شہری ہوابازی کی وزارت
azadi ka amrit mahotsav

سوراشٹرا ریجن میں صنعتی ترقی کو فروغ دینے کے لیے ہیراسر (راجکوٹ) میں گرین فیلڈ ہوائی اڈہ

2534 ایکڑ کے نئے ہوائی اڈے پر  1405 کروڑ روپے لاگت آئے گی

ٹرمینل خطہ کے مختلف فن پاروں کی عکاسی کرے گا

Posted On: 10 JUN 2022 1:55PM by PIB Delhi

نئی دہلی،10 جون 2022/

ریاست گجرات کے چوتھے سب سے بڑے شہر کی بڑھتی ہوئی آبادی اور اس خطے میں ہوائی ٹریفک کے بڑھتے ہوئے بہاؤ کو پورا کرنے کے لیے، ائیرپورٹ اتھارٹی آف انڈیا نے گجرات میں راجکوٹ کے نئے گرین فیلڈ ہوائی اڈے کی تعمیر کا کام شروع کیا ہے۔ 1405 کروڑ روپے کی لاگت کے ساتھ، نئے ہوائی اڈے کو ریاست سے بیرون ملک سفر کرنے والے لوگوں کے لیے نقل و حمل کا مرکز بنانے کا تصور کیا گیا ہے۔

2534 ایکڑ پر پھیلے ہوئے نئے گرین فیلڈ ہوائی اڈے کا منصوبہ بنایا گیا ہے جس میں مسافروں کے لیے جدید سہولیات اور کاؤنٹرز کی تعداد میں اضافہ اور دیگر ضروری سہولیات موجود ہیں۔ نئے ہوائی اڈے کا مقام راجکوٹ شہر سے تقریباً 30 کلومیٹر کے فاصلے پر اور راجکوٹ-احمد آباد ہائی وے پر ہے۔ تہہ خانے کو چھوڑ کر 23,000 مربع میٹر کے کل تعمیر شدہ رقبے کے ساتھ، اس نئے ہوائی اڈے کی ٹرمینل عمارت مصروف اوقات میں 1800 مسافروں کو سنبھالنے کے قابل ہوگی۔

ٹرمینل جدید ترین مسافروں کی سہولیات، چار مسافروں کے بورڈنگ برجز، تین کنویئر بیلٹس اور 20 چیک ان کاؤنٹرز کے ساتھ جدید فائر فائٹنگ اور فائر الارم سسٹم سے لیس ہوگا۔ ہوائی اڈے کے سٹی سائیڈ ایریا کو لینڈ سکیپنگ کے ساتھ کار، ٹیکسی اور بسوں کے لیے پارکنگ کی مناسب سہولیات کے لیے بھی تیار کیا جائے گا۔  اے بی -321 قسم کے طیاروں کی خدمت کے لیے رن وے کی لمبائی 3040 میٹر کے لئے منصوبہ بندی کی گئی ہے جو ٹرمینل جدید ترین مسافروں کی سہولیات، چار مسافروں کے بورڈنگ برجز، تین کنویئر بیلٹس اور 20 چیک ان کاؤنٹرز کے ساتھ جدید فائر فائٹنگ اور فائر الارم سسٹم سے لیس ہوگا۔ ہوائی اڈے کے سٹی سائیڈ ایریا کو لینڈ سکیپنگ کے ساتھ کار، ٹیکسی اور بسوں کے لیے پارکنگ کی مناسب سہولیات کے لیے بھی تیار کیا جائے گا۔ اےبی -321 قسم کے طیاروں کی خدمت کے لیے رن وے کی لمبائی 3040 میٹر کی منصوبہ بندی کی گئی ہے جو ایک وقت میں 14 طیاروں کو پارک کرنے کے قابل ہو گا۔

