شہری ہوابازی کی وزارت

شہری ہوا بازی کی وزارت نے اُڑان 5.1 لانچ کیا، جسے خاص طور پر ہیلی کاپٹر کے راستوں کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے

Posted On: 24 MAY 2023 6:23PM by PIB Delhi

علاقائی رابطہ کی اسکیم (آر سی ایس) – اُڑے دیش کا عام ناگرک (اڑان) کے چار کامیاب دور کے بعد اور زیر تکمیل پانچویں راؤنڈ کے ورژن 5.0 کے ساتھ، شہری ہوا بازی کی وزارت نے اُڑان 5.1 لانچ کیا ہے تاکہ ملک کے دور دراز کے علاقوں سے رابطے کو مزید بڑھایا جا سکے اور ہیلی کاپٹروں کے ذریعے آخری میل تک کنیکٹیوٹی حاصل کی جاسکے۔

آری سی ایس-اڑان کے تحت پہلی بار، یہ دور خاص طور پر ہیلی کاپٹر کے راستوں کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔

اہم خصوصیات میں شامل ہیں:

  • آپریٹرز کے لیے آپریشن کے دائرہ کار میں اضافہ، جس میں اسکیم کے تحت اب ان راستوں کی اجازت دی جائے گی جہاں اصل یا منزل مقصود میں سے کوئی ایک ترجیحی علاقے میں ہے۔ پہلے دونوں نکات ترجیحی علاقوں میں ہونے چاہئیں۔
  • مسافروں کے لیے ہیلی کاپٹروں میں پرواز کو مزید سستا بنانے کے لیے ہوائی کرایے کی حد میں 25 فیصد تک کمی کی گئی ہے۔
  • آپریٹرز کے لیے وائیبلٹی گیپ فنڈنگ (وی جی ایف) کی شرائط میں واحد اور جڑواں انجن والے ہیلی کاپٹروں کے لیے کافی حد تک اضافہ کیا گیا ہے تاکہ منظور شدہ راستوں کو فعال کرنے کے لیے مالی قابل عملیت کو بڑھایا جا سکے۔

شہری ہوا بازی اور اسٹیل کے مرکزی وزیر جناب جیوترادتیہ ایم سندھیا نے کہا، ’’اڑان اسکیم کا تازہ ترین دور ہندوستانی شہری ہوابازی میں دو ابھرتے ہوئے رجحانات کا ثبوت ہے - ایک، آخری میل کنیکٹیویٹی پر توجہ کے ساتھ ہوائی سفر کو مزید جمہوری بنانا۔ دوسرا، سیاحت میں مدد کرنے میں ہیلی کاپٹروں کی بڑھتی ہوئی مانگ۔ اس طرح کی کوششوں کے ذریعے ہیلی کاپٹر کی زیادہ رسائی سے سیاحت، مہمان نوازی اور اس طرح ہماری مقامی معیشتوں کو فروغ دینے میں مدد ملے گی۔ اڑان 5.1 نہ صرف شہری ہوا بازی کے لیے بلکہ ہندوستان کے دور دراز اور غیر محفوظ علاقوں کے لیے بھی ایک نئی صبح کا آغاز ہے۔ ‘‘

اسکیم کا موجودہ ورژن ہیلی کاپٹر آپریٹرز سمیت تمام متعلقین کے ساتھ مشاورت کے بعد ڈیزائن کیا گیا ہے۔ اگرچہ مطلوبہ ہدف آخری میل تک کنیکٹیویٹی فراہم کرنا ہے، یہ ہندوستانی شہری ہوا بازی کی صنعت کے ہیلی کاپٹر کے حصے کو ضروری طور پر فروغ دینے کا بھی پیش خیمہ ہے۔

یہ بات قابل ذکر ہے کہ اس اسکیم کے پچھلے ادوار کے تحت اب تک 46 ہیلی کاپٹر روٹس پر کام کیا گیا ہے جس سے کئی پہاڑی اور شمال مشرقی ریاستوں کو فائدہ پہنچا ہے اور اس دور کے تحت مزید کئی راستوں کو اس میں شامل کیا جا رہا ہے۔

اڑان اسکیم کے تحت مسافروں کو ہوائی رابطے کا فائدہ ملا ہے، ایئر لائنز کو علاقائی روٹس چلانے کے لیے رعایتیں ملی ہیں، اور غیر محفوظ علاقوں کو اپنی اقتصادی ترقی کے لیے ہوائی رابطے کے براہ راست اور بالواسطہ فوائد حاصل ہوئے ہیں۔ اسکیم کا موجودہ ورژن عام آدمی کو ملک کے دور دراز مقامات تک سستے کرایوں پر ہوائی سفر کرنے کی اجازت دینے کے وزیر اعظم کے وژن کی جانب ایک اور اہم قدم ہوگا۔

*****

ش ح – ق ت – ت ع

U: 5452

 



(Release ID: 1927080) Visitor Counter : 124


Read this release in: English , Hindi , Marathi , Telugu