وزارت آیوش
azadi ka amrit mahotsav

آیوش وزارت نے اتر پردیش میں صحت کی دیکھ بھال کی سہولیات کو بڑا فروغ دیا ہے؛ قومی آیوش مشن کے تحت 553.36 کروڑ کی سرمایہ کاری کی جائے گی

Posted On: 24 DEC 2021 5:29PM by PIB Delhi

 

  • ریاست کے آٹھ شہروں میں 50 بستروں والے آٹھ آیوش مربوط اسپتالوں کا افتتاح کیا گیا
  • 500 آیوش ہیلتھ اینڈ ویلنس مراکز کا افتتاح کیا گیا
  • ایودھیا میں 49.83 کروڑ روپے کی لاگت سے آیوش ایجوکیشنل انسٹی ٹیوٹ (آیوروید) قائم کیا جائے گا
  • چھ شہروں میں چھ نئے 50 بستروں کے مربوط آیوش اسپتال بنائے جائیں گے
  • ریاست کے مختلف اضلاع میں 250 نئی آیوش ڈسپنسریاں قائم کی جائیں گی
  • قومی آیوش مشن (NAM) کے تحت مختلف سرگرمیوں کے لیے حکومت ہند کی طرف سے اتر پردیش کو کل 553.36 کروڑ روپے جاری کیے گئے ہیں

 

آیوش کی وزارت نے آج ریاست اتر پردیش میں صحت کی دیکھ بھال کی سہولیات کو آگے بڑھانے کے لیے کئی بڑے اقدامات کا اعلان کیا۔ قومی آیوش مشن کے تحت مختلف سرگرمیوں کے لیے حکومت ہند کی طرف سے اتر پردیش کو کل 553.36 کروڑ روپے کی رقم جاری کی گئی ہے۔ یہ بڑے اعلانات آیوش اور بندرگاہوں، جہاز رانی اور آبی گزرگاہوں کے مرکزی وزیر جناب سربانند سونووال نے آج اتر پردیش کے وزیر اعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ کی موجودگی میں کیے۔

ملک میں ایک پائیدار، موثر اور سستی صحت کی دیکھ بھال کی تعمیر کی کوشش میں، آٹھ نئے 50 بستروں کے مربوط آیوش اسپتالوں کا افتتاح کیا گیا۔ یہ دیوریا، کوشامبی، سون بھدر، لکھنؤ، کانپور، سنت کبیر نگر، کانپور دیہات، اور للت پور میں واقع ہیں۔ یہ 72 کروڑ روپے کی کل سرمایہ کاری کے ساتھ بنائے گئے تھے۔ ریاست کے مختلف حصوں میں کل 500 نئے آیوش ہیلتھ اینڈ ویلنس سینٹرز (HWCs) کا بھی افتتاح کیا گیا۔

 

 

لوگوں کے لیے صحت کی دیکھ بھال کی اس مضبوط بنیاد پر تعمیر کرتے ہوئے، مرکزی وزیر نے 49.83 روپے کروڑ کی سرمایہ کاری کے ساتھ آیوروید کے لیے ایک نئے آیوش تعلیمی ادارے کا سنگ بنیاد رکھا۔ آیوروید کا یہ نیا انسٹی ٹیوٹ ایودھیا میں قائم ہوگا۔ اس کے علاوہ، چھ نئے 50 بستروں کے اسپتالوں کا بھی سنگ بنیاد رکھا گیا جو اناؤ، شراوستی، ہردوئی، گورکھپور، سنبھل اور مرزا پور میں قائم ہوں گے۔ اس پروجیکٹ کے لیے کل 78 کروڑ روپے کا منصوبہ بنایا گیا ہے۔ ریاست کے مختلف اضلاع میں کل 250 نئی آیوش ڈسپنسریاں بھی تعمیر کی جائیں گی۔

ریاست میں صحت کی دیکھ بھال کے ایک مضبوط نظام کی تعمیر میں آیوش کے کردار کے بارے میں بات کرتے ہوئے، جناب سونووال نے کہا کہ 50 بستروں پر مشتمل مربوط آیوش اسپتالوں کی تعمیر سے عوام کو ان کی مجموعی صحت کے لیے مختلف آیوش نظاموں کے ادویات کے مناسب فوائد حاصل ہوں گے۔ انھوں نے مزید کہا کہ آیوش ہیلتھ اینڈ ویلنس سنٹر بنیادی طور پر ابتدائی سطح پر تعمیر کیا گیا ہے، جس کا مقصد آیوش اصولوں اور طریقوں پر مبنی لوگوں کی مجموعی صحت کا خیال رکھنا ہے، تاکہ لوگ صحت مند زندگی گزار سکیں۔

اس موقع پر اتر پردیش کے وزیر اعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ نے کہا کہ آیوش وزارت کی طرف سے اٹھائے گئے اقدامات سے عام لوگوں کو بہت مدد ملے گی۔

مرکزی کابینہ نے آیوشمان بھارت کے تحت 12,500 آیوش صحت اور تندرستی مراکز (آیوش صحت اور تندرستی مراکز) کو 2023-24 تک کی مدت کے لیے قومی آیوش مشن کے ذریعے عمل میں لانے کی منظوری دی ہے۔ اس جزو کا مقصد بیماری کے بوجھ کو کم کرنے اور عوام کو ”خود کی دیکھ بھال“ کے لیے بااختیار بنانے کے لیے آیوش کے اصولوں اور طریقوں پر مبنی ایک جامع صحت ماڈل کی خدمات فراہم کرنا ہے۔ اب، دوسرے مرحلے میں جو کہ 2025-26 تک جاری رہے گا، قومی آیوش مشن کے نفاذ کے ذریعے ریاستوں اور مرکز زیر انتظام علاقوں پر مشتمل ایک ٹارگٹڈ آیوش پبلک ہیلتھ پروگرام شروع کرنے کی بھی تجویز ہے۔

**************

 

ش ح۔ ف ش ع- س ا  

U: 14782



(Release ID: 1785038) Visitor Counter : 52


Read this release in: English , Hindi , Tamil , Telugu