سماجی انصاف اور تفویض اختیارات کی وزارت

مہاتما گاندھی کے یوم پیدائش کے موقع پر وزیر اعظم نریندر مودی نے دیویانگ جن کے لیے ملک کے پہلے ہائی ٹیک کھیلوں کے تربیتی مرکز کا افتتاح کیا

Posted On: 02 OCT 2023 6:03PM by PIB Delhi

مہاتما گاندھی کے یوم پیدائش کے موقع پر، وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے مدھیہ پردیش کے گوالیار میں، سابق وزیر اعظم جناب اٹل بہاری واجپائی کے نام سے منسوب دیویانگ جن کے لیے ملک کے پہلے ہائی ٹیک کھیلوں کے تربیتی مرکز کا افتتاح کیا۔ انہوں نے معذور افراد کی تعریف کی اور اس بات پر روشنی ڈالی کہ پچھلی حکومت نے ان پر توجہ نہیں دی اور یہ حکومت دیویانگ جن کے لیے پرعزم ہےاور ان کی پوجا کرتی ہے۔ وزیراعظم نے تقریب کے دوران کئی دیگر اقدامات کا بھی آغاز کیا۔ اس موقع پر سماجی انصاف اور تفویض اختیارات کے وزیر ڈاکٹر وریندر کمار بھی موجود تھے۔

اس سے قبل، سماجی انصاف اور  تفویض اختیارات  کےوزیر جناب ڈاکٹر وریندر کمار نے  تعمیر شدہ اسٹیڈیم کا جائزہ لیا۔ یہ اہم اقدام کھیلوں کی شمولیت اور سب کے لیے رسائی کو فروغ دینے کے لیے ہمارے ملک کے عزم کی نشان دہی کرتا ہے۔ اٹل بہاری ٹریننگ سنٹر برائے معذور کھیل معذور افراد کو کھیلوں میں مساوی مواقع فراہم کرنے، ان کی صلاحیتوں کو فروغ دینے اور مختلف کھیلوں کے شعبوں میں ان کی شرکت کی حوصلہ افزائی کرنے کی طرف ایک اہم قدم کی نمائندگی کرتا ہے۔ اس اسٹیڈیم میں ملک بھر سے معذور کھلاڑی پریکٹس اور ٹریننگ کر سکتے ہیں۔

یہ افتتاحی تقریب ایک جامع اور قابل رسائی کھیلوں کے ماحولیاتی نظام کو فروغ دینے کے لیے ہماری لگن کو ظاہر کرنے کے لیے ایک پلیٹ فارم کے طور پر کام کرے گی۔ ہمارا ماننا ہے کہ کھیلوں میں رکاوٹوں کو دور کرنے اور افراد کی جسمانی صلاحیتوں سے قطع نظر متاثر ہونے کی طاقت ہے۔

اٹل بہاری ٹریننگ سینٹر فار ڈس ایبلٹی اسپورٹس ایک جدید ترین سہولت ہے جو معذور کھلاڑیوں کی تربیت اور ترقی کے لیے وقف ہے۔ اس میں عالمی معیار کا بنیادی ڈھانچہ اور کوچنگ عملہ موجود ہے تاکہ معذور کھلاڑیوں کے لیے بہترین ممکنہ تربیتی ماحول فراہم کیا جا سکے۔ اس موقع پر سکریٹری راکیش اگروال بھی اپنے افسران کے ساتھ موجود تھے۔

 

******

 

ش ح۔ش ت ۔ م ر

U-NO.10262



(Release ID: 1963400) Visitor Counter : 63


Read this release in: English , Hindi , Punjabi