وزارت دفاع

ڈی آر ڈی او نے اعلی توانائی  کے حامل اور خصوصی میٹیریلز پر اٹھارہویں بین الاقوامی ورکشاپ کا انعقاد کیا

Posted On: 02 NOV 2023 5:57PM by PIB Delhi

 ڈیفنس ریسرچ اینڈ ڈیولپمنٹ آرگنائزیشن (ڈی آر ڈی او) کی ہائی انرجی میٹریل ریسرچ لیبارٹری (ایچ ای ایم آر ایل)، پونے ٹومسک اسٹیٹ یونیورسٹی اور فیڈرل ریسرچ اینڈ پروڈکشن سینٹر، روس کے تعاون سے ہائی انرجی اینڈ اسپیشل میٹریل (ایچ ای ایم ایس-2023) پر ڈاکٹر اے پی جے عبدالکلام ڈی آر ڈی او گولڈن جوبلی آڈیٹوریم، پاشن، پونے میں 2 اور 3 نومبر 2023 کے دوران اٹھارہویں ویں بین الاقوامی ورکشاپ کا انعقاد کر رہی ہے ۔  ورکشاپ کا افتتاح محکمہ دفاع آر اینڈ ڈی کے سکریٹری اور ڈی آر ڈی او کے چیئرمین ڈاکٹر سمیر وی کامت نے کیا۔

ایچ ای ایم آر ایل بھارت میں پہلی بار اس بین الاقوامی ورکشاپ کا انعقاد کر رہا ہے ، جو سائنس دانوں ، ٹیکنوکریٹس اور محققین کو حالیہ ماضی میں کی گئی معلومات ، تجربے اور تکنیکی ترقی شیئر کرنے کے لیے ایک پلیٹ فارم فراہم کرتا ہے۔ ورکشاپ میں روس، جرمنی، فرانس، بھارت وغیرہ جیسے ممالک کے تقریبا 250 مندوبین شرکت کر رہے ہیں۔ ورکشاپ میں مختلف ڈی آر ڈی او اور اسرو لیبارٹریاں، تعلیمی ادارے اور صنعتیں حصہ لے رہی ہیں۔

ایچ ای ایم ایس-2023 کا انعقاد ہائی انرجی مٹیریلز اور متعلقہ ٹیکنالوجیز میں حالیہ دنوں میں ہونے والی نئی پیش رفتوں پر تبادلہ خیال، گفت و شنیداور غوروخوض کرنے کے لیے کیا جا رہا ہے۔ اس ورکشاپ کا موضوع  ’’اعلی توانائی اور خصوصی مواد میں ابھرتے ہوئے رجحانات‘‘ ہے۔ اس ورکشاپ کا مقصد دنیا بھر کے سائنسدانوں اور محققین کے درمیان اعلی توانائی اور خصوصی مواد پر مبنی نئِ اشیا کی تیاری پر تعاون کو مضبوط بنانا ہے۔ ورکشاپ میں تبادلہ خیال اور تبادلہ خیال کے لیے توجہ مرکوز کرنے والے شعبوں میں مختلف ایپلی کیشنز کے لیے نئے متحرک مواد کی ترکیب، خصوصیات اور تشخیص، غیر حساس اور سبز ایچ ای ایمز، جدید دھماکہ خیز فارمولیشنز اور آلات، جدید پائروٹیکنیکس، ایچ ای ایم ایپلی کیشن کے لیے نینو میٹیریل، ڈی ملٹریائزیشن، ویسٹ مینجمنٹ، ماحولیاتی مطالعہ اور ایچ ای ایمز کے لیے ڈسپوزل ٹیکنالوجیز، خصوصی مواد اور متعلقہ ٹیکنالوجیز میں پیش رفت شامل ہیں۔

ایچ ای ایم ز پر بین الاقوامی ورکشاپ کا آغاز سال 2004 میں ہوا تھا اور اس کے بعد روس نے باقاعدگی سے بین الاقوامی شراکت داروں جیسے پولیٹیکنیکو ڈی میلانو ، اٹلی ؛ ایئربس سیفران لانچرز (ایرین گروپ) اور یونیورسٹی لیون 1، فرانس؛  جاکسا، جاپان کے ساتھ منعقد کیا گیا۔

***

(ش ح – ع ا – ع ر)

U. No. 618



(Release ID: 1974244) Visitor Counter : 78


Read this release in: English , Marathi , Hindi