صحت اور خاندانی بہبود کی وزارت

آیوشمان بھارت ڈیجیٹل مشن (اے بی ڈی ایم) کے تحت  نیشنل ہیلتھ اتھارٹی ہیکاتھون سیریز کی میزبانی کرے گی


سیریز کا پہلا ہیکاتھون ‘راؤنڈ 1: کِک اسٹارٹنگ یونیفائیڈ ہیلتھ انٹرفیس (یو ایچ آئی)، ہوگا

14 سے 17 جولائی 2022 تک منعقد ہونے والی، ہیکاتھون کا انعقاد یو ایچ آئی کے ذریعے حفظان صحت کی خدمات کی فراہمی کے لیے اختراعی حل تیار کرنے کے مقصد سے کیا جا رہا ہے۔ جیتنے والے دلچسپ نقد انعامات حاصل کرنے  کے لیے  مستعد ہیں

Posted On: 25 JUN 2022 4:32PM by PIB Delhi

نیشنل ہیلتھ اتھارٹی (این ایچ اے) آیوشمان بھارت ڈیجیٹل مشن (اے بی ڈی ایم) ماحولیاتی نظام میں مختلف بلڈنگ بلاکس کے ارد گرد نظریات اور اختراعات کو آگے بڑھانے کے لیے اپنی پہلی اوپن ٹو آل ہیکاتھون سیریز کی میزبانی کرے گی۔ سیریز ایک ہیکاتھون – ‘راؤنڈ 1: کِک اسٹارٹنگ یونیفائیڈ ہیلتھ انٹرفیس (یو ایچ آئی)، کے ساتھ   14 سے 17 جولائی 2022  تک شروع ہوگی۔  ہیکاتھون کی توجہ یونیفائڈ ہیلتھ انٹر فیس (یو ایچ آئی) پر مرکوز  ہوگی اور اس کا مقصد ہندوستان میں  صحت اسٹارٹ اپ ایکوسسٹم کو تیار کرنا اور یو ایچ آئی  کے ذریعے حل تیار کرنے کے لیے  انفرادی  افراد اور تنظیموں کو  ساتھ لانا ہے ۔

ہیکاتھون دنیا بھر کے اختراع کاروں، ڈیٹا ماہرین اور ڈویلپرز کو یو ایچ آئی کے ذریعے ڈیجیٹل ہیلتھ سروسز تک رسائی فراہم کرنے کے لیے تعاون اور اختراعی حل تیار کرنے کا ایک بہترین موقع فراہم کرے گا۔

یو ایچ آئی کو ایک کھلے نیٹ ورک کے طور پر ڈیزائن کیا گیا ہے تاکہ ڈیجیٹل ہیلتھ سروسز جیسے ٹیلی کنسلٹیشن کے باہمی لین دین کو قابل بنایا جا سکے۔ یو ایچ آئی  کے ذریعے، مریض اپنی پسند کی کسی بھی درخواست سے مختلف قسم کے شریک فراہم کنندگان کی جانب سے پیش کردہ خدمات کو دریافت کر سکتے ہیں، بک کر سکتے ہیں اور ادائیگی کر سکتے ہیں۔ یہ ڈیجیٹل ہیلتھ سروس ڈیلیوری کے موجودہ طریقہ کار کے برعکس ہے، جہاں مریضوں اور ڈاکٹروں کو ایک مشترکہ ایپلی کیشن یا پلیٹ فارم کا استعمال کرتے ہوئے لین دین کرنا چاہیے۔

ہیکاتھون سیریز کا اعلان کرتے ہوئے، ڈاکٹر آر ایس شرما، این ایچ اے کے سی ای او، نے کہا کہ بھارت نے سائلو کو توڑ کر اور نیٹ ورک کے اثرات کو کھول کر، جیسا کہ جے اے ایم  اور یو پی آئی کے ذریعے دیکھا گیا ہے، دنیا میں سب سے زیادہ موثر عوامی ترسیل کے نظام کی تخلیق کو  اہل بنایا ہے۔اے بی ڈی ایم  اوریو ایچ آئی صحت کی دیکھ بھال کے ماحولیاتی نظام کے لیے اسی کو فعال کریں گے اور یہ ہیکاتھون سیریز کارکنان  کو تعاون کرنے اور ایسے حل تیار کرنے کے قابل بنائے گی جو صحت کی دیکھ بھال کے مستقبل کی وضاحت کرتے ہیں۔ سبھی کو دعوت دی جاتی ہے کہ وہ ہر ہندوستانی کے لیے ایک بہتر صحت کے ماحولیاتی نظام کی تشکیل میں حصہ لیں۔

