بھارت کا مسابقتی کمیشن

سی سی آئی نے متسوبشی کارپوریشن کے ذریعہ ٹی وی ایس سرٹیفائیڈ پرائیویٹ لمیٹڈ اور ٹی وی ایس وہیکل موبلٹی سالوشن پرائیویٹ لمیٹڈ کے چند ایکویٹی حصص کے حصول کی منظوری دی

Posted On: 11 JUN 2024 7:35PM by PIB Delhi

بھارتی مسابقتی کمیشن (سی سی آئی) نے متسوبشی کارپوریشن کے ذریعہ ٹی وی ایس سرٹیفائیڈ پرائیویٹ لمیٹڈ اور ٹی وی ایس وہیکل موبلٹی سالوشن پرائیویٹ لمیٹڈ کے کچھ ایکویٹی حصص کے حصول کو منظوری دے دی ہے۔

مجوزہ امتزاج متسوبشی کارپوریشن (حاصل کنندہ) کے ٹی وی ایس سرٹیفائیڈ پرائیویٹ لمیٹڈ (ٹارگٹ 1) اور ٹی وی ایس وہیکل موبلٹی سالوشن پرائیویٹ لمیٹڈ (ٹارگٹ 2) میں ایکویٹی حصص حاصل کرنے سے متعلق ہے۔

حاصل کنندہ ایک عالمی مربوط کاروباری ادارہ ہے جو 90 ممالک اور خطوں میں دفاتر اور ذیلی اداروں اور دنیا بھر میں تقریباً 1,700 گروپ کمپنیوں کے ساتھ کاروبار چلاتا ہے اور قدرتی گیس، صنعتی مواد، پٹرولیم اور کیمیاوی اشیاء ، معدنی وسائل، صنعتی بنیادی ڈھانچہ سمیت  آٹوموٹو اور نقل و حرکت، فوڈ انڈسٹری، کنزیومر انڈسٹری، پاور سلوشن، اور شہری ترقی جیسی تمام صنعتوں میں کام کرتا ہے۔

ہدف 1 فزیکل آکشن یارڈز میں بنیادی طور پر آف لائن چنوتیوں  کے ذریعے نیلامی کر کے استعمال شدہ گاڑیوں کی فروخت کے کاروبار میں مصروف ہو گا۔

ٹارگٹ 2 دیگر چیزوں کے ساتھ کاروبار میں مصروف ہو گا، (i) کمرشل گاڑیوں اور مسافر گاڑیوں کی ڈیلرشپ اور تقسیم، بشمول الیکٹرک گاڑیاں اور تعمیراتی آلات اور میٹریل ہینڈلنگ وہیکلز، اور (ii) موٹر وہیکل سروسز اور ڈیلرشپ اور اسپیئر کی تقسیم ایک مخصوص صنعت کار کے لیے گاڑیوں کے پرزے۔

سی سی آئی کا تفصیلی آرڈر جلد شائع کیا جائے گا۔

**********

 

(ش ح –ا ب ن۔ م ف)

U.No:7352



(Release ID: 2024430) Visitor Counter : 30


Read this release in: English , Hindi , Telugu