صحت اور خاندانی بہبود کی وزارت

محترمہ میلنڈا فرنچ گیٹس نے صحت اور خاندانی بہبود کے مرکزی وزیر ڈاکٹر منسکھ مانڈویہ  سے ملاقات کی


آشا ورکروں  کے قابل ذکر کردار کو اجاگر کرنے والی رپورٹ "گراس روٹ سولجرز: بھارت  میں کووڈ -19 وبائی امراض کے انتظام میں آشا ورکروں  اور اے این ایم  کا کردار" - کی نقاب کشائی کی گئی

محترمہ میلنڈا فرنچ گیٹس نے ہندوستان کی کووڈ انتظامیہ  اور ٹیکہ کاری  مہم کی تعریف کی اور جی 20  صدارت کے لیے ہندوستان کو مبارکباد دی

Posted On: 05 DEC 2022 7:49PM by PIB Delhi

بل اینڈ میلنڈا فرنچ گیٹس فاؤنڈیشن کی شریک صدر محترمہ میلنڈا فرنچ گیٹس نے آج یہاں صحت اور خاندانی بہبود کے مرکزی وزیر ڈاکٹر منسکھ مانڈویہ  سے ملاقات کی۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image002ROLI.jpg

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image003MA23.jpg

محترمہ میلنڈا فرنچ گیٹس نے مرکزی وزیر صحت کو بھارت  کی کامیاب کووڈ-19 ٹیکہ کاری  مہم پر مبارکباد دی اور وبائی امراض کے انتظام میں حکومت ہند کی جانب سے کی گئی زبردست کوششوں کی تعریف کی۔ انہوں نے مرکزی وزارت صحت کے حالیہ پروگراموں اور پالیسیوں کے متعدد اقدامات کی بھی ستائش کی جنہوں نے ترقی کو بڑھانے اور خواتین اور لڑکیوں کو پہلے سے کہیں زیادہ مواقع فراہم کرنے میں کام کیا ہے۔

ڈاکٹر منسکھ مانڈویہ  اور محترمہ میلنڈا فرنچ گیٹس نے آیوشمان بھارت کے زیراہتمام صحت کے بنیادی ڈھانچے اور ڈیجیٹل ہیلتھ مشن کو مضبوط بنانے پر خاص زور دینے کے ساتھ، ہندوستان کے صحت کے شعبے میں کثیر جہتی  اصلاحات کے ممکنہ اور نئے مواقع پر تفصیل سے تبادلہ خیال کیا۔ انہوں نے عالمی صحت عامہ کے لیے بھارتی  ٹیکہ کاری  مینوفیکچرنگ اور ڈیجیٹل سامان سے فائدہ اٹھانے کے مواقع پر بھی تبادلہ خیال کیا، خاص طور پر بھارت کی جی 20  صدارت کی روشنی میں ۔

ڈاکٹر مانڈویہ  اور محترمہ میلنڈا فرنچ گیٹس نے "گراس روٹ سولجرز:  بھارت  میں کووڈ -19 وبائی امراض کے انتظام میں آشا ورکروں اور  اے این ایمزکا کردار " کے عنوان سے رپورٹ کی نقاب کشائی کی۔ یہ رپورٹ صحت اور خاندانی بہبود کی مرکزی وزارت ، نیشنل ہیلتھ سسٹم ریسورس سینٹر (این ایچ ایس آر سی ) اور انسٹی ٹیوٹ فار کامپٹی ٹیونیس  (آئی ایف سی ) کی مشترکہ کوشش ہے۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image004IYQ5.jpg

ڈاکٹر مانڈویہ  نے کہا کہ "صحت کی دیکھ بھال کرنے والے ہمارے صف اول کے کارکن، وبائی امراض کے دوران دیکھ بھال کرنے والوں اور رہنماؤں دونوں کا کردار ادا کرتے ہوئے، ہمارے حقیقی ہیرو کے طور پر ابھرے ہیں۔ زبردست لگن اور عزم کے ساتھ اتنے بڑے بحران سے نمٹنے اور اس سے نمٹنے کی ان کی کہانی کو دستاویز کی شکل دینا  اور شیئر کرنا ضروری ہے۔’’

