئر افسران نے آج کے پروگرام میں شرکت کی۔

*************

ش ح۔   ش ت۔ج

Uno-260



(Release ID: 1889906) Visitor Counter : 132