وزارت خزانہ
azadi ka amrit mahotsav

ڈی جی سی آئی گروگرام نے 10 جعلی فرموں کے نیٹ ورک کے ذریعہ 160 کروڑ روپے سے زیادہ کی جعل سازی سے آئی ٹی سی  حاصل کرنے کے سلسلے میں ایک شخص کو گرفتار کیا

Posted On: 18 MAY 2022 8:31PM by PIB Delhi

جی ایس ٹی انٹیلی جنس  (ڈی جی سی آئی)کے ڈائریکٹر جنرل گروگرام زونل یونٹ (جی زیڈ یو ) ہریانہ نے ایک کیس کا پتہ لگایا ہے جس میں 160 کروڑ روپے سے زیادہ کی کُل آئی ٹی سی کا استعمال کیا گیا ہے اور مختلف موجودہ اداروں مرچنٹس ہول سیلر کے ساتھ اشتراک میں غیر موجود جعلی فرموں کے ایک نیٹ ورک کا پتہ لگایا ہے ۔

انٹیلی جنس کی بنیاد پر جس کا تجزیہ گروگرام زونل یونٹ کے ذریعہ کیا گیا اور اس پر کارروائی کی گئی، یہ بات سامنے آئی کہ ایک تاجرنے، جو خشک میوہ جات کا درآمد کار اور ہول سیل تاجر ہے، درآمدات پرآئی جی ایس ٹی ان پٹ ٹیکس کریڈٹ حاصل کیا ہے، لیکن اس نے مزید ڈیوٹی ادا شدہ انوائسز جاری کی ہیں۔موجودہ فرم، جبکہ مال (خشک میوہ جات) کھلے بازار میں مختلف خوردہ فروشوں کو فروخت کیا جاتا تھا۔ کچھ فرمس جنہیں  خاموشی کے ساتھ انوائسز جاری کیے گئے تھے، غیر موجود اور جعلی (مختلف ایچ ایس این کے تحت جی ایس ٹی پورٹل رجسٹرڈ)پائی گئیں۔جنہوں نے  بغیر کسی سامان کی فراہمی کے مزید آئی ٹی سی کو دھوکہ دہی سے پاس کرنے کے لیے بنا اشیاء کےانوائسز جاری کی تھیں۔تاجر نے خود کو سی جی ایس ٹی ایکٹ 2017 کے سیکشن 122کی دفعات (i) اور(ii) کے تحت ذمہ دار ٹھہرایا ہے،لہٰذا جس کے نتیجے میں تاجر نے روپے جمع کرائے ہیں۔ا س معاملے میں اب تک 5 کروڑ روپےاضافی وصولی متوقع ہے۔

مجموعی طور پر، تحقیقات میں اب تک ایسی 10 فرضی فرموں کا پردہ فاش کیا گیا ہے، جنہوں نے دھوکہ دہی سے ان پٹ ٹیکس کریڈٹ (آئی ٹی سی) کا فائدہ اٹھایا اور تاجر سے اندرون اور دیگر جعلی/منسوخ ذرائع سے، 160 کروڑ روپے سے زیادہ میں منتقل کیا، جس کی مزید تفتیش جاری ہے۔ پہلی نظر میں روپے کی دھوکہ دہی والی رسیدیں ایسی ہی ایک فرم کے  کنٹرولر تاجر کی طرف سے اصل سامان کی فراہمی کے بغیر جاری کی گئی تھیں جس کی ڈیوٹی ادا کی گئی تھی آئی ٹی سی کو پاس کی گئیں۔ تحقیقات میں پون کمار شرما کی شناخت 26.3 کروڑروپے کی جعل ساز کے طور پر کی گئی تھی۔تحقیقات میں مزید یہ بات سامنے آئی کہ پون کمار شرما نے  جوایک فرم میسرز پون ٹریڈرز کے بھی مالک ہیں دھوکہ دہی والے ان پٹ ٹیکس کریڈٹ (آئی ٹی سی) کو منتقل کرنے میں ملوث پائے گئے ہیں۔

اسی کے مطابق، جناب پون کمار شرما کو 13.05.2022 کو سی جی ایس ٹی ایکٹ، 2017 کے سیکشن 69 کی دفعات کے تحت گرفتار کیا گیا، سی جی ایس ٹی ایکٹ، 2017 کی دفعہ 132 کی ذیلی دفعہ (1) کی شق (b) (c) کے ساتھ پڑھا گیا اورسی ایم ایم کے سامنے پیش کیا گیا،اس کے بعد پٹیالہ ہاؤس کورٹ نے 13.05.2022 کوان کو 14 دن کی عدالتی تحویل میں دئے جانے کا حکم دیا۔

اس معاملے میں مزید تفتیش جاری ہے۔

 

*************

 

ش ح ۔ ش ر ۔ م ش

U. No.5523

 



(Release ID: 1826587) Visitor Counter : 49


Read this release in: Telugu , English , Hindi , Punjabi