তথ্য আৰু সম্প্ৰচাৰ মন্ত্ৰালয়
এক চিজিআই বান্দৰ, সংগীত আৰু যাদু: আইএফএফআই ২০২৪-ত ‘বেটাৰ মেন’-এ শ্ৰোতাসকলক আচৰিত কৰে
“বেটাৰ মেনৰ জৰিয়তে, আমি আশা কৰোঁ দৰ্শকসকলে জীৱনৰ জটিলতাৰ সৈতে প্ৰতিধ্বনিত হ’ব আৰু সংগীত আৰু বাৰ্তাটোত অনুপ্ৰেৰণা পাব”: পল কুৰি
#IFFIWood, ২২ নৱেম্বৰ ২০২৪
“যদি আপুনি পাতল বৰফৰ ওপৰত স্কেটিং কৰি আছে, আপুনি নাচিবও পাৰে।” পৰিচালক মাইকেল গ্ৰেচীৰ ইনষ্টাগ্ৰাম পোষ্টৰ এই সাহসী শব্দবোৰৰ সৈতে, বেটাৰ মেনে সাহসেৰে ৫৫ তম ভাৰতীয় আন্তৰ্জাতিক চলচ্চিত্ৰ মহোৎসৱৰ (আইএফএফআই) উদ্বোধনী চলচ্চিত্ৰ হিচাপে গতি নিৰ্ধাৰণ কৰে, যি প্ৰশংসাৰে গৰ্জিত হয়। সংগীতৰ কিংবদন্তী ৰবি উইলিয়ামছৰ এই কল্পনাপ্ৰস্তুত জীৱনীমূলক ছবিখনে এক অপ্ৰত্যাশিত পাক লয়, য’ত মুখ্য চৰিত্ৰত এটা চিজিআই বান্দৰ আছে।
উৎসৱৰ সময়ত অনুষ্ঠিত এখন সংবাদমেলত প্ৰযোজক পল কুৰীয়ে এই চলচ্চিত্ৰৰ আশ্চৰ্য নিৰ্মাণৰ বিষয়ে অন্তৰ্দৃষ্টি ভাগ বতৰা কৰে। তেওঁ কয়, “আমি প্ৰান্ত আৰু সততাৰে এখন চলচ্চিত্ৰ নিৰ্মাণ কৰিব বিচাৰিছিলো।” “ৰবি উইলিয়ামছৰ দৰে আইকনক বান্দৰ হিচাপে চিত্ৰিত কৰাৰ ধাৰণাটো, মানুহ হ’বলৈ চেষ্টা কৰা এক অ-মানৱ চৰিত্ৰ, অযৌক্তিক আৰু বিপদজনক হিচাপে দেখা গৈছিল। কিন্তু আমি সেই বিপদাশংকাটো লৈছিলো আৰু এক অসাধাৰণ সৃষ্টি কৰিছিলো। সকলো প্ৰতিকূলতাৰ বিপৰীতে, চলচ্চিত্ৰখন বিশ্বজুৰি দৰ্শকৰ সৈতে প্ৰতিধ্বনিত হৈছে।”
কুৰীয়ে বৰ্ণনা কৰিছিল যে বেটাৰ মেন কেৱল এক সংগীতৰ জীৱনীমূলক ছবিতকৈ অধিক; এয়া স্থিতিস্থাপকতা আৰু আত্ম-আৱিষ্কাৰৰ এক মাৰ্মিক কাহিনী। তেওঁ লগতে কয় যে ই আপুনি কোন তাক আঁকোৱালি লোৱা আৰু প্ৰতিকূলতা অতিক্ৰম কৰাৰ বিষয়ে, সংগীত আৰু কল্পনাৰ জৰিয়তে কোৱা এক অনুপ্ৰেৰণাদায়ক যাত্ৰা। কুৰিয়ে আলোকপাত কৰিছিল যে শ শ শিল্পীয়ে আকৰ্ষণীয় দৃশ্যমান প্ৰভাৱ সৃষ্টি কৰিবলৈ সহযোগিতা কৰিছিল।
