الیکٹرانکس اور اطلاعات تکنالوجی کی وزارت

وکست بھارت @2047 کے اختراع، سائنس اور ٹیکنالوجی تھیم کی جانب ایک قدم کے طور پر تین دیسی ترقی یافتہ ٹیکنالوجیز کو صنعتوں میں منتقل کیا گیا

Posted On: 04 FEB 2024 2:06PM by PIB Delhi

آئی آئی آئی ٹی- دہلی میں منعقدہ ”ڈیجیٹل انڈیا فیوچر لیبس سمٹ 2024“ کے لانچ ایونٹ کے دوران، وزیر اعظم جناب نریندر مودی کے وکست بھارت @2047 کے اختراع، سائنس اور ٹیکنالوجی تھیم کی طرف ایک قدم کے طور پر MeitY کے InTranSE پروگرام کے تحت سی ڈی اے سی تروواننتا پورم کے ذریعہ ڈیزائن اور تیار کردہ تین دیسی ٹیکنالوجیز - تھرمل کیمرہ، سی ایم او ایس کیمرہ اور فلیٹ مینجمنٹ سسٹم کو 12 صنعتوں کو منتقل کیا گیا۔

تھرمل کیمرہ: تھرمل اسمارٹ کیمرے میں مختلف AI پر مبنی تجزیات چلانے کے لیے ان بلٹ ڈی پی یو ہوتا ہے۔ دیسی ٹیکنالوجی کو اسمارٹ شہروں، صنعتوں، دفاع، صحت اور دیگر سمیت متعدد شعبوں میں نصب کرنے کے لیے ہدف بنایا گیا ہے۔ اس کیمرے کی فیلڈ پر عمل درآمد، جانچ اور توثیق روڈ ٹریفک کے استعمال کے لیے کی گئی تھی۔

اس ٹیکنالوجی کو بیک وقت درج ذیل آٹھ صنعتوں میں منتقل کیا گیا ہے۔

 

  1. آر آر پی ایس 4 ای انوویشن پرائیویٹ لمیٹڈ
  2. ایس سی آئی ٹی اے سلوشنز
  3. ٹی اے کے ٹیکنالوجیز پرائیویٹ لمیٹڈ
  4. AABMATICA ٹیکنالوجیز
  5. پرما انڈیا پرائیویٹ لمیٹڈ
  6. سمردھی آٹومیشنز پرائیویٹ لمیٹڈ
  7. نورڈن ریسرچ اینڈ انوویشن سینٹر
  8. وہانت ٹیکنالوجیز پرائیویٹ لمیٹڈ

 

سی ایم او ایس کیمرہ: انڈسٹریل وژن سینسر iVIS 10GigE ایک سی ایم او ایس پر مبنی وژن پروسیسنگ سسٹم ہے جس میں اگلی نسل کی صنعتی مشین ویژن ایپلی کیشنز کو انجام دینے کے لیے ایک طاقتور آن بورڈ کمپیوٹنگ انجن ہوتا ہے۔

یہ ٹیکنالوجی ایک صنعت یعنی ایم/ایس اسپوک فش انوویشنز پرائویٹ لمیٹڈ کو منتقل کی گئی ہے۔

فلیٹ مینجمنٹ سسٹم: FlexiFleet کا مقصد آپریشنز کو بہتر بنانا اور فلیٹ آپریٹرز اور ٹرانزٹ ایجنسیوں کی کارکردگی کو بڑھانا ہے۔ گاڑی کے مقام کو ٹریک کرنے کے علاوہ، یہ مختلف حالات جیسے تیز رفتار، جیوفینس، اگنیشن، گاڑی کھڑی ہونے، رک جانے، اور خراب ڈرائیونگ کے لیے الرٹ فراہم کرتا ہے۔ پرسنلائزڈ ٹرانزٹ روٹ گائیڈنس سسٹم ایک موبائل ایپ ہے جس کا مقصد مسافروں کے لیے سفری تجربے کو بہتر بنانا ہے کیونکہ یہ مسافروں کو اپنی پسند کے سب سے زیادہ مؤثر یا ذاتی نوعیت کے راستوں کا انتخاب کرنے کا اختیار فراہم کرتا ہے۔ ہیڈ وے ریلائیبلٹی کے لیے آپریشنل حکمت عملی ٹرانزٹ آپریٹرز کے لیے ایک متحرک نظام الاوقات کے فیصلے میں معاونت کے آلے کے طور پر کام کرتی ہے، جس کا مقصد بس بنچنگ کے واقعات کو کم سے کم کرکے پبلک ٹرانزٹ سروسز کی قابل اعتمادی کو بڑھانا ہے۔

اس ٹیکنالوجی کو بیک وقت تین صنعتوں کو منتقل کیا گیا ہے۔

 

  1. آتولیہ ابھینو ٹیک پرائیویٹ لمیٹڈ
  2. یونیڈیڈ ٹیکنو لیبز پرائیویٹ لمیٹڈ
  3. آئی بی آئی گروپ انڈیا پرائیویٹ لمیٹڈ

 

الیکٹرانکس اور انفارمیشن ٹیکنالوجی، مہارت کی ترقی اور صنعت کاری اور جل شکتی کے وزیر مملکت جناب راجیو چندر شیکھر، محترمہ سنیتا ورما، ای اینڈ آئی ٹی میں جی سی آر اینڈ ڈی، ای ماگیش، ڈی جی، سی ڈی اے سی، کلیسیلوان اے، ڈائریکٹر - سی ڈی اے سی تریوندرم؛ حکومت کے سینیئر افسران، سی ای او اور سی ٹی او آف انڈسٹریز کی موجودگی میں ٹیکنالوجی کو منتقل کرنے کے دستاویزات کا تبادلہ کیا گیا۔

 

********

ش ح۔ ف ش ع- م ف

U: 4394



(Release ID: 2002401) Visitor Counter : 72