یہ رپورٹ ایک جامع دستاویز ہے جس میں ہندوستان کی وبائی بیماری سے نمٹنے کی حکمت عملی میں آشا اور اےاین ایم  کے تجربے اور کلیدی کردار اور ملک کے دور دراز کونوں تک معمول کی صحت کی دیکھ بھال کی خدمات کی فراہمی میں ان کے اہم کردار کو شامل کیا گیا ہے۔ ہندوستان نے دنیا کے سب سے بڑے ٹیکہ کاری پروگراموں میں سے ایک کا آغاز کیا جس کی رسائی ملک کے اندرون اور دور دراز علاقوں تک ہے۔ پیدل سپاہیوں کے طور پر انہوں نے ہر گھر کو چھوا، کووڈ -19 کے انتظام کی حمایت کی اور انہیں ویکسینیشن کے لیے ترغیب دی۔ انہوں نے گھر گھر سروے، ویکسینیشن، حفظان صحت کے طریقوں کے بارے میں معلومات پھیلانے، غذائیت اور صفائی، تولیدی اور بچوں کی دیکھ بھال کی خدمات، مواصلاتی اور غیر متعدی بیماریوں کی روک تھام اور کنٹرول سے لے کر بہت سی خدمات فراہم کرنے میں اہم کردار ادا کیا۔

وزیر صحت ڈاکٹر منسکھ مانڈویہ  نے کہا کہ "ہماری عالمی سطح پر ویکسینیشن مہم نے بحران سے نمٹنے کے لیے 'پورے معاشرے' کے نقطہ نظر کی طاقت کا مظاہرہ کیا۔ عزت مآب وزیر اعظم جناب نریندر مودی جی کی مضبوط اور قابل قیادت کے تحت، ہم ہر شہری کو سستی، معیاری صحت کی دیکھ بھال فراہم کرنے کے لیے ملک کے صحت کے نظام کو مضبوط بنانے کے لیے گزشتہ دو سالوں سے حاصل ہونے والی معلومات سے فائدہ اٹھانا چاہتے ہیں۔’’

صحت کے اہم اشاریوں پر بھارت  کی پیشرفت کی تعریف کرتے ہوئے، محترمہ میلنڈا فرنچ گیٹس نے ہندوستان کی کوششوں کی تعریف کی۔ انہوں نے کہا، "یہ حیرت انگیز ہے کہ کس طرح بھارت  نے اتنے کم وقت میں اپنی 90 فیصد سے زیادہ آبادی کو ویکسینیشن دی۔ بھارت  وبائی مرض سے لڑنے اور سب سے زیادہ کمزور گروپوں  پر اس کے اثرات کو کم کرنے کے لیے اختراعات میں ایک چیمپئن رہا ہے۔ ملک نے لاکھوں شہریوں کی صحت کے نتائج کو بہتر بنانے میں خاص طور پر زچہ و بچہ کی صحت کے اشارے پر مسلسل پیش رفت کو یقینی بنانے میں تیزی سے پیش رفت کی ہے۔ بھارت  نے بنیادی صحت کی دیکھ بھال کے جامع نظام اور ڈیجیٹل صحت میں قابل ذکر کام کیا ہے، بھارت  کے اسباق کو پوری دنیا میں نقل کیا جاسکتا ہے۔ گیٹس فاؤنڈیشن ہندوستان کی صحت کی ترجیحات کی حمایت کے لیے پرعزم ہے جس میں صحت کے نظام کو مضبوط بنانا اور مستقل بیماریوں کا خاتمہ شامل ہے۔"

انہوں نے ڈاکٹر مانڈویہ  کو بھارت  کی جی 20 صدارت پر مبارکباد دی۔

****

ش ح ۔ا م۔

U:13328



(Release ID: 1881064) Visitor Counter : 120


Read this release in: English , Hindi , Telugu