وزارت اطلاعات ونشریات
azadi ka amrit mahotsav

ہندوستان کا بین الاقوامی فلم فیسٹول اِفّی کا 53واں ایڈیشن بچپن کے خوابوں  اور فعال قوتوں کو نمایاں کرےگا


اِفّی یونیسیف کے اشتراک سے بچوں سے متعلق 6 فلمیں پیش کرےگا

Posted On: 20 NOV 2022 10:24PM by PIB Delhi

امریکہ کے مشہور مصنف جیس لیئر نے کہا ہے کہ بچے ڈھالنے کی چیزیں نہیں ہیں بلکہ وہ لوگ ہیں جنہیں رونماکیا جاتا ہے۔ ہندوستان کا 53واں بین الاقوامی فلم فیسٹول اِفّی ان خوابوں، فعال قوتوں اور باریکیوں کو نمایاں کرنے کےلئے پوری طرح تیا ر ہے جو بچپن اور اس کے سماجی و اقتصادی سیاق و سباق کو تشکیل دیتے ہیں۔

 

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/unfold1AD34.jpg

کیپر نوم

 

میہون بینی  ایزنگ کی کہانی، کیپرنوم سے، تباہ شدہ بچپن کی ایک پُرجوش کہانی سے لے کر نانی تیری مورنی تک، ان بچوں کے لیے قومی بہادری ایوارڈپانے والے سب سے کم عمرکی بچے کی ہے جس نے اپنی دادی کو ڈوبنے سے بچایا اور اس کے خوف پر فتح حاصل کی۔ اِفّی یونیسیف کے اشتراک سے بچوں کی 6 فلموں کی  کشکول پیش کرتا ہے

دیہی ہندوستان میں سیٹ کی گئی، سیریز کی ایک اور فلم، سومی ایک  12 سالہ پسماندہ سماتی کی ایک پرامید اور متاثر کن کہانی ہے، جو اپنے گاؤں سے کئی میل دور اپنے اسکول جانے کے لیے سائیکل حاصل کرنے کا خواب دیکھتی ہے۔ اپنی معمولی ضرورت کو پورا کرنے کے لیے، وہ جدوجہد،عزم، اور دوستی کے ساتھ ایک غیر معمولی سفر کا آغاز کرتی ہے۔

 

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/unfold29JZM.jpg

نانی تیری مورنی

ایک دوسری کلاسک فلم ٹو فرینڈس(دو دوست) 2021 کی بنگالی فیچر ڈرامہ فلم دو 8 سالہ لڑکوں کی کہانی پیش کرتا ہے  جو ہندوستان کی بابری مسجد کے انہدام کے بعد بڑھتی ہوئی مذہبی  تفریق  سے گزر رہے ہیں۔

دیگر دو فلمیں، جو، اڑجا ننھے دل اور دھنک کے اس بینر کے تحت، اِفّی میں دکھائی جائیں گی۔

***********

 

PIB IFFI Cast and Crew | Nadeem/ Swadhin/Darshana | IFFI 53 - 51

Follow us on social media:@PIBMumbai   Image result for facebook icon /PIBMumbai    /pibmumbai  pibmumbai[at]gmail[dot]com  /PIBMumbai    /pibmumbai

 

 

 

ش ح ۔   ح ا ۔ م ش

U. No.12749



(Release ID: 1877625) Visitor Counter : 23


Read this release in: Marathi , English , Hindi , Tamil