زمین کا 82فی صد  سے زیادہ کام اور رن وے کا 80فی صد  اور دیگر فرش کے کام مکمل ہو چکے ہیں۔ نئی ٹرمینل عمارت اور اے ٹی سی ٹاور کا کام بھی جاری ہے۔ ہوائی اڈے کو شروع کرنے کے لیے، 60ایم ایکس 60ایم  سائز کی ایک عبوری ٹرمینل عمارت بھی جاری ہے جو فی گھنٹہ 300 مسافروں کو سنبھالنے کی صلاحیت رکھتی ہے۔ کل پراجیکٹ کی موجودہ پیش رفت 45 فیصد ہے۔ توقع ہے کہ نیا ہوائی اڈہ مارچ 2023 تک آپریشن کے لیے تیار ہو جائے گا۔

راجکوٹ اپنے چھوٹے پیمانے اور بھاری صنعتوں کے ذریعے ہندوستان کی معیشت میں مؤثر طریقے سے حصہ ڈال رہا ہے۔ یہ شہر عالمی تناظر کے ساتھ پیچیدہ سپلائی چینز میں اہم کردار ادا کر رہا ہے، جس میں تیزی سے ترقی کی توقع ہے۔ بین الاقوامی منڈی سے فضائی رابطہ صنعتی ترقی کو فروغ دے گا۔ جس کے نتیجے میں روزگار کے نئے مواقع پیدا ہوں گے۔ اس کے علاوہ، نیا ہوائی اڈہ بہت ساری تجارتی ترقی کے ساتھ آگے آئے گا۔ اس سے ٹریول لاجسٹکس، ہوٹل انڈسٹری، ریستوراں، گودام-کارگو ہینڈلنگ اور کلیئرنگ بزنس وغیرہ اور بہت کچھ کو فروغ ملے گا۔

پی ایم گتی شکتی کے جامع کثیر ماڈل کنیکٹیویٹی کے جذبے میں، ہیراسر ہوائی اڈے تک قومی شاہراہ این ایچ -27 سے رسائی حاصل کی جاتی ہے۔ ہوائی اڈے تک بلا روک ٹوک رسائی کے لیے ہائی وے پر ایک کلوور لیف فلائی اوور کا منصوبہ بنایا گیا ہے۔

راجکوٹ-احمد آباد ہائی وے پر واقع ہونے کی وجہ سے، اس ہوائی اڈے کا مقصد خطے میں متعدد صنعتوں کے لیے لاجسٹکس سے متعلق وقت اور لاگت کو کم کرنا ہے۔ مزید اہم بات یہ ہے کہ موربی کی سیرامک ​​انڈسٹری اور جام نگر کی دیگر صنعتیں بھی ہوائی رابطے کے لیے راجکوٹ پر انحصار کرتی ہیں۔

راجکوٹ کے قدیم شہر کو جدید اور خوبصورت بنانے کے منصوبے پہلے سے ہی موجود ہیں اور اس طرح کے تمام بنیادی ڈھانچے کی ترقی کے منصوبے بشمول گرین فیلڈ ہوائی اڈے کی تعمیر سے مقامی کاروباری گھرانوں کو فروغ دینے میں مدد ملے گی جو ملک میں معاشی دولت میں اضافہ کریں گے۔

A picture containing ground, outdoor, building, floorDescription automatically generated

رن وے مکمل

A building under constructionDescription automatically generated with medium confidence

اے ٹی سی ٹاور کم ٹیکنیکل بلاک جاری ہے۔

A building under constructionDescription automatically generated with low confidence

ای اینڈ ایم ورکشاپ کی تعمیر رن وے کے نیچے باکس کلورٹ جاری ہے۔جاری ہے۔

A building under constructionDescription automatically generated with medium confidence

اے جی ایل سب اسٹیشن کی تعمیر جاری ہے۔

A picture containing outdoor, ground, dirtDescription automatically generated

رن وے کے نیچے باکس کلورٹ جاری ہے۔

A picture containing outdoor, sky, plain, sandyDescription automatically generated

رن وے کے نیچے باکس کلورٹ جاری ہے۔

A picture containing text, road, outdoor, natureDescription automatically generated

  پرسپیکٹیو ایئر سائیڈ ویو

A picture containing building, colonnadeDescription automatically generated

پرسپیکٹیو ٹرمینل بلڈنگ

 

ش ح۔   ش ت۔ج

Uno-6349

 



(Release ID: 1832997) Visitor Counter : 55


Read this release in: English , Hindi , Gujarati , Telugu