পৰিচালক মাইকেল গ্ৰেছিৰ দৃষ্টিভংগীৰ প্ৰশংসা কৰি কুৰীয়ে তেওঁক “কোৰিঅ’গ্ৰাফিং শ্বটৰ এজন নিপুণ” বুলি বৰ্ণনা কৰে, যাৰ সংগীত, নৃত্য আৰু চিনেমাটোগ্ৰাফীৰ মিশ্ৰণৰ বাবে এক অনন্য প্ৰতিভা আছে। “ৰবি উইলিয়ামছৰ সৈতে মাইকেলৰ বাস্তৱ জীৱনৰ বন্ধুত্বই ছবিখনত গভীৰতা আৰু সত্যতা যোগ দিছিল। এইটোৱেই বেটাৰ মেনক কেৱল এটা কাহিনীতকৈ অধিক কৰি তোলে, ই এজন জটিল ব্যক্তিৰ এক আন্তৰিক উদযাপন।”
নায়কৰ প্ৰেমিকাৰ চৰিত্ৰত অভিনয় কৰা ৰেচেল বান্নোৱে এই অনুভূতিৰ প্ৰতিধ্বনি কৰিছিল। “এজন অভিনেতা হিচাপে, মই এজন যুৱকৰ কাহিনীৰ সৈতে গভীৰভাৱে সম্পৰ্ক স্থাপন কৰিছিলো, যি তেওঁৰ আভ্যন্তৰীণ সংগ্ৰামৰ সৈতে যুঁজি আছিল।” বান্নোৱে লগতে কয়, “এই ছবিখন কেৱল এজন সংগীতজ্ঞ হিচাপে ৰবি উইলিয়ামছৰ প্ৰতিভাৰ বিষয়ে নহয়; এইটো আমি সকলোৱে সন্মুখীন হোৱা সাৰ্বজনীন সংগ্ৰামৰ বিষয়ে। এইটো এটা কাহিনী যিয়ে আমাক আমি য’ৰ পৰাই নহওঁ কিয় ইয়াৰ চৰিত্ৰবোৰত নিজকে চাবলৈ আমন্ত্ৰণ জনায়।”
তেওঁৰ সামৰণি ভাষণত পল কুৰীয়ে কয়, “নায়কৰ যাত্ৰা সাৰ্বজনীন, ভাৰত, অষ্ট্ৰেলিয়া বা পৃথিৱীৰ যিকোনো ঠাইতে হওঁক। ‘বেটাৰ মেন’ৰ জৰিয়তে, আমি আশা কৰোঁ যে দৰ্শকসকলে জীৱনৰ জটিলতাৰ সৈতে প্ৰতিধ্বনিত হ’ব আৰু সংগীত আৰু বাৰ্তাটোত অনুপ্ৰেৰণা পাব।”
আইএফএফআই ২০২৪-ৰ উদ্বোধনী চলচ্চিত্ৰ হিচাপে, ‘বেটাৰ মেন’-এ উৎসৱৰ বাবে এক উচ্চ মানদণ্ড স্থাপন কৰিছে। ইয়াৰ সাহসী ধাৰণা, দৃষ্টি আকৰ্ষণ কৰা দৃশ্য, আৰু আৱেগিক মূলৰ সৈতে, ই সীমা ভংগ কৰিবলৈ আৰু প্ৰত্যাহ্বান জনোৱাৰ বাবে কাহিনী কোৱাৰ শক্তিৰ এক প্ৰমাণ হিচাপে কাম কৰে।
***
PIB IFFI CAST AND CREW | Rajith/Nikita/Dhanalakshmi/Darshana | IFFI 55 - 52/AA
(Release ID: 2076314)
Visitor Counter : 5