اے بی ڈی ایم  ہیکاتھون سیریز -  راؤنڈ 1: کِک اسٹارٹنگ یو ایچ آئی’ دو اہم موضوعات پر توجہ مرکوز کرے گا:

انوویشن ٹریک: ٹیلی کنسل ٹیشن، ایمبولینس بکنگ، لیب ٹیسٹ، فزیکل کنسل ٹیشن بکنگ، لیب ٹیسٹ بکنگ جیسے مختلف استعمال کے معاملات کے ارد گرد ایک کھلے نیٹ ورک میں ڈیجیٹل ہیلتھ کو طاقت دینے کے لیے اختراعی حل کے لیے چیلنج۔

انٹیگریشن ٹریک: یو ایچ آئی کے ساتھ مطابقت رکھنے والی ایپلی کیشنز کی ترقی کو تیز کرنے کا چیلنج اور  یو ایچ آئی نیٹ ورک پر ڈیجیٹل ہیلتھ ٹرانزیکشنز کو فعال کرنے کے لیے اس طرح کے دیگر شرکاء کی ایپلی کیشنز کے ساتھ ان ایپلی کیشنز کو ضم کرنا۔

‘راؤنڈ 1 - کِک اسٹارٹنگ یو ایچ آئی’ کے لیے عارضی انعامی پول 60  لاکھ*  روپے ہے۔  یہ اوپر دیے گئے موضوعات پر ہر چیلنج ٹریک پر سرفہرست اداکاروں کو دیا جائے گا۔ حلوں کا جائزہ  ایک آزاد جیوری کے ذریعے لیا جائے گا۔ دلچسپی رکھنے والے شرکاء سے درخواست کی جاتی ہے کہ وہ یہاں  : https://abdm.gov.in/register  پر رجسٹر کریں۔

*انعام عارضی ہیں؛ جیوری، کم یا زیادہ انعام دینے کا فیصلہ کر سکتی ہے۔

مزید برآں، یو ایچ آئی  ہیکاتھون کے حصے کے طور پر،اے بی ڈی ایم ، این ایچ اے،  ایکو سسٹم کے بارے میں شرکاء کی سمجھ کو آگے بڑھانے کے لیے ماسٹرکلاسز کا انعقاد کرے گا۔ آئندہ ماسٹرکلاسز، چیلنج کے بیانات، ہر زمرے کے تحت انعامات اور دیگر اپ ڈیٹس کے بارے میں تفصیلات  اے بی ڈی ایم کی ویب سائٹ: https://abdm.gov.in   اور یو ایچ آئی پورٹل: https://uhi.abdm.gov.in  پر پوسٹ کی جائیں گی۔

 اے بی ڈی ایم ہیکاتھون سیریز کا پہلا دور ہیلتھ کلیمز ایکسچینج (ایچ سی ایکس) ہیکاتھون کے بعد ہوگا۔ تفصیلات اے بی ڈی ایم  اور یو ایچ آئی  کی ویب سائٹ پر شیئر کی جائیں گی۔

یو ایچ آئی پر مزید تفصیلات کے لیے، یو ایچ آئی  کنسل ٹیشن پیپر کے مکمل متن کے ساتھ ساتھ  یو ایچ آئی  پبلک ویبینار کی ریکارڈنگ کا حوالہ دیا جا سکتا ہے۔ وہ اے بی ڈی ایم  کی ویب سائٹ: https://abdm.gov.in/publications  پر ڈاؤن لوڈ کے لئے دستیاب ہیں۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

 

(ش ح-  ا ک- ق ر)

U-6932



(Release ID: 1837236) Visitor Counter : 158